Tuorein sisältö

Maria Veitola selittelee somessa yökyläilynsä aiheuttamaa palautevyöryä

16.03.2018 klo 08.16 | Luettu: 7495 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Maria Veitola selittelee somessa tuoreimman yökyläilynsä nostattamia somelaineita.

Perussuomalaisten Laura Huhtasaaren luona tehty vierailu aiheutti jo ennakkoon paljon puhetta.

"Palautetta tulvii joka tuutista jo ennen kuin jaksoa on näytetty ja ymmärrän toki, että tämä herättää tunteita. Osa ihmisistä tulee olemaan sitä mieltä, että olen Lauraa kohtaan tyly ja epäkohtelias. Toiset ovat varmasti sitä mieltä, että olen aivan liian ystävällinen enkä kurmuuta Lauraa tarpeeksi".

"Me ollaan Lauran kanssa about kaikesta eri mieltä. Mutta: musta on todella, todella tärkeää, että me kaikki ihmiset yritämme säilyttää keskusteluyhteyden toistemme kanssa ja löytää ne tavat, millä me voidaan kohdata, kommunikoida ja vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä".

No niin ystäväiseni ja vihamieheni: tänään on se päivä: yökyläilen Laura Huhtasaaren luona. Palautetta tulvii joka tuutista jo ennen kuin jaksoa on näytetty ja ymmärrän toki, että tämä herättää tunteita. Osa ihmisistä tulee olemaan sitä mieltä, että olen Lauraa kohtaan tyly ja epäkohtelias. Toiset ovat varmasti sitä mieltä, että olen aivan liian ystävällinen enkä kurmuuta Lauraa tarpeeksi. (huom. olen kutsuttuna vieraana hänen kodissaan ja minulla on käytöstavat) Sitten on niitä, jotka ovat sitä mieltä, että en olisi saanut mennä hänen luokseen yökylään, ja että tälläistä jaksoa ei saisi näyttää. Hän ei ole siis mikään random kylähullu vaan Perussuomalaisten varapuheenjohtaja, kansanedustaja ja presidenttiehdokas. Päätöksentekoon osallistuva vallanpitäjä. Porilainen perheenäiti. Me ollaan Lauran kanssa about kaikesta eri mieltä. Mutta: musta on todella, todella tärkeää, että me kaikki ihmiset yritämme säilyttää keskusteluyhteyden toistemme kanssa ja löytää ne tavat, millä me voidaan kohdata, kommunikoida ja vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä. Erityisesti niiden kanssa, joiden moraali ja maailmankuva poikkeaa omastamme. Siitä ei ole mitään iloa kenellekään, eikä se varsinkaan edistä mitään (paitsi vihaa ja vastakkainasettelua) jos me kaivaudutaan poteroihimme ja heitellään sieltä paskaa toistemme poteroihin. Jos se on jäänyt jotenkin epäselväksi, siitä näissä yökyläilyissä on kyse. Me ollaan kaikki ihmisiä. Mikä meidät erottaa, mikä meitä yhdistää? Vaikka meissä ei olis mitään samaa, voidaanko me ymmärtää -tai edes sietää toisiamme? @mtv3suomi @mtvkatsomo klo 21 #yökylässä #yökylässämariaveitola #laurahuhtasaari

Henkilön Maria Veitola (@mariaveitola) jakama julkaisu




V2.fi | J.A. Kaunisto
< Selviytyjät Suomesta... Spielbergin nostalgi... >

Keskustelut (12 viestiä)

Fartmaster

16.03.2018 klo 09.38 10 tykkää tästä

En yhtään epäile että Veitola on Lauran kanssa kaikista asioista eri mieltä. Veitola haluaa siis rajat auki, lisää EU-integraatiota, lisää paperittomia raiskaajia, lisää valtioyhtiöiden yksityistämisiä ulkomaille tyyliin Caruna, kannattaa kansanedustajien sopeutumiseläkkeitä ja niin edespäin. Toki hänelläkin on oikeus olla tyhmä valtamedian sätkynukke.
lainaa
Buaa

16.03.2018 klo 10.12 10 tykkää tästä

Fartmaster kirjoitti:
En yhtään epäile että Veitola on Lauran kanssa kaikista asioista eri mieltä. Veitola haluaa siis rajat auki, lisää EU-integraatiota, lisää paperittomia raiskaajia, lisää valtioyhtiöiden yksityistämisiä ulkomaille tyyliin Caruna, kannattaa kansanedustajien sopeutumiseläkkeitä ja niin edespäin. Toki hänelläkin on oikeus olla tyhmä valtamedian sätkynukke.


Lol :D
Hauskasti sanottu. Ihan ku ois ollu joku katkera pieni persu siellä itkemässä. Tämä oli kyllä hyvä jakso ja opetti mielestäni Huhtasaaresta sen että hän on ihan tavallinen ihminen joka vain tykkää uskoa satuihin. Minun puolestani kuka tahansa saa uskoa mihin tahansa, mutta uskonnolla ei saa johtaa kansaa. Laura vaikutti vähän tietämättömältä mitä tulee monikulttuurisuuteen. Hupsu ei taida ymmärtää, että hänen uskontonsa jos mikä on monikulttuurinen. Lähi-idästä kotoisin olevat satuhahmot on tuotu tänne Rooman ja myöhemmin Ruotsin kautta. Myös suuri osa suomalaisista juhlista, uskomuksista ja tavoista on saanut alkunsa Venäjältä, skandinaviasta ja varsinkin itä-euroopasta. Suomalaiset jos ketkä ovat monikulttuurisia. Persujen pitäisi vähän tutkia asioita ennen kuin alkavat vihaamaan.
lainaa
make

16.03.2018 klo 10.13 8 tykkää tästä

Tottakai Maria on Lauran kanssa eri mieltä kaikesta, koska Maria ei ole oikea ihminen, vaan median tuote eikä hänellä tämän vuoksi ole lainkaan omia mielipiteitä. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt.
lainaa
asadas

16.03.2018 klo 10.19 8 tykkää tästä

Buaa kirjoitti:

Lol :D
Hauskasti sanottu. Ihan ku ois ollu joku katkera pieni persu siellä itkemässä. Tämä oli kyllä hyvä jakso ja opetti mielestäni Huhtasaaresta sen että hän on ihan tavallinen ihminen joka vain tykkää uskoa satuihin. Minun puolestani kuka tahansa saa uskoa mihin tahansa, mutta uskonnolla ei saa johtaa kansaa. Laura vaikutti vähän tietämättömältä mitä tulee monikulttuurisuuteen. Hupsu ei taida ymmärtää, että hänen uskontonsa jos mikä on monikulttuurinen. Lähi-idästä kotoisin olevat satuhahmot on tuotu tänne Rooman ja myöhemmin Ruotsin kautta. Myös suuri osa suomalaisista juhlista, uskomuksista ja tavoista on saanut alkunsa Venäjältä, skandinaviasta ja varsinkin itä-euroopasta. Suomalaiset jos ketkä ovat monikulttuurisia. Persujen pitäisi vähän tutkia asioita ennen kuin alkavat vihaamaan.


Ja mites on niinkun omasta mielestä ihana monikulttuurisuus onnistunut Euroopassa? Terrori-iskut, rotumellakat ja joukkoraiskaukset ovat jo arkipäivää Saksassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa ja Ruotsissa.
lainaa
Buaa

16.03.2018 klo 10.26 5 tykkää tästä

asadas kirjoitti:
Buaa kirjoitti:

Lol :D
Hauskasti sanottu. Ihan ku ois ollu joku katkera pieni persu siellä itkemässä. Tämä oli kyllä hyvä jakso ja opetti mielestäni Huhtasaaresta sen että hän on ihan tavallinen ihminen joka vain tykkää uskoa satuihin. Minun puolestani kuka tahansa saa uskoa mihin tahansa, mutta uskonnolla ei saa johtaa kansaa. Laura vaikutti vähän tietämättömältä mitä tulee monikulttuurisuuteen. Hupsu ei taida ymmärtää, että hänen uskontonsa jos mikä on monikulttuurinen. Lähi-idästä kotoisin olevat satuhahmot on tuotu tänne Rooman ja myöhemmin Ruotsin kautta. Myös suuri osa suomalaisista juhlista, uskomuksista ja tavoista on saanut alkunsa Venäjältä, skandinaviasta ja varsinkin itä-euroopasta. Suomalaiset jos ketkä ovat monikulttuurisia. Persujen pitäisi vähän tutkia asioita ennen kuin alkavat vihaamaan.


Ja mites on niinkun omasta mielestä ihana monikulttuurisuus onnistunut Euroopassa? Terrori-iskut, rotumellakat ja joukkoraiskaukset ovat jo arkipäivää Saksassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa ja Ruotsissa.


Ihan kuin suomalaiset tai eurooppalaiset ei itse tappaisi, raiskaisi ja mellakoisi :D
Ihmiset on lähtökohtaisesti paskoja olentoja, eikä ne kamaluudet lopu vaikka rajat laitettais jossain kiinni. Minusta on tyhmää syytää monikulttuurisuutta, koska monikulttuurisia me olemme kaikki, halusitte tai ette. Syytä noista hirveyksistä sitten suoraan jotain yhtä kansaa tai uskontoa jos haluat olla rasisti.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

16.03.2018 klo 12.16 7 tykkää tästä

Buaa kirjoitti:
asadas kirjoitti:
Buaa kirjoitti:

Lol :D
Hauskasti sanottu. Ihan ku ois ollu joku katkera pieni persu siellä itkemässä. Tämä oli kyllä hyvä jakso ja opetti mielestäni Huhtasaaresta sen että hän on ihan tavallinen ihminen joka vain tykkää uskoa satuihin. Minun puolestani kuka tahansa saa uskoa mihin tahansa, mutta uskonnolla ei saa johtaa kansaa. Laura vaikutti vähän tietämättömältä mitä tulee monikulttuurisuuteen. Hupsu ei taida ymmärtää, että hänen uskontonsa jos mikä on monikulttuurinen. Lähi-idästä kotoisin olevat satuhahmot on tuotu tänne Rooman ja myöhemmin Ruotsin kautta. Myös suuri osa suomalaisista juhlista, uskomuksista ja tavoista on saanut alkunsa Venäjältä, skandinaviasta ja varsinkin itä-euroopasta. Suomalaiset jos ketkä ovat monikulttuurisia. Persujen pitäisi vähän tutkia asioita ennen kuin alkavat vihaamaan.


Ja mites on niinkun omasta mielestä ihana monikulttuurisuus onnistunut Euroopassa? Terrori-iskut, rotumellakat ja joukkoraiskaukset ovat jo arkipäivää Saksassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa ja Ruotsissa.


Ihan kuin suomalaiset tai eurooppalaiset ei itse tappaisi, raiskaisi ja mellakoisi :D
Ihmiset on lähtökohtaisesti paskoja olentoja, eikä ne kamaluudet lopu vaikka rajat laitettais jossain kiinni. Minusta on tyhmää syytää monikulttuurisuutta, koska monikulttuurisia me olemme kaikki, halusitte tai ette. Syytä noista hirveyksistä sitten suoraan jotain yhtä kansaa tai uskontoa jos haluat olla rasisti.

Monikultuurisuuttakin on hyvää ja huonoa. Islam -usko on itsessään hyvin petollinen ja haitallinen uskonto ja huonoa monikultuurisuutta, vaikkei kaikki sen edustajat pahoja olekkaan. Vaikka unohdettaisiin Isisin kaltaiset ääriliikkeet, niin siellä on edelleen opetuksia kunniaväkivallasta, lapsimorsiameista, ei islam-uskossa oleville valehtelusta ja tappamisesta...

