Metallica kommentoi Death Magnetic-albumin vuotamista nettiin

03.09.2008 klo 09.45 | Luettu: 8513 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Ranskalainen levykauppa myi Pariisissa useita kappaleita Metallican Death Magnetic-uutuusalbumia, joka tulee markkinoille vasta 12. päivä. Luonnollisesti netistä löytyy hyvätasoista MP3-tiedostoa Metallican albumista tämänkin vuodon ansiosta...

Metallican rumpali Lars Ulrich kommentoi asiaa radiohaastetelussa San Franciscossa. Lars ei pitänyt asiaa kuolemanvakavana.

- Olemme kymmenen päivän päässä julkaisusta. Olemme päässeet näinkin pitkälle. Vaikka homma leviäisi tänään tai huomenna kokonaisuudessaan nettiin, se ei olisi katastrofi. Kymmenen päivää jäljellä ja albumi ei ole jokaisen viisun osalta vuotanut verkkoon - eletään vuotta 2008 ja se on tätä päivää. Olemme tyytyväisiä, että tämä on mennyt näinkin hyvin.


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Pete Doherty kuoli, ... Jenkkibändi suostui ... >

Keskustelut (12 viestiä)

zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

03.09.2008 klo 10.14

Napster baaaad, money goooood!
bvirtanen

Moderaattori

Rekisteröitynyt 29.09.2007

03.09.2008 klo 10.41

Vanha koirakin (=Lars) oppii uusia temppuja, netti ei ole enää suuri paha iivolll...
Kimble

03.09.2008 klo 10.42

Näin sanoo nykyään bändi, joka toi vertaisverkot suureen julkisuuteen.
Lucifer

03.09.2008 klo 13.07

Eipä sillä nettiin leviämisestä ole minulle merkitystä koska aion ostaa kyseisen lätyn ihan kaupasta.
Felix

03.09.2008 klo 13.15

Minkähän ihmeen takia levy on jo kaupoissa, mutta myynti alkaa vasta 12. päivä? Meinaavatko, että levyt pysyvät tiskin alla toista viikoa :D

Ja mitäpä Lars nyt liika itkemään tapahtunutta, tietty osa kuuntelijoista ei kuitenkaan enää maksa mitään musikkista kun taas todelliset fanit ostavat suosikkiensa levyt kaikesta huolimatta.
Aniska

Rekisteröitynyt 04.04.2007

03.09.2008 klo 16.26

"Kymmenen päivää jäljellä ja albumi ei ole jokaisen viisun osalta vuotanut verkkoon " paitsi että on.
Eikoskekunköyhää

03.09.2008 klo 21.19

Köyhät downloadaa, varakkaat voivat ostaa.
Kyseessä on sentään toisten työ.
Api

04.09.2008 klo 16.48

Ei tossa taas ole mitään järkeä.. en VOI käsittää minkä ihmeen takia joku lataa netistä musiikin josta pitää... mikään ei ole parempaa kuin se että on lätty hyllyllä.! tuo on vaan VÄÄRIN!! JOS ei ole varaa ostaa niin EI Tarvitse omistaa.!!
zorbas

10.09.2008 klo 19.14

Api kirjoitti:
Ei tossa taas ole mitään järkeä.. en VOI käsittää minkä ihmeen takia joku lataa netistä musiikin josta pitää... mikään ei ole parempaa kuin se että on lätty hyllyllä.! tuo on vaan VÄÄRIN!! JOS ei ole varaa ostaa niin EI Tarvitse omistaa.!!


köyhät kyykkyyn tai jotain...
eihän sitä levyä voi netistä ladata, ainoastaan biisit kusisina mp3 tiedostoina, jotka voi sitten vaikka siirtää kivalle aipodille ja kuunnella vaikka uskonnon tunneilla salaa.
hommatkaa lapset levyjä ja elämä!
JifGood

12.09.2008 klo 17.29

Mä ostin oikeen vinyylisoittimen tätä varten.
kelmi

13.09.2008 klo 15.42

Jaa, mulla ainakin on nostanut levyostojen määrää huomattavasti toi "laiton lataaminen". Löytää meinaan tosi paljon uusia artisteja ja jos lätty on jees ni kauppaan ostamaan.
Cake

05.10.2008 klo 13.53

no voi vittu onhan se piratismi edelleen perseestä. Vaikka kaikilla ei oo rahaa niitä levyjä ostaakaan. No,Metallican tilipussia enää tuskin heilauttaa se imuttaminen..

Kirjoita kommentti

29727