Tuorein sisältö

Bill Murrayn murmelipäivä jatkuu, Mountain Dew johtaa psykoosiin ja kaikki sci-fihahmot käyvät kaupassa Super Bowl -aivopieruissa

03.02.2020 klo 15.30 | Luettu: 1928 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen


Edelliset uutiset kokosivat yhteen viihdealan mainoksia, joiden esittäminen Super Bowl -sunnuntaina maksoi omaisuuksia. Toinen ilmiö on se, että myös mainosten tekemiseen laitetaan poikkeuksellisen paljon rahaa, tarkoittipa se tehosteita, a-luokan näyttelijöitä tai molempia.

Jos et tiennyt, niin nyt tiedät: klassikkokomedia Päiväni murmelina kertoo siitä, kuinka Bill Murrayn näyttelemän miehen elämästä puuttuu uudenkarhea jeeppi. Jokainen päivä tuntuu samanlaiselta ilman jeeppiä.


Sokeriton Mountain Dew on niin hyvää, että tahdot hakata vessan ovea kirveellä juottaaksesi sitä lähimmäisillesi. Kuka piti tätä hyvänä ajatuksena? Myös Ready Player One ja Doctor Sleep ovat hiljattain ratsastaneet Hohdon legendalla, eikä kumpikaan yleisen käsityksen mukaan ole "As Good As The Original". Hohto-leffa itsessään on yhtä hyvä tai parempi kuin alkuperäisromaani? Kirjailija Stephen Kingin kuuluisan mielipiteen mukaan ei ole.


Amerikkalaisen kauppaketjun Walmartin mainos on Ready Player One -tason stuntti, eli kirjaimellisesti kaikki hahmot vaikuttavat elävän samassa todellisuudessa riippumatta oikeuksien omistuksesta ja siitä, mikä on muotia juuri nyt.


Sonic the Hedgehogin ja Rick and Mortyn stuntit nähtiin viime viikon uutisissa, mutta tähän kokoelmaan nekin kuuluvat.




V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Paavo Pesusienen ja ... Maailman näyttävin v... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova