Tuorein sisältö

Lisää Soraa Nintendon rattaisiin

19.02.2009 klo 11.01 | Luettu: 7017 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Sora Ltd. on Nintendon sisäinen pelistudio, joka on esitellyt maailmalle Super Smash Bros. Brawlin ja Kirbyn. Nyt studion johtaja Masahiro Sakurai on perustanut uuden, 72-prosenttisesti Nintendon omistaman Project Sora -nimisen studion, kertoo Kotaku. Sakurai työstää Project Soran leivissä uutta projektia, joka ei kuitenkaan liity Smash Bros. -pelisarjaan vaan tarjoaa Sakurain mukaan pelikokemuksen, jollaista ei ole ennen nähty.

V2.fi | Matti Lintula
< Nintendo tuo DSi:n l... Hotmail-tili saattaa... >

Keskustelut (11 viestiä)

Kettu

19.02.2009 klo 11.12

Hui hemmetti!

Pelästyin jo, että Kingdom Hearts 3 tulee Nipan konsolille. No ei vielä ainakaan joutunut pettymään.
gintama

19.02.2009 klo 11.46

hämääviä nää otsikot
DumBasZ

19.02.2009 klo 11.49

Olisivatpa tehneet uuden Kingdom Hearts Wiille / DS:lle =(.
Rummenigge

19.02.2009 klo 12.53

Mikä tuon otsikon funktio on? Nintendo omistaa firmasta 72% ja saa luultavasti huippupelin Wiille. Sekö on sitten soraa rattaisiin? Vai mitä sarkasmia tää on. No, hyvä homma kuitenkin.
roni

19.02.2009 klo 13.19

Ei, vaan että studion nimi on Project SORA, nyt se järki taas käteen :D Melko tyhmä saa olla, jos ei ymmärrä otsikon ja uutisen hauskaa yhteyttä. lol
Swang_Lee

19.02.2009 klo 13.21

Rummenigge kirjoitti:
Mikä tuon otsikon funktio on? Nintendo omistaa firmasta 72% ja saa luultavasti huippupelin Wiille. Sekö on sitten soraa rattaisiin? Vai mitä sarkasmia tää on. No, hyvä homma kuitenkin.


Jos kovasti mietit ja luet vaikka ton tekstin uusiks, ni ehkä huomaat tuon piilevän sanaleikin tos otsikos...
Henkka

19.02.2009 klo 15.44

Swang_Lee kirjoitti:
Rummenigge kirjoitti:
Mikä tuon otsikon funktio on? Nintendo omistaa firmasta 72% ja saa luultavasti huippupelin Wiille. Sekö on sitten soraa rattaisiin? Vai mitä sarkasmia tää on. No, hyvä homma kuitenkin.


Jos kovasti mietit ja luet vaikka ton tekstin uusiks, ni ehkä huomaat tuon piilevän sanaleikin tos otsikos...


Soraa rattaisiin tarkoittaa vastenkäymisiä, sanaleikeistä viis. Mieti ennenkuin käsket muiden miettiä.
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

19.02.2009 klo 15.47

Mutta nyt puhuttiin Sorasta eikä sorasta huom. :)
KuroShiro

Rekisteröitynyt 26.09.2008

19.02.2009 klo 18.39

DumBasZ kirjoitti:
Olisivatpa tehneet uuden Kingdom Hearts Wiille / DS:lle =(.

Mutta eikös tämä 358/2 Days ole jo tulossa DS:lle?
Burbeting

Rekisteröitynyt 07.12.2007

19.02.2009 klo 19.18

KuroShiro: Joo, onhan se
AnXa

Rekisteröitynyt 09.06.2008

21.02.2009 klo 16.35

Niille jotka eivät tiedä niin "sora" on japania ja tarkoittaa suomeksi "taivas".

Kirjoita kommentti