Kuinka monta terroriiskua budhalaiset, Jehovan todistajat tai Skientologistit on tehnyt parin viimeisen vuoden aikana?
Muokannut: tagman 16.03.2018 klo 12.21 lainaa
Buaa

16.03.2018 klo 12.58 4 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Buaa kirjoitti:
asadas kirjoitti:
Buaa kirjoitti:

Lol :D
Hauskasti sanottu. Ihan ku ois ollu joku katkera pieni persu siellä itkemässä. Tämä oli kyllä hyvä jakso ja opetti mielestäni Huhtasaaresta sen että hän on ihan tavallinen ihminen joka vain tykkää uskoa satuihin. Minun puolestani kuka tahansa saa uskoa mihin tahansa, mutta uskonnolla ei saa johtaa kansaa. Laura vaikutti vähän tietämättömältä mitä tulee monikulttuurisuuteen. Hupsu ei taida ymmärtää, että hänen uskontonsa jos mikä on monikulttuurinen. Lähi-idästä kotoisin olevat satuhahmot on tuotu tänne Rooman ja myöhemmin Ruotsin kautta. Myös suuri osa suomalaisista juhlista, uskomuksista ja tavoista on saanut alkunsa Venäjältä, skandinaviasta ja varsinkin itä-euroopasta. Suomalaiset jos ketkä ovat monikulttuurisia. Persujen pitäisi vähän tutkia asioita ennen kuin alkavat vihaamaan.


Ja mites on niinkun omasta mielestä ihana monikulttuurisuus onnistunut Euroopassa? Terrori-iskut, rotumellakat ja joukkoraiskaukset ovat jo arkipäivää Saksassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa ja Ruotsissa.


Ihan kuin suomalaiset tai eurooppalaiset ei itse tappaisi, raiskaisi ja mellakoisi :D
Ihmiset on lähtökohtaisesti paskoja olentoja, eikä ne kamaluudet lopu vaikka rajat laitettais jossain kiinni. Minusta on tyhmää syytää monikulttuurisuutta, koska monikulttuurisia me olemme kaikki, halusitte tai ette. Syytä noista hirveyksistä sitten suoraan jotain yhtä kansaa tai uskontoa jos haluat olla rasisti.

Monikultuurisuuttakin on hyvää ja huonoa. Islam -usko on itsessään hyvin petollinen ja haitallinen uskonto ja huonoa monikultuurisuutta, vaikkei kaikki sen edustajat pahoja olekkaan. Vaikka unohdettaisiin Isisin kaltaiset ääriliikkeet, niin siellä on edelleen opetuksia kunniaväkivallasta, lapsimorsiameista, ei islam-uskossa oleville valehtelusta ja tappamisesta...

Kuinka monta terroriiskua budhalaiset, Jehovan todistajat tai Skientologistit on tehnyt parin viimeisen vuoden aikana?


Ei kaikki tapahdu aina lehdistön huomioimina terrori-iskuina. Päivitä tietosi esim buddhalaisten osalta ja lue Myanmarissa tapahtuneesta etnisestä puhdistuksesta jota buddhalainen munkki Wirathu on siellä toteuttanut. Yksi pohjoismaiden suurimmista terrori-iskuista oli norjalaisen kristityn tekemä. Kyllä sitä paskaa tapahtuu joka puolella ja jokaisen uskonnon ja kansan toimesta. Ihmiset vain ovat sellaisia. Pienemmät uskontoryhmät tuskin havittelevat mitään suuria uskonpuhdistuksia, mutta kyllä heistäkin sitä paskaa sakkia löytyy, jotka tahtovat toisille pahaa.
lainaa
Buaa

16.03.2018 klo 13.01 1 tykkää tästä

Kiitos mukavista keskusteluista :D
Kuten Maria sanoi: ihmisten kanssa pitää voida keskustella vaikka asioista olisi eri mieltä.
Kiitos!
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

16.03.2018 klo 15.12 4 tykkää tästä

Buaa kirjoitti:

Ei kaikki tapahdu aina lehdistön huomioimina terrori-iskuina. Päivitä tietosi esim buddhalaisten osalta ja lue Myanmarissa tapahtuneesta etnisestä puhdistuksesta jota buddhalainen munkki Wirathu on siellä toteuttanut. Yksi pohjoismaiden suurimmista terrori-iskuista oli norjalaisen kristityn tekemä. Kyllä sitä paskaa tapahtuu joka puolella ja jokaisen uskonnon ja kansan toimesta. Ihmiset vain ovat sellaisia. Pienemmät uskontoryhmät tuskin havittelevat mitään suuria uskonpuhdistuksia, mutta kyllä heistäkin sitä paskaa sakkia löytyy, jotka tahtovat toisille pahaa.

Tiedän kyllä. En kiistänytkään, että nämä uskonnot olisi täysin väkivallattomia tai niissä ei olisi epämääräisiä alahaaroja. Silti ne jää suhteellisen kauas jos Islamiin verrataan. Islamin uskon nimissä tehdään useita terrori-iskuja harvase päivä.

Se kertoo myös karua kieltään, jos katsoo miten paljon Euroopassa nykyään laitetaan resursseja tapahtumien turvallisuuteen verrattuna aikaan ennen pakolaistulvaa.
lainaa
Buaa

16.03.2018 klo 16.25 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Buaa kirjoitti:

Ei kaikki tapahdu aina lehdistön huomioimina terrori-iskuina. Päivitä tietosi esim buddhalaisten osalta ja lue Myanmarissa tapahtuneesta etnisestä puhdistuksesta jota buddhalainen munkki Wirathu on siellä toteuttanut. Yksi pohjoismaiden suurimmista terrori-iskuista oli norjalaisen kristityn tekemä. Kyllä sitä paskaa tapahtuu joka puolella ja jokaisen uskonnon ja kansan toimesta. Ihmiset vain ovat sellaisia. Pienemmät uskontoryhmät tuskin havittelevat mitään suuria uskonpuhdistuksia, mutta kyllä heistäkin sitä paskaa sakkia löytyy, jotka tahtovat toisille pahaa.

Tiedän kyllä. En kiistänytkään, että nämä uskonnot olisi täysin väkivallattomia tai niissä ei olisi epämääräisiä alahaaroja. Silti ne jää suhteellisen kauas jos Islamiin verrataan. Islamin uskon nimissä tehdään useita terrori-iskuja harvase päivä.

Se kertoo myös karua kieltään, jos katsoo miten paljon Euroopassa nykyään laitetaan resursseja tapahtumien turvallisuuteen verrattuna aikaan ennen pakolaistulvaa.


Kyllä, näin varmasti on, mutta niin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Islaminuskoiset ovat sotineet kristittyjen kanssa niin kauan kuin nuo uskonnot ovat olleet olemassa. Molemmat ovat tappaneet toisiaan ihan yhtä lailla, enkä itse näe toista sen pahempana. Paskaa eri paketissa. Kristityt ovat ehkä nykyään vähän rauhallisempia joten sota on aika yksipuolista. Silti meidän tulee mielestäni auttaa niitä jotka pyrkivät pakoon tuolta sotien keskeltä. Ihmisiä on autettava vaikka kuuluisivat mihin uskontokuntaan.
lainaa
Jeps

16.03.2018 klo 17.54 2 tykkää tästä

Buaa kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Buaa kirjoitti:

Ei kaikki tapahdu aina lehdistön huomioimina terrori-iskuina. Päivitä tietosi esim buddhalaisten osalta ja lue Myanmarissa tapahtuneesta etnisestä puhdistuksesta jota buddhalainen munkki Wirathu on siellä toteuttanut. Yksi pohjoismaiden suurimmista terrori-iskuista oli norjalaisen kristityn tekemä. Kyllä sitä paskaa tapahtuu joka puolella ja jokaisen uskonnon ja kansan toimesta. Ihmiset vain ovat sellaisia. Pienemmät uskontoryhmät tuskin havittelevat mitään suuria uskonpuhdistuksia, mutta kyllä heistäkin sitä paskaa sakkia löytyy, jotka tahtovat toisille pahaa.

Tiedän kyllä. En kiistänytkään, että nämä uskonnot olisi täysin väkivallattomia tai niissä ei olisi epämääräisiä alahaaroja. Silti ne jää suhteellisen kauas jos Islamiin verrataan. Islamin uskon nimissä tehdään useita terrori-iskuja harvase päivä.

Se kertoo myös karua kieltään, jos katsoo miten paljon Euroopassa nykyään laitetaan resursseja tapahtumien turvallisuuteen verrattuna aikaan ennen pakolaistulvaa.


Kyllä, näin varmasti on, mutta niin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Islaminuskoiset ovat sotineet kristittyjen kanssa niin kauan kuin nuo uskonnot ovat olleet olemassa. Molemmat ovat tappaneet toisiaan ihan yhtä lailla, enkä itse näe toista sen pahempana. Paskaa eri paketissa. Kristityt ovat ehkä nykyään vähän rauhallisempia joten sota on aika yksipuolista. Silti meidän tulee mielestäni auttaa niitä jotka pyrkivät pakoon tuolta sotien keskeltä. Ihmisiä on autettava vaikka kuuluisivat mihin uskontokuntaan.

Tuskin kukaan on sitä mieltä, että hädässä olevia ei tulisi auttaa (paitsi ehkä äärirasistit, jotka nyt ovat muutenkin perseestä). Ongelma on siinä, että nykyisellä politiikalla rajan yli pääsee järjetön määrä niitä mätäpaiseita, jotka heiluu täällä paperittomina ja turvallisuusuhkana. Joku tolkku tuohon pitäisi saada.
lainaa
Buaa

16.03.2018 klo 19.14 1 tykkää tästä

Jeps kirjoitti:
Buaa kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Buaa kirjoitti:

Ei kaikki tapahdu aina lehdistön huomioimina terrori-iskuina. Päivitä tietosi esim buddhalaisten osalta ja lue Myanmarissa tapahtuneesta etnisestä puhdistuksesta jota buddhalainen munkki Wirathu on siellä toteuttanut. Yksi pohjoismaiden suurimmista terrori-iskuista oli norjalaisen kristityn tekemä. Kyllä sitä paskaa tapahtuu joka puolella ja jokaisen uskonnon ja kansan toimesta. Ihmiset vain ovat sellaisia. Pienemmät uskontoryhmät tuskin havittelevat mitään suuria uskonpuhdistuksia, mutta kyllä heistäkin sitä paskaa sakkia löytyy, jotka tahtovat toisille pahaa.

Tiedän kyllä. En kiistänytkään, että nämä uskonnot olisi täysin väkivallattomia tai niissä ei olisi epämääräisiä alahaaroja. Silti ne jää suhteellisen kauas jos Islamiin verrataan. Islamin uskon nimissä tehdään useita terrori-iskuja harvase päivä.

Se kertoo myös karua kieltään, jos katsoo miten paljon Euroopassa nykyään laitetaan resursseja tapahtumien turvallisuuteen verrattuna aikaan ennen pakolaistulvaa.


Kyllä, näin varmasti on, mutta niin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Islaminuskoiset ovat sotineet kristittyjen kanssa niin kauan kuin nuo uskonnot ovat olleet olemassa. Molemmat ovat tappaneet toisiaan ihan yhtä lailla, enkä itse näe toista sen pahempana. Paskaa eri paketissa. Kristityt ovat ehkä nykyään vähän rauhallisempia joten sota on aika yksipuolista. Silti meidän tulee mielestäni auttaa niitä jotka pyrkivät pakoon tuolta sotien keskeltä. Ihmisiä on autettava vaikka kuuluisivat mihin uskontokuntaan.

Tuskin kukaan on sitä mieltä, että hädässä olevia ei tulisi auttaa (paitsi ehkä äärirasistit, jotka nyt ovat muutenkin perseestä). Ongelma on siinä, että nykyisellä politiikalla rajan yli pääsee järjetön määrä niitä mätäpaiseita, jotka heiluu täällä paperittomina ja turvallisuusuhkana. Joku tolkku tuohon pitäisi saada.


Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä! Eli ongelma ei ole muslimit vaan ne kurjat paskiaiset jotka tulevat tänne pilaamaan ilon kaikilta.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova