Kristillisiä mustan metallin bändejä haussa

08.11.2008 klo 16.30 | Luettu: 7433 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Sullen Records etsii kristillisiä black metal-yhtyeitä tulevalle kokoelmalleen Revelations Volume 2.

Mutta mitä ihmettä on hengellinen musta metalli? Revelations Volume 1 sisälsi mm. seuraavaa:

Fire Throne - Holocaustfirestorm
Deborah - Exorcism
Borgazur - Christ on a Pyramid
Azmaveth - Master of Light
Sanctus Obscurum - I Live in Death
Synnove - Rhythms of the Apocalypse
Trastorno - Muere Satanas
Elgibbor - Dark Valley

Revelations Vol. 1: A Light in a Dark Place-levyn mainosteksti kertoo seuraavaa:

"Albumilla tarkastellaan genreä, joka on joidenkin halveksima ja toisten rakastama. Tämä on extreme-undergroundia nimeltään unblack. Black metal tunnetaan vihaa levittävänä genrenä, unblack on sen vastakohta".

Revelations Volume 2-levylle haluavat voivat ottaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen jamesmattern@opengraverecords.com.


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Deftonesin basisti e... Idolsiin asennetta j... >

Keskustelut (20 viestiä)

Tohtori

08.11.2008 klo 16.51

ei.­­­­­­­­­­
Jeka

08.11.2008 klo 17.05

Epäpyhän häväistys.
JeesusRokkk

08.11.2008 klo 17.08

Eiks se oo valkoista metallia, häh?
Juhza

Rekisteröitynyt 02.12.2007

08.11.2008 klo 17.16

Eih... vaikken black metallin suurkuluttaja olekkaan niin ajatus kristillisestä blackistä kuulostaa (ja on) erityisen homolta.
Zenrich

Rekisteröitynyt 23.07.2007

08.11.2008 klo 17.26

Mitä nyt Fire Thronea kuuntelin youtubesta niin ei eroa norm bläkistä mitenkään, ihan yhtä epäselvät on sanat niin aika sama mitä niissä sanotaan.
Raat0

Rekisteröitynyt 11.04.2007

08.11.2008 klo 18.06

No support. Seuraavaksi sitten vaan life metal -kokoelmaa kasaamaan, kaupallisuutta ja massan mukana kulkemista ylistävästä punkista nyt puhumattakaan.
Vicente_Vasks

08.11.2008 klo 18.16

Jeesus oli sangen kiukkuinen, kumouksellinen, lainsuojaton ja kiivas jätkä, joten musiikillisesti BM-tyyppinen julistus on paljon loogisempaa kuin ihan kiva nuotiokitararämpytys.

Saatana lienee sangen ovela hemmo, joten on epäloogista ylistää Perkelettä yksitotisen mäiskeen säestyksellä.
Wikholm

08.11.2008 klo 18.18

Kaikki whine-esat kuulolla, tämäkin tyylisuuntaus on yhtä vanha kuin esikuvansa. Core puolellahan tämä on jo ihan mainstreamia, Underoath ja kaverithan on jo isoja vaikka gospelia veivaakin.
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

08.11.2008 klo 20.31

JeesusRokkk kirjoitti:
Eiks se oo valkoista metallia, häh?

''Tr00 black metal fanit'' taitavat kutsua sitä UnBlack metalliksi (Mistä lähtien genre on muuttunut pelkän sanoman takia?)...
White metal vaikuttaa mielestäni enemmän siltä evankeliumi-tyyliseltä... Sitten ei erityisemmin kategorisoida bändejä jotka kuuluvat tiettyyn genreen, mutta sanoma on kristillinen.
Raat0

Rekisteröitynyt 11.04.2007

08.11.2008 klo 22.19

Demonoid kirjoitti:
Mistä lähtien genre on muuttunut pelkän sanoman takia?

Öh... Ensimmäisestä black metal -levystä lähtien?
Vicente_Vasks

09.11.2008 klo 00.44

Lukekaa viimeisin Hesarin Kuukausiliite, niin tiedätte, että yli 3000 euroa kuukaudessa tienaava sosiaalipummi on Suomessa nk. "köyhä".

Ehdotan Hesarin asettamista boikottiin.
Johanni

09.11.2008 klo 02.10

Valkoisen- ja mustan metallin ero on se, että Valkoinen metalli ei ole rikoksiin, vihaan, huumeisiin eikä rasismiin yllyttävä genre, kuten tuo musta metalli.
köyhä

09.11.2008 klo 05.18

mistä sosiaalipummi saa 3000€/kk????
Vicente_Vasks

09.11.2008 klo 11.41

köyhä kirjoitti:
mistä sosiaalipummi saa 3000€/kk????


Lue lauantaina 8/11 ilmestynyt Helsingin Sanomien Kuukausiliite s. 46-56 - siis KYMMENEN SIVUA julkisuutta sosiaalipummi Anu Peterille.

Hävytön akka; kehtaa esiintyä "köyhänä" vaikka minä veronmaksajana elätän sen loisen kakaroineen.
Latuman

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

09.11.2008 klo 13.24

Johanni kirjoitti:
Valkoisen- ja mustan metallin ero on se, että Valkoinen metalli ei ole rikoksiin, vihaan, huumeisiin eikä rasismiin yllyttävä genre, kuten tuo musta metalli.


Salkkarit yllyttää mua yhtä paljon irtosuhteisiin kuin black metal rikoksiin. Herää ja päästä kissa ulos.

Mitä tämmöseen musiikkiin tulee; miksi? Joutuu olemaan aika syvällä henkilökohtaisissa ongelmissa ja ristiriidoissa että tämmöstä voi tukea millään lailla? Tällainen musiikki voisi olla todennäköisimmin Auvisten ja Saarien soittolistoilla.
Mohomaha

Rekisteröitynyt 20.01.2008

09.11.2008 klo 16.05

Seuraavaksi saatanallista kirkkomusiikkia?
Vicente_Vasks

09.11.2008 klo 19.36

Latuman kirjoitti:
Mitä tämmöseen musiikkiin tulee; miksi? Joutuu olemaan aika syvällä henkilökohtaisissa ongelmissa ja ristiriidoissa että tämmöstä voi tukea millään lailla? Tällainen musiikki voisi olla todennäköisimmin Auvisten ja Saarien soittolistoilla.


Niin joo; tunnetustihan tanssilavoilla viihtyneet ihmiset eivät ole koskaan riehuneet puukkojen ja viinapullojen kanssa, eikä ennen sähkökitaran keksimistä muutenkaan ollut maailmassa mitään rikollisuutta.

Ihailen kaltaisiasi syvällisiä ajattelijoita. Varmaan Jeesuksen ristiinnaulitsijatkin kuuntelivat norjalaista pakanabläkkistä:)
Carlisle

Rekisteröitynyt 04.04.2007

09.11.2008 klo 21.01

Demonoid kirjoitti:

''Tr00 black metal fanit'' taitavat kutsua sitä UnBlack metalliksi


Unblack metal on kylläkin kristusprovoajien oma juttu, vaikka sinänsä melko totuudenmukainen termi onkin.
LoneGoat

Rekisteröitynyt 07.08.2007

10.11.2008 klo 12.55

Hohhoijakkaa...
köyhä

15.11.2008 klo 03.07

Vicente_Vasks kirjoitti:
köyhä kirjoitti:
mistä sosiaalipummi saa 3000€/kk????


Lue lauantaina 8/11 ilmestynyt Helsingin Sanomien Kuukausiliite s. 46-56 - siis KYMMENEN SIVUA julkisuutta sosiaalipummi Anu Peterille.

Hävytön akka; kehtaa esiintyä "köyhänä" vaikka minä veronmaksajana elätän sen loisen kakaroineen.


no joo... ise tienaan bruttona sen 1000€/kk ja käteen jää 800€/kk.

on tää kunnon oikeusvaltio tää suomen maa:D

Kirjoita kommentti

16009