Tuorein sisältö

V2.fi Pelit oudossa aikavääristymässä - päivitys

02.04.2009 klo 00.05 | Luettu: 18522 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Noin puolenyön aikoihin tänään hämmästyivät niin V2.fi Pelit -sivujen lukijat kuin ylläpitäjätkin - koko peliosasto näyttää nimittäin siirtyneen 20 vuotta menneisyyteen. Playstationin ja Xboxin sijaan sivulla uutisoidaan Amigasta ja Commodoresta ja artikkelipuolellakin uusin peli näyttää olevan vuonna 1989 julkaistu ensimmäinen SimCity.

Välittömästi aloitettu yhteistyö CERNin ja Tampereen Yliopiston astraalifysiikan laitoksen kanssa johti selvitykseen, jossa syyllistetään viime lauantain Earth Hour -tempausta.

"Kun ihmiset jättivät lauantaisaunan myöhempään, syntyi sähköverkkoon tyhjiö, joka muodosti kuprun aika-avaruudessa. V2.fi joutui sen uhriksi, luultavasti koska palvelua ylläpidetään Suomesta, mutta sen palvelimet sijaitsevat Yhdysvalloissa - 12 tunnin aikaero muuttuikin vääristymästä johtuen 20 vuodeksi", selvitti Hollannista apuun hälytetty asiantuntija Drek Haring.

Haringin mukaan ilmiön pitäisi haihtua itsestään noin vuorokaudessa.

Päivitys: Niin kuin "tohtori Kuravesi Silli" lupailikin, kuprun vaikutukset ovat nyt haihtuneet. V2.fi jatkaa nykypäivän peliuutisten parissa. Kiitos kaikille kommentoijille!

Ja jos joku jäi aikapoimun aiheuttamia uutisia ja artikkeleja kaipaamaan, saimme ne taltioitua arkistoomme.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Zack Snyder löysi uu... Nightwish testaa kos... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (33 viestiä)

oopee

Rekisteröitynyt 18.04.2007

01.04.2009 klo 00.06

Hauskaa aprillipäivää =)
a_Sniper

Rekisteröitynyt 20.01.2008

01.04.2009 klo 00.07

Haha ihmettelinki hetken noita otsakkeita :D
Juhza

Rekisteröitynyt 02.12.2007

01.04.2009 klo 00.08

Tää oli vähän turhan helppo.
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

01.04.2009 klo 00.10

Juhza kirjoitti:
Tää oli vähän turhan helppo.


Ehkä lukijoille, vaan ei tekijöille :)
Nahkis

01.04.2009 klo 00.16

Loistavaa työtä! Ensireaktioni oli "mitä vit..." :D

*menee lukemaan SimCityn arvostelua*
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

01.04.2009 klo 00.17

Onks nyt aprillipäivä? no mitä hemskattia, en muistanutkaan. Mut hienoja nuo retrouutiset. Ihan silmät kostuu kun moisia lukee.
Zenrich

Rekisteröitynyt 23.07.2007

01.04.2009 klo 00.38

Seattle 29. Elokuuta, be there O_O
Sotamarsu

01.04.2009 klo 00.46

Saiskos tähän uutiseen lähteen? tyyliin wikipedian Lähde?
Jokkiskokkis

01.04.2009 klo 00.53

Sotamarsu kirjoitti:
Saiskos tähän uutiseen lähteen?


http://tinyurl.com/2g9mqh
MeRQuR

Rekisteröitynyt 19.04.2007

01.04.2009 klo 00.58

Hahaa, pisteet ylläpitoon \o/

Töiden jälkeen hetken datailin ja rupesin uutisia lukemaan. Pikkasen aivot vielä firman parkkipaikalla, kun ei meinannu tajuta mitään :D Aivan mahtava jäynä!

Aprillia V2 !!
veeone

01.04.2009 klo 00.58

Tästä kyllä huomaa että on nähty vaivaa. :)
V2 ftw!
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

01.04.2009 klo 01.08

Hitto, luulin että nyt on V2 myyny sielunsa jonkin pelin viraalimarkkinointiin, muttah niin, 1.4. :D enpä tajunnu.
Melko mahtava fiilis tästä yhdistettynä tuohon Peltosen liskoartikkeliin.
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

01.04.2009 klo 02.09

Sai kyllä pitkästä aikaa kunnon huumoripitoista juttua ja muisteluita 80-luvusta. Ei meinaa malttaa mennä edes nukkumaan. Kiitoksia kirjoittajille ja hauskaa aprilleripäivää sinnekin :)
Jeesus

Rekisteröitynyt 24.04.2007

01.04.2009 klo 04.14

Ihan pakko nostaa hattua ylläpidolle ja kaikille niille henkilöille jotka ovat tästä vastuussa, kerrankin on joku oikeasti jaksanut nähdä vaivaa tämän homman eteen. Tälläisten tempausten takia tätä päivää jaksaa edes jollain tasolla hehkuttaa. Kiitos.
kolmaf

01.04.2009 klo 06.41

Aivan loistavaa, 20-vuotta sitten itsekin datanneena on kiva lukea juttuja sieltä. Toivottavasti nuo vanhat uutiset on luettavissa vielä myöhemminkin tällä sivustolla.
Dingo

Rekisteröitynyt 09.01.2008

01.04.2009 klo 07.43

Olipa paska läppä, toisaalta PS1-generaation jäsenenä en osaa arvostaa wanhoja huonoja aikoja.
aaaatu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

01.04.2009 klo 08.03

Huikea aikaansaannos.
zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

01.04.2009 klo 08.15

Jännä....hyvin jännä...erikois jännä.
AnXa

Rekisteröitynyt 09.06.2008

01.04.2009 klo 08.50

Propsit V2.fi-toimitukselle. En olekkaan nauranut vähän aikaan niin makeasti kun jengi aloitti täällä Amiga-Atari, kumpi on parempi henkilökohtainen tietokone-sodan. :D :D :D
kakkerlak

Rekisteröitynyt 11.04.2007

01.04.2009 klo 08.59

On kyllä mahtava :D
GanymeDes

Rekisteröitynyt 23.04.2007

01.04.2009 klo 09.47

Mitä hittoa?! Ei tämmöistä voi tapahtua oikeasti!!
aapa

01.04.2009 klo 09.54

Tää on aivan parasta. En uskalla imaista töihin tiedostoista slicksiä, 4dboxingia tai wolf3d:tä, menis koko loppuviikko harakoille...
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.04.2009 klo 10.13

Dingo kirjoitti:
Olipa paska läppä, toisaalta PS1-generaation jäsenenä en osaa arvostaa wanhoja huonoja aikoja.


Hymiö ei mahdu edes kuvaamaan tunnetta, mutta yritetään:

-________________________________________________________-'r />



459

01.04.2009 klo 10.47

Hyvä tempaus, "a trip down the memory lane". Ainoa asia mikä tästä oikeastaan jäi puuttumaan oli kruunu pilalle: joku läppäjuttu Illuminatuksesta. Sehän oli nimenomaan MB 4/89:ssä. Olisiko siitä sitten syntynyt copyright-ongelmia.
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

01.04.2009 klo 10.57

Mainio aprillipila. Itse ainakin muutaman sekunnin ehdin silmäillä sivua ja ihmettelin, että onpa tullu paljon uusia uutisia. Kaikki uutiset olivat uusia. Sitten aloin katselemaan pelien arvosteluja ja Sim City osui ekana ja ajattelin, että olitte tehneet jonkin retroarvostelun vanhasta pelistä. Lisää sivuja katseltuani alkoi WTF kynnys nousemaan kunnes muistin, että jaaha, aprillipäivä :)

Loistopila. Vaivaa nähty ja ainakin minä menin hetkeksi lankaan :)
Gamehero

Rekisteröitynyt 29.05.2008

01.04.2009 klo 11.32

manu kirjoitti:
Juhza kirjoitti:
Tää oli vähän turhan helppo.


Ehkä lukijoille, vaan ei tekijöille :)

Annan kyllä tekijöille pisteet kotiin siitä vaivasta mitä ovat nähneet. Ei mikään nopeasti tehty juttu.

Aluksi hieman ihmettelin, että mitä ihmettä, kunnes luin tämän uutisen :D.
Nahkis kirjoitti:
Loistavaa työtä! Ensireaktioni oli "mitä vit..." :D

*menee lukemaan SimCityn arvostelua*

Sama itsellänikin.
TechnoBabble

01.04.2009 klo 13.19

Teidän täytyy kytkeä invertoitu takionipulssi etu-deflektoriin ja vaihtaa warp-reaktorin matriisin polariteetti.
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

01.04.2009 klo 14.30

paras. aprillipila. ikinä.
Piru

01.04.2009 klo 15.12

Joo propsit toimitukselle, tän eteen on oikeesti nähty vaivaa.

amiga > atari prkl!
Ilomieli

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.04.2009 klo 15.58

tässä nähty jo vaivaa ja kommentoijatki ollu osassa uutisissa hyvin mukana =D
Smote

01.04.2009 klo 17.08

Loistavaa, ei muuta voi sanoa :D Ehdottomasti päivän paras!
Homer

Rekisteröitynyt 28.07.2007

01.04.2009 klo 18.37

Toi retrologo on niin paljon hienompi kuin se vanha. Pitäkää toi logo.
Fairbanks

03.04.2009 klo 20.36

V2:sen ylläpito ei ikinä petä aprillipäivän piloillansa, laatua jo entisen Peliplaneetan aikoihin. Seuraavaa vuotta odotellessa...

V2.fi:n JOULUKISA