Tuorein sisältö

Kutonen ja TLC kesällä vahvassa kasvussa

21.08.2017 klo 13.55 | Luettu: 1463 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Discovery Networks Finlandin kesä oli vahvan kasvun aikaa. Menestystä toivat erityisesti nuorille naisille suunnattu TLC ja miesyleisölle kohdistettu Kutonen.

Heinäkuussa Discovery Networks Finlandin kaupallinen katseluosuus kasvoi prime timessa 11 prosenttia (pääkohderyhmässä 25-54-vuotiaat) edellisvuoden vastaavaan aikaan verrattuna.

Viime joulukuussa perustettu TLC täydensi Discoveryn kanavatarjontaa ja vahvisti kesällä entisestään asemaansa nuorten naisten suosikkikanavana. Kanavan kaupallinen katseluosuus ydinkohderyhmässä 15-34-vuotiaat naiset kasvoi heinäkuussa parhaaseen katseluaikaan 40 prosenttia joulukuusta 2016.

Menestystä Discoverylle toi kesällä myös naispainotteinen Frii-kanava, jonka kaupallinen katseluosuus kasvoi prime timessa 16 prosenttia, sekä miehille suunnattu Kutonen, jonka vastaava kasvu oli huimat 25 prosenttia. Kutosella katsojia kiinnosti erityisesti elokuvat sekä autoaiheiset ohjelmat, kuten Wheeler Dealers. Elokuvat olivat kesällä myös yhtiön pääkanavan TV5:n katsotuinta ohjelmistoa.

Syksyn täkynä on TV5:llä nähtävä Hjallis Harkimon luotsaamaa Atlantin yli -seikkailu.


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Ruotsalaista kasarih... Depeche Mode Suomeen... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova