Tuorein sisältö

Forza 3 valmis, demo tulossa, katso intro!

12.09.2009 klo 11.07 | Luettu: 10068 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Forza Motorsport 3 on valmistunut ja pelidemo saapuu Xbox LIVE Kauppapaikalle ladattavaksi 24. syyskuuta. Demossa on Camino Viejon rata ja viisi autoa: 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR, 2010 Audi R8 5.2 FSI Quattro, 2009 Ferrari California, 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR sekä 2009 Mini John Cooper Works.

Pelin introvideo näyttää tältä:



V2.fi | Manu Pärssinen
< Halo Waypoint avataa... Crackdown 2:n salais... >

Keskustelut (34 viestiä)

zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

12.09.2009 klo 11.53

Audi-mies iski jälleen! Katso video! Toivon totisesti, että nuo naurettavat driftausleikit voi halutessaan skipata lopullisessa pelissä. Kiihdytyskisoja odottelen mielenkiinnolla - miten 400 metrin suorasta kiihdytyksestä on onnistuttu tekemään oikeasti pelaajan taitoihin (muihinkin kuin reaktionopeuteen) perustuva pelielementti.
foundNirvana

Rekisteröitynyt 21.05.2009

12.09.2009 klo 12.05

Hui, otsikosta tuli Pelaajalehti.com deja vu, ja se on huono juttu se.
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

12.09.2009 klo 12.12

zeroic kirjoitti:
Audi-mies iski jälleen! Katso video! Toivon totisesti, että nuo naurettavat driftausleikit voi halutessaan skipata lopullisessa pelissä. Kiihdytyskisoja odottelen mielenkiinnolla - miten 400 metrin suorasta kiihdytyksestä on onnistuttu tekemään oikeasti pelaajan taitoihin (muihinkin kuin reaktionopeuteen) perustuva pelielementti.


Driftausleikit? Taisin missata. Kerran näin ku joku veti sivuluisussa, mut onnistuu se muutenki. Itellä taas vähän odotukset alhaalla kiihdytyskisan suhteen, ottaen huomioon miten Forza ykkösessä se oli tuubaa. Ja eikä se kiihdytyskisailu nyt niin kivaa oo. Sitä on ihan kiva telkasta kattoa ku ne autot kulkee 500kmh mut tuskin sellasia on Forzassa :P
xb0

12.09.2009 klo 12.19

Jopas on sahalaitaa
sfaffsa

12.09.2009 klo 12.56

En osta ellei tässä ole Suzuki PV:tä
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

12.09.2009 klo 12.56

Appe kirjoitti:
zeroic kirjoitti:
Audi-mies iski jälleen! Katso video! Toivon totisesti, että nuo naurettavat driftausleikit voi halutessaan skipata lopullisessa pelissä. Kiihdytyskisoja odottelen mielenkiinnolla - miten 400 metrin suorasta kiihdytyksestä on onnistuttu tekemään oikeasti pelaajan taitoihin (muihinkin kuin reaktionopeuteen) perustuva pelielementti.


Driftausleikit? Taisin missata. Kerran näin ku joku veti sivuluisussa, mut onnistuu se muutenki. Itellä taas vähän odotukset alhaalla kiihdytyskisan suhteen, ottaen huomioon miten Forza ykkösessä se oli tuubaa. Ja eikä se kiihdytyskisailu nyt niin kivaa oo. Sitä on ihan kiva telkasta kattoa ku ne autot kulkee 500kmh mut tuskin sellasia on Forzassa :P


Forza 3:ssa on myös driftauskisoja. Nämä olisi omasta mielestäni voinut jättää poiskin. Kiihdytyskisoissa on ihan oma meininkinsä ja menestyksen pitäisi perustua enemmän auton säätöjen hallitsemiseen kuin pelkkään kaasunpainamiseen, joskin toki reaktioajoillahan nuo kisat sitten loppupeleissä ratkaistaan. Tärkeintä audiovisuaalisesti on saada kunnon moottorijytinät ja sankka rengassavu tuohon kiihdytyskisaan - http://www.youtube.com/watch?v=3cFJQvxTFF4
joopjoop

Rekisteröitynyt 13.06.2009

12.09.2009 klo 13.05

Helveti hyvältä toi näytti!
EfbRGn

12.09.2009 klo 13.43

xb0 kirjoitti:
Jopas on sahalaitaa


Jaa missä? Ei minun videossa ainakaan, en sitten tiedä mistä videosta puhut. Ihan siistin näköistä menoa, toivotaan että ajettavuus ennallaan.
xb0

12.09.2009 klo 13.56

EfbRGn kirjoitti:
xb0 kirjoitti:
Jopas on sahalaitaa


Jaa missä? Ei minun videossa ainakaan, en sitten tiedä mistä videosta puhut. Ihan siistin näköistä menoa, toivotaan että ajettavuus ennallaan.


Tuossa videossa ylhäällä, osta silmälasit.
samppa

12.09.2009 klo 14.19

ei kukaan sattuis tietään et onks tossa yhtään skoda? kumma jos ei oo , kun kerran on yli 400 autoo. luulis et octavia rs olis rittävän sportinen ;) Hommaan heti jos ykskin skoda löytyy
Jep

12.09.2009 klo 14.35

zeroic kirjoitti:
Appe kirjoitti:
zeroic kirjoitti:
Audi-mies iski jälleen! Katso video! Toivon totisesti, että nuo naurettavat driftausleikit voi halutessaan skipata lopullisessa pelissä. Kiihdytyskisoja odottelen mielenkiinnolla - miten 400 metrin suorasta kiihdytyksestä on onnistuttu tekemään oikeasti pelaajan taitoihin (muihinkin kuin reaktionopeuteen) perustuva pelielementti.


Driftausleikit? Taisin missata. Kerran näin ku joku veti sivuluisussa, mut onnistuu se muutenki. Itellä taas vähän odotukset alhaalla kiihdytyskisan suhteen, ottaen huomioon miten Forza ykkösessä se oli tuubaa. Ja eikä se kiihdytyskisailu nyt niin kivaa oo. Sitä on ihan kiva telkasta kattoa ku ne autot kulkee 500kmh mut tuskin sellasia on Forzassa :P


Forza 3:ssa on myös driftauskisoja. Nämä olisi omasta mielestäni voinut jättää poiskin. Kiihdytyskisoissa on ihan oma meininkinsä ja menestyksen pitäisi perustua enemmän auton säätöjen hallitsemiseen kuin pelkkään kaasunpainamiseen, joskin toki reaktioajoillahan nuo kisat sitten loppupeleissä ratkaistaan. Tärkeintä audiovisuaalisesti on saada kunnon moottorijytinät ja sankka rengassavu tuohon kiihdytyskisaan - http://www.youtube.com/watch?v=3cFJQvxTFF4


Driftaus on sentään hauskaa, toisin kuin 100 metrin suoran ajaminen ja tämän jälkeen loppupäivä valikoissa viettäen optimaalisia säätöjä hakien.
Pioneeri

Rekisteröitynyt 09.08.2009

12.09.2009 klo 14.50

"Driftaus on sentään hauskaa, toisin kuin 100 metrin suoran ajaminen ja tämän jälkeen loppupäivä valikoissa viettäen optimaalisia säätöjä hakien."

se on muuten 1/4 maili eli 400m trivia tietoa :D.
kun ei ole rallia eikä muutakaan uutta niin laitetaan sitten Nfs tutut kisamuodot sektorisota ja keulimis puuttuu vain.
xb0

12.09.2009 klo 15.37

Pioneeri kirjoitti:
...ja keulimis puuttuu vain.


Kyllä se tulee maksullisena lisäosana sitten myöhemmin, älkäämme panikoiko ;)

Mitähän niin isoa eroa tässä on Forza2:een, että mun kannattas se 60€ tähän uhrata? Pelkkä grafiikkapäivitys ja muutama uusi auto ja rata olisi n.4€ arvoinen.
Robocop

Rekisteröitynyt 27.06.2008

12.09.2009 klo 15.55

"Itellä taas vähän odotukset alhaalla kiihdytyskisan suhteen, ottaen huomioon miten Forza ykkösessä se oli tuubaa."

Oliko forza ykkösessäkin kiihdytyskisoja? Kas kun en huomannut.
housumake

12.09.2009 klo 16.15

xb0 kirjoitti:
Pioneeri kirjoitti:
...ja keulimis puuttuu vain.


Kyllä se tulee maksullisena lisäosana sitten myöhemmin, älkäämme panikoiko ;)

Mitähän niin isoa eroa tässä on Forza2:een, että mun kannattas se 60€ tähän uhrata? Pelkkä grafiikkapäivitys ja muutama uusi auto ja rata olisi n.4€ arvoinen.


Heh, trollit piristää kyllä päivää :)
asd

12.09.2009 klo 17.17

housumake kirjoitti:
xb0 kirjoitti:
Pioneeri kirjoitti:
...ja keulimis puuttuu vain.


Kyllä se tulee maksullisena lisäosana sitten myöhemmin, älkäämme panikoiko ;)

Mitähän niin isoa eroa tässä on Forza2:een, että mun kannattas se 60€ tähän uhrata? Pelkkä grafiikkapäivitys ja muutama uusi auto ja rata olisi n.4€ arvoinen.


Heh, trollit piristää kyllä päivää :)


joku ei erota tollia ja vitsiä
xb0

12.09.2009 klo 17.32

Mutta silti vastausta odottelen, vaikka kuinka trollina pitäisitte. F2 mulla jo on, eli miksi siis F3?
EfbRGne

12.09.2009 klo 17.35

xb0 kirjoitti:
EfbRGn kirjoitti:
xb0 kirjoitti:
Jopas on sahalaitaa


Jaa missä? Ei minun videossa ainakaan, en sitten tiedä mistä videosta puhut. Ihan siistin näköistä menoa, toivotaan että ajettavuus ennallaan.


Tuossa videossa ylhäällä, osta silmälasit.


Katsoisit HD:na.. Turha valittaa sahalaidasta, jos katsoo SD:nä. Fail Trolli, Fail!
xb0

12.09.2009 klo 17.41

EfbRGne kirjoitti:
Katsoisit HD:na.. Turha valittaa sahalaidasta, jos katsoo SD:nä. Fail Trolli, Fail!


Fail haha fail! Apina, ota ne fanilasit pois silmiltäs niin huomaat itsekin, ja HD on ainoa jota tuetaan. Hanki kunnon näyttö köyhä.
F2 on jo siistin siistin näköinen, mutta ei tämä kovin massiivisesti siitä eroa - eli vastatkaa kysymykseeni ja lopettakaa se vikinä ja pillitys.

Omistan molemmat konsolit, joten fanipoikajutut saatte lopettaa heti alkuun.
Anesthesia

Rekisteröitynyt 10.04.2007

12.09.2009 klo 18.25

Muuten ihan ok näköinen, mutta videon autot ei käyttäytynyt luontevasti. Liekö vaan videossa, mutta uskottavalta ei näyttänyt. Tiedä sitten miten pelissä tulee olemaan. Vaikka samalta se pelivideokin näytti.
EfbRGner

12.09.2009 klo 18.31

xb0 kirjoitti:


Fail haha fail! Apina, ota ne fanilasit pois silmiltäs niin huomaat itsekin, ja HD on ainoa jota tuetaan. Hanki kunnon näyttö köyhä.


Tykkäät näköjään hakata päätä seinään. Näyttö on ihan kunnollinen joten voisit ottaa kuvan jossa näkyy sahalaitaa? Laseja tai ei, olisi typerää laittaa introon sahalaitaa kun video on luultavasti nauhoitettu kunnon PeliPC:llä.
Eli kuvaa kehiin, tai takaisin luolaan..
Jarkko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

13.09.2009 klo 00.09

Onpas tämä uutinen herättänyt liudan jurpoja piiloistaan.

Oh well, taitaa olla joka tapauksessa vuoden ensimmäisiä pelejä, jonka voisi ostaa täysihintaisena.
LifeGET

13.09.2009 klo 01.45

zeroic kirjoitti:
Audi-mies iski jälleen! Katso video! Toivon totisesti, että nuo naurettavat driftausleikit voi halutessaan skipata lopullisessa pelissä. Kiihdytyskisoja odottelen mielenkiinnolla - miten 400 metrin suorasta kiihdytyksestä on onnistuttu tekemään oikeasti pelaajan taitoihin (muihinkin kuin reaktionopeuteen) perustuva pelielementti.


Dirftaus = leikkiä?
Suoraan ajaminen = mielenkiintoista?

Mielipiteesi ovat perusteettomat ja väärät. You suck.
Kimitri

Rekisteröitynyt 22.04.2007

13.09.2009 klo 09.18

Meta: tämän uutisen kommentit ovat komediakultaa. Interwebs, I luvs u.
xbotitkaksoispistdee

13.09.2009 klo 11.16



http://i31.tinypic.com/1410ap5.png
http://i29.tinypic.com/517ajb.png
http://i30.tinypic.com/w04yro.png

Itse introsta. Oli surkea intro hirvittävällä jumputuksella.
xbotitkaksoispistdee

13.09.2009 klo 11.17

video tosin oli huonolaatunen eikä siitä saanut mitään selvää.

Lainaus:
olisi typerää laittaa introon sahalaitaa kun video on luultavasti nauhoitettu kunnon PeliPC:llä.


=Esirenderöity :D:D
PS3_Rules

Rekisteröitynyt 01.09.2009

13.09.2009 klo 12.20

Jarkko kirjoitti:
Onpas tämä uutinen herättänyt liudan jurpoja piiloistaan.

Oh well, taitaa olla joka tapauksessa vuoden ensimmäisiä pelejä, jonka voisi ostaa täysihintaisena.
Entäs BioShock 2? Itse odotan ainakin innolla. Tämäkin menee harkintaan.
AA-Blob

13.09.2009 klo 18.40

PS3_Rules kirjoitti:

Entäs BioShock 2? Itse odotan ainakin innolla. Tämäkin menee harkintaan.[/quote]

Plaah. Siitäkin tuli huono kun käännettiin plösöille.
PS3_Rules

Rekisteröitynyt 01.09.2009

13.09.2009 klo 20.53

AA-Blob kirjoitti:
PS3_Rules kirjoitti:

Entäs BioShock 2? Itse odotan ainakin innolla. Tämäkin menee harkintaan.


Plaah. Siitäkin tuli huono kun käännettiin plösöille.[/quote] Plösöille? Mitäs tää nyt tarkottaa?
Note

Moderaattori

Rekisteröitynyt 18.05.2007

14.09.2009 klo 10.56

Mitähän helvettiä toi keuliminen oli videon lopussa? Näemmä lisätty pientä sirkuselementtiä simulaatioon.
JärkiKäteen

14.09.2009 klo 11.30

PS3_Rules kirjoitti:

Plaah. Siitäkin tuli huono kun käännettiin plösöille.
Plösöille? Mitäs tää nyt tarkottaa?[/quote]

Sitä että pelistä olisi voinut tulla hyväkin, mutta nyt sitä joudutaan karsimaan että pleiska jaksaa pyörittää.
SimulaatiopaHyvinkin

14.09.2009 klo 11.32

Note kirjoitti:
Mitähän helvettiä toi keuliminen oli videon lopussa? Näemmä lisätty pientä sirkuselementtiä simulaatioon.


http://www.youtube.com/watch?v=b4o_WoOjJAA
Muscle4Life

14.09.2009 klo 11.34

SimulaatiopaHyvinkin kirjoitti:
Note kirjoitti:
Mitähän helvettiä toi keuliminen oli videon lopussa? Näemmä lisätty pientä sirkuselementtiä simulaatioon.


http://www.youtube.com/watch?v=b4o_WoOjJAA


Juurikin näin! Oikea auto nostaa keulaa kun on tarpeeksi voimaa pellin alla.
Se, ettei isäsi riisikippo sudi edes märällä ei tarkoita, etteiko keuliminen olisi mahdollista.
HaHa

22.09.2009 klo 19.39

samppa kirjoitti:
ei kukaan sattuis tietään et onks tossa yhtään skoda? kumma jos ei oo , kun kerran on yli 400 autoo. luulis et octavia rs olis rittävän sportinen ;) Hommaan heti jos ykskin skoda löytyy


hyi hitto miks just skoda?
ite sanosin et jos löytyy -92 honda civic porrasperä ni ostan!

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA