Tuorein sisältö

Bust-a-Move Live! Keskiviikkona! Xbox Liveen!

28.09.2009 klo 20.46 | Luettu: 3174 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kaikkien aikojen paras puzzlepeli, eli Bust-a-Move (Puzzle Bobble) saapuu keskiviikkona Xbox Live Arcadeen 800 MSp:n hintaan. Yksinpelitilasta löytyy 135 tasoa ja ladattavana lisäsisältönä niitä myydään vielä 270 lisää. Lisäksi voi pelata tietokonevastustajia vastaan tai Infinity-modessa alati vajoavia kuplia vastaan taistellen.

Homman juju, juoni, liha ja jekku on kuitenkin moninpeli, jota voi harrastaa tv:n äärellä, tai Xbox Liven välityksellä samalla äänichattaillen. Toimituksen sisäisesti on jo heitetty haasteita kehään ja vapaa-ajan ongelmamme saattavat ratketa samalla pläjäyksellä.

Samaan aikaan Xbox Live Arcadeen tulee myös Football Genius ja Military Madness. Tai jotain.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Gran Turismo 5:n vau... Forza 3 laittaa teip... >

Keskustelut (9 viestiä)

Chemus

Rekisteröitynyt 26.01.2008

28.09.2009 klo 20.58

Apinakuplia!
Radikus

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.09.2009 klo 21.27

Eipä oo tarvetta kun löytyy jo Neo Geo kolikkopelinä. :P
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

28.09.2009 klo 21.31

Neo Geolla vähän heikkoo toi verkkomoninpeli.
MinäHUUTOMERKKI

28.09.2009 klo 21.50

Olipas! Aivan! Saakutin! Jännä! Ja! Mielettömän! Hieno! Sekä! Ylenpalttisen! Erinomainen! Otsikko! Teiltä! Jälleen! Kerran! Olen! Nyt! Täydellisen! Onnellinen!
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

28.09.2009 klo 21.55

MinäHUUTOMERKKI kirjoitti:
Olipas! Aivan! Saakutin! Jännä! Ja! Mielettömän! Hieno! Sekä! Ylenpalttisen! Erinomainen! Otsikko! Teiltä! Jälleen! Kerran! Olen! Nyt! Täydellisen! Onnellinen!


Et selvästi ollut paikalla, kun otettiin Manun kanssa N64:n Bust-A-Move 2:ssa kymmenestä poikki. Ei kun 30:stä. Ei kun sadasta voitosta.
roni

28.09.2009 klo 21.58

http://www.youtube.com/watch?v=xy4FXhkm6Nw&feature=fvst, tulipa heti mielee :D
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

28.09.2009 klo 22.58

En tahdo lietsoa konsolisotaa tai mitään, mutta pakko kommentoida että tuo avatarit on kyllä järkyttävän rumia!! Itse puzzle bobble on rautaa.
XbXb

29.09.2009 klo 09.19

Tämä menee ostoon! Yksi lempipeleistäni PS1:sellä.
Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

29.09.2009 klo 09.56

Mikko kirjoitti:
MinäHUUTOMERKKI kirjoitti:
Olipas! Aivan! Saakutin! Jännä! Ja! Mielettömän! Hieno! Sekä! Ylenpalttisen! Erinomainen! Otsikko! Teiltä! Jälleen! Kerran! Olen! Nyt! Täydellisen! Onnellinen!


Et selvästi ollut paikalla, kun otettiin Manun kanssa N64:n Bust-A-Move 2:ssa kymmenestä poikki. Ei kun 30:stä. Ei kun sadasta voitosta.


Toistaiseksi ainoastaan Kimmo on voittanut minut kymmenestä poikki -matsissa kolikkopelissä :P

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA