The Rasmuksen Euroviisuehdokas saa runsaasti huomiota

21.01.2022 klo 14.14 | Luettu: 559 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

The Rasmus -yhtyeen UMK-kappale ja mahdollinen tuleva Suomen Euroviisubiisi "Jezebel" on pysynyt koko viikon Suomen YouTuben trendaavimpana videona. Sitä on katsottu tällä viikolla yhteensä yli 530 000 kertaa.

Maanantaina 17. tammikuuta julkaistua biisiä on kuunneltu lisäksi Spotifyssa tähän mennessä yli 300 000 kertaa.

The Rasmuksen osallistumista UMK:hon on hehkutettu Suomen lisäksi myös ympäri maailmaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi lukuisat kansainväliset musiikkilehdet ovat kirjoittaneet siitä, kuten Rolling Stone, Kerrang!, NME ja Rock Sound.

UMK-voittaja ja Suomen seuraava euroviisuedustaja valitaan Turun Logomossa 26.2.2022.


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Nyt otetaan seksikor... Sanat suoraan kansan... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova