Tuorein sisältö

Lost Odysseyssa neljä levyllistä sisältöä

20.09.2007 klo 13.47 | Luettu: 7941 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Uudetkin tallennusmediat käyvät pelintekijöille nopeasti pieneksi. Tästä todisteena on Mistwalkerin kehittämä roolipeli Lost Odyssey. Syy valtavaan datamäärään löytyy ainakin osittain pelin välianimaatioista, jotka ovat esirenderöityjä. Suunnittelija Hironobu Skaguchin mukaan juonta kuljettavat välianimaatiot olisi voitu toteuttaa myös reaaliaikaisina Xbox 360:n tehoilla, mutta animaatioiden ohjaaminen oli helpompaa tällä tavoin toteutettuna.

Lost Odyssey ilmestyy joulukuussa Japanissa. Euroopan julkaisua joudutaan odottelemaan ensi vuoden helmikuuhun asti.

Lost Odyssey

V2.fi | Matti Lintula
< Uusi video Gran Turi... 12-vuotias ohjelmist... >

Keskustelut (7 viestiä)

Thilli

20.09.2007 klo 14.13

Tämä on kyllä pakko ostos aivan ehdottomasti.
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

20.09.2007 klo 14.19

:D

Kasvatetaan valmistuskustannuksia, jotta kehityskustannukset olisivat pienempiä.
lainaa
RavenX

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

20.09.2007 klo 14.26

Jos näin monen levyn julkaisut vastaisuudessakin yleistyvät, niin saa MS ihan tosissaan alkaa harkitsemaan HD-DVD -aseman käyttämistä myös peleissä. Uskoisin kyllä, että tätäkin vaihtoehtoa on suljettujen ovien takana vakavasti harkittu, vaikka muuta väittävätkin.
lainaa
joominä

20.09.2007 klo 15.35

Hihihi. Kohta 360:n omistajat on kitisemässä, kun ei ole tarpeeksi tilaa levyillä. Taas tällanen "en nähnyt sen tulevan, ennenkuin osui kohdalle" juttu.
lainaa
Thilli

20.09.2007 klo 15.45

En nyt ymmärrä alkuunkaan tätä levyjen vaihto valitusta. Siis normi pelihän kestää sen 15h. Blue Dragonissa vaihdoin ekan kerran levyä 20h jälkeen ja toisen kerran 15h jälkeen. Viimeistä levyä onkin nyt pelattu taas jo se 20h. Mielestäni tässä joutuu vaihtamaan harvemmin levyjä sillä periattella jos aloittaa uuden pelin aina vanhan loputtua.
lainaa
Note

Moderaattori

Rekisteröitynyt 18.05.2007

20.09.2007 klo 15.45

Eipä tuo kyllä Blue Dragonissa haitannut minkään vertaa (enemmän haittasi liian helppo vaikeustaso). Jos sitä 30h välein joutuu kiekkoa vaihtamaan niin aika sama mielestäni tämän tyyppisissä peleissä.

Toivottavasti mahdolliset hard / impossible vaikeustasot löytävät tässä tiensä länsimaisiin julkaisuihinkin...
lainaa
Olvis

20.09.2007 klo 18.11

En nyt kyllä tajua, miksi kaikki aina valitavat näistä monen levyn julkaisuista. Mielestäni tämän kaltaisen pelin tapauksessa asia on ihan perusteltua eikä se, että joudun laittamaan eri levyn sisään ollessani pidemmällä pelissä haittaa minua ollenkaan.

Eri asia olisi, jos peli vaatisi aina CD1:n syöttämisen ensin, jonka jälkeen pitäisi sitten vielä syöttää se oikea levyke. Tälläinen olisi ymmärrettävästi hankalaa mutta kun asia ei varmasti tule olemaan tämä, en voi ymmärtää miksi porukan pitää nostaa tästä tälläinen haloo...

Luulisi nyt muistavan, mille levylle sitä on päässyt.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova