Tuorein sisältö

Forza 3:een myös Australian V8-superautoluokka

02.09.2009 klo 20.01 | Luettu: 6018 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Forza Motorsport 3:een on Microsoftin viimeisimmän lehdistötiedotteen mukaan tulossa myös Australian V8 Supercars -autoluokka kilpureineen virtuaaliradoilla testattavaksi. Käytännössä tämä tarkoittaa kahden uuden automallin lisäämistä ajettavien autojen listalle. Holden Commodoresta ja Ford Falconista on kummastakin mukana neljä erilaista versiota yksityiskohtaisesti mallinnettuine sisustoineen. V8-moottoriset, katuradoilla kiitävät voimanpesät ovat Australian vastine Yhdysvaltojen ovaaliratoja kiertäville NASCAR-autoille.

V2.fi | Matti Lintula
< Xbox 360:n RROD-virh... Android-pohjainen kä... >

Keskustelut (15 viestiä)

jou

02.09.2009 klo 20.44

GT5 sai Nascarin ja Forza 3 sai V8 kaaroja Australiasta! Fair deal! vai onko sittenkään :C
Murre

Rekisteröitynyt 22.04.2008

02.09.2009 klo 20.46

"Austrian V8 Supercars -autoluokka"
Ei kuitenkaan taida olla Itävallan V8-luokka...
Makikou

Rekisteröitynyt 05.07.2009

02.09.2009 klo 20.48

Yes, yes, yes :D

Toivottavasti pelistä löytyy myös kuuluisa Bathurst ;)
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

02.09.2009 klo 22.58

jou kirjoitti:
GT5 sai Nascarin ja Forza 3 sai V8 kaaroja Australiasta! Fair deal! vai onko sittenkään :C


Ihan aiheesta riippumatta, mikä tahansa autosarja voittaa Nascarin. Jopa se ruohonleikkurimestaruussarja oli mielenkiintosempaa ku Nascar. Tähän sopii myös: http://miniurl.org/dsM
tollotXbotit

03.09.2009 klo 06.24

Appe kirjoitti:
Ihan aiheesta riippumatta, mikä tahansa autosarja voittaa Nascarin. Jopa se ruohonleikkurimestaruussarja oli mielenkiintosempaa ku Nascar.


Ihan aiheesta riippumatta, kokeileppa ajaa edes kerran Nascaria (siis pelissä). Itsekin kyllä katselen ennemmin ruohonleikkureita kuin Nascaria, mutta se onkin hiukan toista olla itse ratissa.
tollotidiootit

03.09.2009 klo 08.48

tollotXbotit kirjoitti:

Ihan aiheesta riippumatta, kokeileppa ajaa edes kerran Nascaria (siis pelissä). Itsekin kyllä katselen ennemmin ruohonleikkureita kuin Nascaria, mutta se onkin hiukan toista olla itse ratissa.

Ihan aiheesta riippumatta, pelaa suosiolla sitä EA:n Nascar-pelisarjaa, on meinaan hiukan eri asia kuin nämä arcadeköröttelyt...
2_cents

03.09.2009 klo 09.05

tollotidiootit kirjoitti:

Ihan aiheesta riippumatta, pelaa suosiolla sitä EA:n Nascar-pelisarjaa, on meinaan hiukan eri asia kuin nämä arcadeköröttelyt...


Ihan aiheesta riippumatta, ja sarkasmit nurkkaan heitettynä: pelatkaa Papyruksen aikanaan tekemiä Nascar Racing -pelejä PC:llä, niin jotkut GT5:set ja Forssat tuntuu aika naurettavilta sen jälkeen. Se ensimmäinenkin versio vuodelta '94 hakkaa ajotuntumaltaan, taktikoinniltaan ja vauriomallinnukseltaan nämä molemmat tulevat hype-autoilut. Kyllä sillä vaan on oikeasti suuri merkitys, kun keskitytään yhteen luokkaan eikä miljoonaan.
MickDundee

03.09.2009 klo 09.08

ihan aiheesta riippumatta, en ole ikinä kuullutkaan tuosta Australialaisesta sarjasta joten aivan sama, pitäkööt xbotit moisen paskan omanaan aivan rauhassa. autot luultavasti hyppii kuitenkin kuin kengurut tai laiskottelevat kuin koalat.
itku

03.09.2009 klo 09.17

Ja taas se meni GT5 vs. Forza 3 väittelyksi.....
MKorkia

03.09.2009 klo 09.29

Mikä ihme siinä on että aina pitää sotia kumpi on parempi ja mollatta maan rakoon toisen leirin tuotteet...?

Itse ainakin aion nauttia sekä GT5:sta että Forza3:sta, eikä pätkääkään kiinnosta kuinka erilaisia tai samanlaisia ne ovat ja parempi vaan että peleihin tulee eri kilpasarjoja. Tylsäähän se olisi jos kaikissa peleissä olisi tarkalleen samat autot ja samat radat...
Emil

03.09.2009 klo 10.11

xbox defence force.

ps3--xbox360 väittelijöille ip ban, ok?
Keskkeis

Rekisteröitynyt 13.03.2009

03.09.2009 klo 10.14

2_cents kirjoitti:
tollotidiootit kirjoitti:

Ihan aiheesta riippumatta, pelaa suosiolla sitä EA:n Nascar-pelisarjaa, on meinaan hiukan eri asia kuin nämä arcadeköröttelyt...


Ihan aiheesta riippumatta, ja sarkasmit nurkkaan heitettynä: pelatkaa Papyruksen aikanaan tekemiä Nascar Racing -pelejä PC:llä, niin jotkut GT5:set ja Forssat tuntuu aika naurettavilta sen jälkeen. Se ensimmäinenkin versio vuodelta '94 hakkaa ajotuntumaltaan, taktikoinniltaan ja vauriomallinnukseltaan nämä molemmat tulevat hype-autoilut. Kyllä sillä vaan on oikeasti suuri merkitys, kun keskitytään yhteen luokkaan eikä miljoonaan.
Ihan aiheesta riippumatta sinuna kokeilisin ensin näitä hypeautoiluja kun ne ovat ilmestyneet ja vasta sen jälkeen lähtisin vertaamaan ikivanhaan Papyruksen tekemiin Nascareihin.
85495

03.09.2009 klo 13.22

Autot on varmaan nopeasti mallennettu eihän niitä ole kuin 4 erillaista ja niihin eri väritykset päälle mut löytyykö pelistä kaikki radat joilla näiden kilpailuja käydään ja miten kun pelissä voi olla vain 8 autoa kerralla ja jotain 30 kuskia/autoa kisaa autralian v8:ssa.
joooops

03.09.2009 klo 18.44

Kylläpä pleikkaripojat jaksavat hehkuttaa Nascarin tylsiä ovaalikisoja ja rallia, vaikka ralliyritykset GT-arcadesarjan aikaisemmissakaan osissa eivät onnistuneet vakuuttamaan edes fanaattisimpia fanipoikia.

Pioneeri

Rekisteröitynyt 09.08.2009

04.09.2009 klo 12.47

joooops kirjoitti:
Kylläpä pleikkaripojat jaksavat hehkuttaa Nascarin tylsiä ovaalikisoja ja rallia, vaikka ralliyritykset GT-arcadesarjan aikaisemmissakaan osissa eivät onnistuneet vakuuttamaan edes fanaattisimpia fanipoikia.



Ei GT sarja olekkaan mikään Rallisimu jos aidompi ralli kiinostaa ostaa rallipelejä.

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA