Tuorein sisältö

Hurja uutinen, Children of Bodom nousee ensi kesänä lavalle ainakin kahdesti - toinen keikoista Seinäjoen Provinssissa

Tänään klo 13.40 | Luettu: 256 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Hurja uutinen - metallimusiikin legenda Children of Bodom soittaa ainakin kaksi keikkaan ensi kesänä!

CoB esiintyy Seinäjoen Provinssissa kesällä 2027. Kansainvälisesti menestyneimpiin suomalaisiin metalliyhtyeisiin lukeutuvan CoB:n Provinssin-keikka on yhtyeen ensimmäisen esiintyminen Suomessa ensi vuonna.

Maamme merkittävimpiin metalliyhtyeisiin kuuluva Children of Bodom on elänyt viime vuosina hiljaiseloa, joka päättyi kuluvan vuoden helmikuussa, kun bändi nousi lavalle Tavastialla "A Celebration Of Music" -keikoillaan.

Provinssi juhlii yhtyeen esiintymistä Törnävällä omistamalla kokonaisen Camp Bodom -leirintäalueen bändin faneille, eli luvassa on todellinen hate crew -faniyhteisön elämys.

Children of Bodomin konsertti Provinssissa tulee olemaan sen kahdesta ensi vuoden Suomen-keikasta ensimmäinen. Kokoonpanossa nähdään jälleen yhtyeen alkuperäiset jäsenet Janne Wirman, Henkka Blacksmith, Jaska Raatikainen ja Alexander Kuoppala sekä Lost Society -yhtyeen solistina tunnettu ja CoB:n pitkäaikainen ystävä Samy Elbanna.

Ensi vuoden Provinssi-festivaali järjestetään torstaista lauantaihin 1.–3.7.2027 - lipunmyynti on jo käynnissä.


V2.fi | J.A. Kaunisto
< The Bear 5-1 ja 5-2:... Valtavasti porukkaa ... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova