Tuorein sisältö

'PS3 on tuska takapuolessa, X360 tyhmä PC'

27.02.2009 klo 12.00 | Luettu: 37606 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Joystiq kertoo Wheelman-peliä työstävän Shaun Himmerickin värikkäistä ajatuksista nykykonsoleita koskien.

"Poliittisesti epäkorrekti vastaus on, että PS3 on jättimäinen tuska takalistossa. Jos joku on tekemässä peliä molemmille konsoleille (PS3 ja X360), kannattaa pitää PS3 ykköskoneena, koska jos pelin saa toimimaan PS3:lla, se toimii kyllä X360:llakin. Meidän piti kiriä PS3:n kanssa muistirajoitusten ja sen renderointitavan vuoksi -- sen työskentelytapa on vain erilainen. Ja se on vaikeampaa PS3:lla. Xbox on vain tyhmä PC, mikä on hienoa, sillä PC:llä on helpompi tehdä pelejä."


V2.fi | Manu Pärssinen
< Ikivanhoja kuvia upo... Sims 3 -kuvia astron... >

Keskustelut (50 viestiä)

Aniska

Rekisteröitynyt 04.04.2007

27.02.2009 klo 12.08

PC > konsolit siis
lainaa
Feven

Rekisteröitynyt 15.10.2008

27.02.2009 klo 12.28

Aniska kirjoitti:
PC > konsolit siis


Totuus.
lainaa
jeje

Rekisteröitynyt 17.08.2008

27.02.2009 klo 12.31

Kyllä se vaan niin on että paremmat ihmiset pelaa pc:llä
lainaa
Ahkof

27.02.2009 klo 12.33

Aniska kirjoitti:
PC > konsolit siis

valitettavasti näin on useasti...
lainaa
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

27.02.2009 klo 12.45

jeje kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on että paremmat ihmiset pelaa pc:llä


Miten luokittelet ihmiset "paremmiksi"?

Oot siis joku rasisti vai?
lainaa
Antero

27.02.2009 klo 12.47

Valitettavasti "pc pelaajat" on idiootteja, jotka ei tajua tietokoneista mitään. Viisaat ihmiset käyttää macia ja pelaa konsolilla.
lainaa
stank

27.02.2009 klo 13.04

"PC > konsolit siis"

PC=konsoli jonka palikoita voi vaihtaa itse. Yhden kriittisen komponentin hinta =usein jopa konsolin hinta. Silti PC:n käyttöjärjestelmä ja PC-pelien optimoinnin puute syö tehoja niin, ettei pelien ero ole enää niin ilmeinen.
Tämän jutun peruteella PS3:han se vasta tyhmä onkin.
lainaa
Hän-Mies

27.02.2009 klo 13.18

Parhaat pelaa kaikilla koneilla :D
lainaa
Soliiz

Rekisteröitynyt 19.09.2008

27.02.2009 klo 13.35

Antero kirjoitti:
Valitettavasti "pc pelaajat" on idiootteja, jotka ei tajua tietokoneista mitään. Viisaat ihmiset käyttää macia ja pelaa konsolilla.

Vihoviimeinen ihminen käyttää macia, kun sitä ei pysty edes itse laajentaa, se on tehoton, ei ole pelejä paljoa ja on sikakallis. Ja varsinkin ne jotka ei tiedä mitään pc:stä ostaa macin koska siina on vain näyttö, näppis ja todella huono hiiri. Konsolit on taas melkein sama kuin mac, eli niitäkään ei pysty sisältä laajentaa (korkeintaa kiintolevy) ja pelit ovat mitä ovat. Ja näin voin sanoa kaikkien yllämainittujen laitteiden kohdalla koska olen käyttänyt ja pelannut niillä
lainaa
Jaakku

27.02.2009 klo 13.36

Perseestä ne kaikki on. Paskaa kaikkien persereijissä on jos joku ei tajua.

PS3 - Paskaa. Paska valikoima pelejä.
XBox - Paska. Lelu joka kestää max 1 kk (jos ei käytetä). Liven käyttäjänä olet Microsoftin S/M homo-orja.
PC - Paska. Huono hinta/laatusuhde. Windowsin kanssa pakkohomoilu. Pelivalikoima yksipuolinen.

Bonus:
Wii - Paska. Idijooteille suunniteltu. Viimesukupolven rauta.

Ostakaa kimble.
lainaa
jonn

27.02.2009 klo 13.37

jeje kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on että paremmat ihmiset pelaa pc:llä
tai rikkaammat ennemminkin
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

27.02.2009 klo 13.51

jonn kirjoitti:
jeje kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on että paremmat ihmiset pelaa pc:llä
tai rikkaammat ennemminkin


Ei, kyllä me pelataan kaikilla kolmella.
lainaa
Mrtikka

27.02.2009 klo 13.57

Jaakku kirjoitti:
Perseestä ne kaikki on. Paskaa kaikkien persereijissä on jos joku ei tajua.

PS3 - Paskaa. Paska valikoima pelejä.
XBox - Paska. Lelu joka kestää max 1 kk (jos ei käytetä). Liven käyttäjänä olet Microsoftin S/M homo-orja.
PC - Paska. Huono hinta/laatusuhde. Windowsin kanssa pakkohomoilu. Pelivalikoima yksipuolinen.

Bonus:
Wii - Paska. Idijooteille suunniteltu. Viimesukupolven rauta.

Ostakaa kimble.

Eipäs, vaan kimble
lainaa
Mrtikka

27.02.2009 klo 13.58

Mrtikka kirjoitti:
Jaakku kirjoitti:
Perseestä ne kaikki on. Paskaa kaikkien persereijissä on jos joku ei tajua.

PS3 - Paskaa. Paska valikoima pelejä.
XBox - Paska. Lelu joka kestää max 1 kk (jos ei käytetä). Liven käyttäjänä olet Microsoftin S/M homo-orja.
PC - Paska. Huono hinta/laatusuhde. Windowsin kanssa pakkohomoilu. Pelivalikoima yksipuolinen.

Bonus:
Wii - Paska. Idijooteille suunniteltu. Viimesukupolven rauta.

Ostakaa kimble.

Eipäs, vaan kimble

Perkeleen perkele, meni senat sakasin. Ostakaa Labyrinth
lainaa
KuinkaTyhmäVoiOlla

27.02.2009 klo 14.20

Antero kirjoitti:
Valitettavasti "pc pelaajat" on idiootteja, jotka ei tajua tietokoneista mitään. Viisaat ihmiset käyttää macia ja pelaa konsolilla.

HAHAHAHAHHA :D:DD salli nauraa. :DDD
lainaa
naksu

27.02.2009 klo 14.21

Ette ole ajatelleet ulkona välillä käydä? sillai niinkuin normaalit ihmiset?
lainaa
Kahvvee

27.02.2009 klo 14.21

Joo, siis.. Pc kallis? Alle 500 euron saat koneen jolla pyörii lähes tulkoon kaikki pelit max grafiikoilla. Oma kone maksoi noin 1½ sitten 550e, ja vieläkin pyörii pelit todella hyvin. (Ainakin ne pelit mitä mä pelailen, eli L4D, CoD 4 & 5)

Ps3 löytyy, ja ainoastaan muutama hyvä peli sillekkin.

Xbox 360, en jaksa ostaa. Ei mitään intoa viedä korjattavaksi vähän väliä.
lainaa
Kahvvvee

27.02.2009 klo 14.22

Siis, 1½ vuotta sitten.
lainaa
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

27.02.2009 klo 14.38

Jättäköön koko perkeleen pelin tekemättä jos tollain rupee vinkumaan. Ketään kiinnosta, mua ainakaa
lainaa
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

27.02.2009 klo 15.21

Kahvvee kirjoitti:
Joo, siis.. Pc kallis? Alle 500 euron saat koneen jolla pyörii lähes tulkoon kaikki pelit max grafiikoilla. Oma kone maksoi noin 1½ sitten 550e, ja vieläkin pyörii pelit todella hyvin. (Ainakin ne pelit mitä mä pelailen, eli L4D, CoD 4 & 5)

Joo noi onkin semmosia efektitykityksiä että...
Mut oikeesti, et varmasti saa edes ps3 hinnalla compuuteria joka pyörittäis näitä multiplattareitä samanlaisilla graafisilla asetuksilla kuin konsoleilla.
Järkevät ihmiset käyttää tietokonetta siihen mihin konsoleilla ei pysty ja pelaa (yhdellä) konsolilla niitä pelejä.
Ja toihan on tiedetty jo vaikka kuinka kauan että plegelle on vaikein tehdä pelejä
lainaa
Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

27.02.2009 klo 15.26

Soliiz kirjoitti:
Antero kirjoitti:
Valitettavasti "pc pelaajat" on idiootteja, jotka ei tajua tietokoneista mitään. Viisaat ihmiset käyttää macia ja pelaa konsolilla.

Vihoviimeinen ihminen käyttää macia, kun sitä ei pysty edes itse laajentaa, se on tehoton, ei ole pelejä paljoa ja on sikakallis. Ja varsinkin ne jotka ei tiedä mitään pc:stä ostaa macin koska siina on vain näyttö, näppis ja todella huono hiiri.


Maailma ei oikein etene, jos tietämättömyyteen vastataan tietämättömyydellä.
lainaa
pekhe

27.02.2009 klo 15.28

No tottakai pc on kalliimpi koska se on parempi kuin konsolit.
Konsolipeleille ei voi ladata tai tehdä itse modeja, servuselaimet ovat todella alkeellisia konsolipeleissä, ja latency näkyy palkkeina, eikä tarkkoina lukuina.
Perus qwerty PC näppäimistössä on 106 näppäintä, kun taas konsoleiden ohjaimissa määrä ei ole edes kahtakymmentä. Joten lentosimulaattoreita ei konsoleilla nähdä. FPS rajoittuu kolmeenkymmeneen koska tehot ei kummempaan riitä, ja analog-tatit ova paljon epätarkempia ja kömpelömpiä ohjata kuin PC:n hiiri.
Ja lisäksi PC:llä voi tehdä muutakin, vaikka musiikkia, pelejä, nettisivuja, maksaa laskut...

Konsolit on sellasille sunnuntaipelaajille jotka ei ymmärrä komponenttien toiminnasta mitään, ja osaa käynnistää pelin vain jos se tapahtuu yhtä nappia painamalla.
PC on monipuolisempi eli parempi, ja laatu maksaa.
lainaa
KuroShiro

Rekisteröitynyt 26.09.2008

27.02.2009 klo 15.52

No johan tuli taas kunnon sota tähänkin aiheeseen :D
lainaa
Gmith

Rekisteröitynyt 03.07.2008

27.02.2009 klo 15.55

Kyllähän ne PC:t vie konsoleita 100-0 joka suhteessa, mutta konsolit sopii paremmin sellasille jotka pelaa vaikka tunnin töiden jälkeen ennen ku pistää nukkumaan tai muuta vastaavaa, eli juuri nimenomaan "sunnuntaipelaajille", kuten ylempänä jo todettiin, mutta jos ihminen kuitenkin pelaa enemmän, niin kyllä se PC on se paras pelikone siihen.

PS3:n hinnalla saa helposti peruskoneen jolla pelaa paremmanki näkösiä pelejä, joku halpa tuplaydin prossu, 4 gigaa muistia ja 8800GT niin avot.
lainaa
Muikku

27.02.2009 klo 16.22

Laskekaapa vielä lisäksi se virallinen Windows -lisenssi siihen peli-PC:n hintaan, tekee lisää väh. 100e. Aika tiukkaa tekee jos meinaat Xboxin hinnalla rakentaa kunnon pc:n, jolla pelit pyörisi. 60 gigan boxin hintahan lähtee noin 220e:sta ylöspäin. Laitappa siihen hyvät osat 120e:lla :D
lainaa
i30

27.02.2009 klo 16.26

Kohta 20 vuotta pelanneena täytyy sanoa, että pelikonsolit ovat ainoita ja oikeita pelikoneita. PC:llä hoidetaan kaikki muut.

Ja näille PC modaajille, ootte aika kädettömiä jätkiä, jos ette osaa konsoleihin värkätä parempaa rautaa sisään :D
Sitte leuhkitte kuinka konsolipelaajat eivät osaa mitään tai saatika tiedä komponenteista mitää :D
Yleensä konsolipelaaja tietää komponenteista enemmän ja PC puolen nörtti softista enemmän.

Näin se menee.
lainaa
EsPeHil85

27.02.2009 klo 16.40

Tottahan se on että PC on tehokkaampi kuin Xbox360, PS3 tai Wii. PS3:een saa Linuxin (jonka kerran asentaneena ja käyttäneenä en todellakaan suosittele kenellekkään.) joka tietyllä asteella nostaa sen PC:n kanssa samalle tasolle monipuolisena laitteena.

Kuitenkin uskaltaisin väittää että Wii/360/PS3 ovat täysin "suvereeneja" pelaamisen osalta. Miksi? Kaikki suurimmat pelitalot panostavat nykyään lähes täysin konsoleille -> pelien määrä tai tarjonta konsoleille on huomattavasti suurempi kuin PC:lle. Tietysti monet pelit tulevat myös PC:lle, myöhemmin. FPS-pelit ovat tietysti oma lukunsa ja tässä olen samaa mieltä monien kanssa että PC on ainut millä niistä voi "todella" nauttia.

Ja vielä se että kun kerran olet ostanut jonkin konsolin niin sitä ei tarvitse päivittää joka 6kk.
*huoh* Olin joskus kauan aikaa sitten PC pelaaja mutta onneksi Xbox 360 pelasti minut siitä hirveästä rahan reiästä. Ei ole tarvinnut päivittää konetta kohta neljään vuoteen.

PS. Mac:n käyttäjiä ei voi ymmärtää. Mitä ihmeen tyydytystä se tuottaa että maksat samasta raudasta 3-kertaisen hinnan ja joudut käyttämään vielä äärimmäisen huonoa käyttöjärjestelmää?
lainaa
Soliiz

Rekisteröitynyt 19.09.2008

27.02.2009 klo 17.23

Marq kirjoitti:
Soliiz kirjoitti:
Antero kirjoitti:
Valitettavasti "pc pelaajat" on idiootteja, jotka ei tajua tietokoneista mitään. Viisaat ihmiset käyttää macia ja pelaa konsolilla.

Vihoviimeinen ihminen käyttää macia, kun sitä ei pysty edes itse laajentaa, se on tehoton, ei ole pelejä paljoa ja on sikakallis. Ja varsinkin ne jotka ei tiedä mitään pc:stä ostaa macin koska siina on vain näyttö, näppis ja todella huono hiiri.


Maailma ei oikein etene, jos tietämättömyyteen vastataan tietämättömyydellä.


Jos väität ettei kommenttini pidä paikkaansa, niin perustele se.
lainaa
Quu-Ukko

Rekisteröitynyt 27.02.2009

27.02.2009 klo 17.52

Totuushan on että pc on tosipelaajan kone ja konsolit (niitä väheksymättä) ovat satunnaispelaajille tarkoitettuja.
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

27.02.2009 klo 18.16

i30 kirjoitti:
Kohta 20 vuotta pelanneena täytyy sanoa, että pelikonsolit ovat ainoita ja oikeita pelikoneita. PC:llä hoidetaan kaikki muut.


Jos tosiaan olisit pelannut tuon 20 vuotta, et noin typeriä päästelis suustas.
lainaa
Macisti

27.02.2009 klo 18.26

Soliiz kirjoitti:
Marq kirjoitti:
Soliiz kirjoitti:
Antero kirjoitti:
Valitettavasti "pc pelaajat" on idiootteja, jotka ei tajua tietokoneista mitään. Viisaat ihmiset käyttää macia ja pelaa konsolilla.

Vihoviimeinen ihminen käyttää macia, kun sitä ei pysty edes itse laajentaa, se on tehoton, ei ole pelejä paljoa ja on sikakallis. Ja varsinkin ne jotka ei tiedä mitään pc:stä ostaa macin koska siina on vain näyttö, näppis ja todella huono hiiri.


Maailma ei oikein etene, jos tietämättömyyteen vastataan tietämättömyydellä.


Jos väität ettei kommenttini pidä paikkaansa, niin perustele se.


Tehoton = Tsekkaa Mac Pro ja vikise sitten.
Näppis, näyttö, hiiri = iMac (tosin se keskusyksikkö tekniikka on siellä näytössä, joten ongelma oli?). On olemassa myös malleina macbook, macbook pro sekä macmini.
Sikakallis = Mee töihin.
Ei oo pelejä = Konsolilla pelataan, macillä tehdään kaikki muu.
lainaa
Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

27.02.2009 klo 18.27

Soliiz kirjoitti:
Marq kirjoitti:
Soliiz kirjoitti:
Antero kirjoitti:
Valitettavasti "pc pelaajat" on idiootteja, jotka ei tajua tietokoneista mitään. Viisaat ihmiset käyttää macia ja pelaa konsolilla.

Vihoviimeinen ihminen käyttää macia, kun sitä ei pysty edes itse laajentaa, se on tehoton, ei ole pelejä paljoa ja on sikakallis. Ja varsinkin ne jotka ei tiedä mitään pc:stä ostaa macin koska siina on vain näyttö, näppis ja todella huono hiiri.


Maailma ei oikein etene, jos tietämättömyyteen vastataan tietämättömyydellä.


Jos väität ettei kommenttini pidä paikkaansa, niin perustele se.


En oikein jaksaisi näin yksinkertaisiin asioihin edes vastailla, mutta:

Eiköhän niihin Mäkkeihin saa ihan samat hiiret kuin PC:henkin. Mac Prota voi laajentaa (kone on kyllä kallis) eikä siinä eikä Minissä ole sisäänrakennettua näyttöä. Läppärit eivät ole mitenkään sikakalliita. Natiiveja pelejä ei paljon ole, mutta tätä nykyä Intel-Mäkeillä toimivat ne peeseepelit, vaikka sitten Windowsiin buuttaamalla jos ei Parallelsin/VMWaren tms. kautta. Ja rauta on muutenkin ihan samaa nykyään, joten miksi se olisi erityisen tehotonta? Myös tuo väite, että Omppukoneiden käyttäjät eivät muka tietäisi mitään PC:stä on silkkaa kuvitelmaa. Monet tietävät paljonkin ja juuri siksi mieluummin jättävät ajurirumbat, bios-päivitykset, palomuurit, virustorjunnat ym. skeidan mieluummin muiden huoleksi.
lainaa
Soliiz

Rekisteröitynyt 19.09.2008

27.02.2009 klo 21.22

Macisti kirjoitti:
Soliiz kirjoitti:
Marq kirjoitti:
Soliiz kirjoitti:
Antero kirjoitti:
quotehirviö

quotehirviön kommentti


quotehirviön paluu


quotehirviö V2


Tehoton = Tsekkaa Mac Pro ja vikise sitten.
Näppis, näyttö, hiiri = iMac (tosin se keskusyksikkö tekniikka on siellä näytössä, joten ongelma oli?). On olemassa myös malleina macbook, macbook pro sekä macmini.
Sikakallis = Mee töihin.
Ei oo pelejä = Konsolilla pelataan, macillä tehdään kaikki muu.


Mac Pro= Samalla hinnalla mitä se maksaa saa vielä tehokkaamman pc:n
Yritäppä itse laajentaa Macia(paitsi Pro), voi tulla ahdasta tunkea kaikki näyttöön
Mee töihin= Olen töissä, mutta en ole niin tyhmä että sijoittaisin rahaa turhaa koneeseen millä pystyy vähän surffaa netissä ja muokkaa kuvii ja videoita. Samaan hommaa pystyy 50€ kone
Ei oo pelejä= Kuka nyt turhaan koneeseen tekisi pelejä?
PC tulee pidemmällä aikavälillä paljon halvemmaksi kuin konsolit kun päivittää itse siihen osia kuin ostaisi ain uuden konsolin.
Ja lisäksi PC kehitys jatkuu aina eteenpäin, kun taas yksittäisen konsolin tekniikkaa voidaan vain tiettyyn pisteeseen saakka kehittää, kunnes pitää tehdä taas uus konsoli jotta se pysyy ajan vaatimusten mukana.
lainaa
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

27.02.2009 klo 22.16

Soliiz kirjoitti:

PC tulee pidemmällä aikavälillä paljon halvemmaksi kuin konsolit kun päivittää itse siihen osia kuin ostaisi ain uuden konsolin.

Mistähän ihmemaasta sä konees ostat/komponentit hankit? Mä en ainakaan saa millään kasattua tehokasta konetta joka tulis halvemmaks kuin konsoli...
Lainaus:

Ja lisäksi PC kehitys jatkuu aina eteenpäin, kun taas yksittäisen konsolin tekniikkaa voidaan vain tiettyyn pisteeseen saakka kehittää, kunnes pitää tehdä taas uus konsoli jotta se pysyy ajan vaatimusten mukana.

Kyllä se kehitys jatkuu konsolipuolellakin, se vain näkyy aina uusina konsoleina eikä yksittäisinä komponentteina kuten pc-puolella.
lainaa
Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

27.02.2009 klo 22.24

Itselläni on ollut PC vuodesta '91 ja sinä aikana muistit, väylät, prosut, prosukannat, poweriliitännät, emolevyt, powerit jne. ovat vaihtuneet moneen kertaan niin, että on ollut vaan parempi vetää välillä kaikki uusiksi. Alkuperäisestä 286:sta voisi käyttää vielä ehkä näppäimistöä - adapterilla ja näyttöä, jos 640x480 kiinnostaisi. Yksittäisiä osia voi jokusen vuoden päivittää, kunnes taas vanha roina alkaa olla epäyhteensopivaa tai muuten käyttökelvotonta. Samana aikana konsolisukupolvia on kulunut noin neljä.
lainaa
skandaali

28.02.2009 klo 00.35

Siis kaikki tietävät että PC on juurikin se köyhille suunniteltu. Niillä joilla on rahaa löytyy kyllä kotoa konsoli PC:n kaveriksi. Muutenkin konsoli on enemmän casual pelaajille kuin hardcore pc nörteille.
lainaa
DemoniWaari

28.02.2009 klo 01.35

Voi saakelin pällit, kaikki on hyviä. PS toimii XBOX toimii PC toimii, ja tähän vielä, että mac siis on PC. Jumalauta yrittäkää nyt vähän käyttää päätänne ettekä vaan jauha täyttä paskaa tänne josta kukaan ei saa mitään irti ja kaikki voi kumota sen jollain toisella päättömällä kommentilla.

KYYNEL.
lainaa
Soliiz

Rekisteröitynyt 19.09.2008

28.02.2009 klo 02.43

naksu kirjoitti:
Ette ole ajatelleet ulkona välillä käydä? sillai niinkuin normaalit ihmiset?

Me nörtit/hardcoregamerit emme käy ulkona (paitsi joskus kaupas ostamassa Coca-Colaa ja ED:iä), mutta joskus voidaan raottaa sen verran verhoa, jotta nähdään onko päivä vai yö :)
lainaa
pööpöileväapina

28.02.2009 klo 02.53

xbotithaisee kirjoitti:
i30 kirjoitti:
Kohta 20 vuotta pelanneena täytyy sanoa, että pelikonsolit ovat ainoita ja oikeita pelikoneita. PC:llä hoidetaan kaikki muut.


Jos tosiaan olisit pelannut tuon 20 vuotta, et noin typeriä päästelis suustas.


Kyllä itsekkin voisin yhtyä ylimpään.. Itse olen jopa harkinnut linuxin asentamista pc:lle koska sillä ei ole niin mukava pelata ja en jaksa enää päivitellä + kellotella konetta kuin ennen.. ps3 hoitaa pelit. Muuuutta meitä on moneen. muistakaa se. Ei silti kannata sanoa konsolipelaajia muka tietokoneen raudasta tietämättömiksi :D. Itse joskus oli super turbo kellotus pc-guru, mutta kyllä sen jossain vaiheessa tajuaa kuinka turhaa se on :D.
lainaa
Soliiz

Rekisteröitynyt 19.09.2008

28.02.2009 klo 11.12

[offtopic] Kato kummaa ei syntyny konsolisotaa mutta hyvä näin, saatiin kunnon keskustelu vauhtiin [/offtopic]
lainaa
pööpöileväapina

28.02.2009 klo 14.35

Lisään vielä, että tehkääpäs mulle pc 399-499€, jossa blu-ray ja tehot, jolla pyöritetään ps3:en tasoisia pelejä :). Tai vaikka pc- jolla päihitetään xbox 360 :D ~300€. Tiedän.. mahdotonta. Joten konsolilla pelaaminen ei todellakaan ole tyhmää!
lainaa
asddas

28.02.2009 klo 14.36

Muikku kirjoitti:
Laskekaapa vielä lisäksi se virallinen Windows -lisenssi siihen peli-PC:n hintaan, tekee lisää väh. 100e.


Kuka hemmetti Winukasta maksaisi, vaikka sitä käyttäisikin (yrityksiä lukuunottamatta)?
lainaa
qwerty9001

28.02.2009 klo 14.46

naksu kirjoitti:
Ette ole ajatelleet ulkona välillä käydä? sillai niinkuin normaalit ihmiset?


Onks tää joq uus mmorpg?
lainaa
RAGETUS

28.02.2009 klo 15.01

pööpöileväapina kirjoitti:
Lisään vielä, että tehkääpäs mulle pc 399-499€, jossa blu-ray ja tehot, jolla pyöritetään ps3:en tasoisia pelejä :). Tai vaikka pc- jolla päihitetään xbox 360 :D ~300€. Tiedän.. mahdotonta. Joten konsolilla pelaaminen ei todellakaan ole tyhmää!


Blu-Ray=turha rahareikä
500 € ei mitään ongelmia koota kunnon pelikone, joka pyörittää kaikki karkit kaakossa. Tämän lisäksi saat paljon monipuoliseeman koneen kuin paskalaatikon, jolla voit 'bout pelata ja ehkä tuskaisesti tehdä vähän muutakin.

Pelaaminenkin on paljon mukavampaa ja erityisesti FPS:t ja RTS/TBS:t on melkein pakko pelata PC:llä jos niistä haluaa ylipäätään nauttia. Koitin pelata Dead Spacea PC:llä ja ohjaus oli sellainen kura konsolikäännös väännös ettei mitään rajaa. Lähti uninstalliin suoraan./rage
lainaa
pööpöileväapina

28.02.2009 klo 15.43

RAGETUS kirjoitti:
pööpöileväapina kirjoitti:
Lisään vielä, että tehkääpäs mulle pc 399-499€, jossa blu-ray ja tehot, jolla pyöritetään ps3:en tasoisia pelejä :). Tai vaikka pc- jolla päihitetään xbox 360 :D ~300€. Tiedän.. mahdotonta. Joten konsolilla pelaaminen ei todellakaan ole tyhmää!


Blu-Ray=turha rahareikä
500 € ei mitään ongelmia koota kunnon pelikone, joka pyörittää kaikki karkit kaakossa. Tämän lisäksi saat paljon monipuoliseeman koneen kuin paskalaatikon, jolla voit 'bout pelata ja ehkä tuskaisesti tehdä vähän muutakin.

Pelaaminenkin on paljon mukavampaa ja erityisesti FPS:t ja RTS/TBS:t on melkein pakko pelata PC:llä jos niistä haluaa ylipäätään nauttia. Koitin pelata Dead Spacea PC:llä ja ohjaus oli sellainen kura konsolikäännös väännös ettei mitään rajaa. Lähti uninstalliin suoraan./rage


Ai blu-ray turha :D. Samaa voi sitten sanoa et turhaa ostella 6kk välein näytönohjaimia. Ja et varmasti saa tietokonetta 500€ jolla pyörität täpönä kaikki pelit :D Tai ainakaan yli 30fps:llä :D. Onneks on konsolo niin dead space oli niin nannaa ät ät :).

Kyhäsin tossa nopeesti verkkokaupas paketin, joka ei pyöritä edes täysillä ja huonot muistitkin.. hintaa tuli 719.30 € ja vieläkin puuttuu kotelo, windows, näppäimistö ja hiiri ;). Mut joo.. Ketä tykkää.. ketä ei..
lainaa
juuST

28.02.2009 klo 19.03

pööpöileväapina kirjoitti:
Lisään vielä, että tehkääpäs mulle pc 399-499€, jossa blu-ray ja tehot, jolla pyöritetään ps3:en tasoisia pelejä :). Tai vaikka pc- jolla päihitetään xbox 360 :D ~300€. Tiedän.. mahdotonta. Joten konsolilla pelaaminen ei todellakaan ole tyhmää!

Voi **tun aasi.
Käsittele sinä kuviasi sillä PS3:lla, tai editoi vaikka videota, ohjelmoi pelejä ja tee 3D-malleja. Tiedän.. mahdotonta.
PC on monipuolisempi, tottakai se maksaa enemmän.

DemoniWaari vai kuka se nyt oli, sanoi hyvin millasta tämä keskustelu on...
lainaa
paavopuska

01.03.2009 klo 01.11

mitä te oikein vinetätte, menkää pelaamaan ja pitäkää turpanu kiinni. lapsellista tuommonen konsolisota feat. PC
pc:llä on parhaat grafiikat jos vaan massii löytyy, paitsi konsoleilla on se etu että ei tarvihe ruveta säätämään jotta pääsee pelaamaan.

rrod alkaa jo olemaan kaiken lisäks jo mennyttä aikaa. ja ps3 fanboyisseille ps3 ei ole edes nykyään ps2 tukea, ps1 pelejä ei voi pelata hdmi:n(tuo tuli huomattuu vähän aikaa sitten)
lainaa
Designer

01.03.2009 klo 14.43

PS3 on varmasti tuskaa ohjelmoijille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta laitteesta.

Typerää julkaista tällaista artikkelia ja vielä typerämpää eri devaajien (Midway yms. yms.) valittaa aiheesta - kyse on ammattitaidosta ja henkilövalinnoista.

ja sen verran tietoa, että en harrasta pelaamista lainkaan, ymmärrän vaan konsoleiden arkkitehtuurin työni puolesta. Tarpeetonta siis yrittää kääntää tätä konsolisodaksi.
lainaa
Imesitä

01.03.2009 klo 16.35

asddas kirjoitti:
Muikku kirjoitti:
Laskekaapa vielä lisäksi se virallinen Windows -lisenssi siihen peli-PC:n hintaan, tekee lisää väh. 100e.


Kuka hemmetti Winukasta maksaisi, vaikka sitä käyttäisikin (yrityksiä lukuunottamatta)?


Kaikki, jopa isäsi ja äitisi, jotka sinulle tietokoneen kustantavat.
lainaa
FinFihlman

02.03.2009 klo 21.11

Kyynel+Huoh

Pc=Kallis (päivitykset väh 1a välein tai muuten jäät jälkeen.) monipuolinen, virukset (mihin tahansa koneeseen saa viruksen kunhan vaan tarpeeks yrittää.) Softa...

Xbox 360= Perus kone, nopea, hyvä tuki, pelejä, toimii, ei ongelmia, (rrod on mennyttä. Onneksi.) HALPA (Lue, halvin.). En nyt kyllä keksi yhtään haitta puolta paitsi satunnaiset rrod. Ja tottakai kaikki koneet kuolee, jos muisti on täynnä, koko ajan päällä, sun muuta härpäkettä.

PS3=Hinta on keskiverto, helvettiä koodaajille, tosin ei olisi jos PS3 (en nyt muista mikä oli se joka aiheuttaa helvettiä.) olisi kehitetty kuin windowsia. Korvaa dvd soittimet ja muut kodin multimedia laitteet. (Totta helvetissä sä tarttet näytön ja kaijuttimet. Ja kannettavat laitteet. Mutta kyllä se korvaa monet laitteet.)

Eli.

PC: Henkilöille jotka käyttävät paljon rahaa koneeseensa. Rikkaille. (Katos kun ihmisillä voi olla muitakin menoja.)

Xbox 360: Minun mielestäni paras vaihtoehto konsolisotaan tällä hetkellä. HC.

PS3: Henkilöille jotka eivät pelaa paljon ja haluavat yksinkertaisen, yhden laitteen toiminnan taloonsa.

Siinä on mun mielipide. Tottakai siellä saattaa olla epäkohtia, mutta hei, erehtyminen on inhimillistä.

Ja kaikille fanboyille, nielkää ajatuksenne, älkää alistuko niinkuin musilimit. Ajatelkaa asoioita.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova