Tuorein sisältö

Peltsin radioääni vaikenee

11.12.2009 klo 13.44 | Luettu: 4410 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Ylen mukaan "radioääniveteraani" Mikko "Peltsi" Peltola on jättämässä Ylen radiolähetykset.

Peltsi Peltola tuli alun perin tunnetuksi televisiossa juontaessaan Yleisradion Summeria. Varsinaisesti tähtiin Peltsin nosti Radiomafian aamuohjelma yhdessä Juuso Myllyrinteen kanssa.

Kolme kertaa vuoden suosituimpana radiojuontajana palkittu Peltsi ei aio kuitenkaan hylätä Yleisradiota. Pelti nähdään ensin mm. Euroviisukarsintojen juontotehtävissä ja myöhemmin erinäisissä televisioprojekteissa.

- Yleisradiossa pysyn, tämä on hieno paikka. Erilaisia televisiojuttuja oli tarkoitus tehdä ensi vuonna, toteaa Peltsi.

Peltsi on myös kova pyöräilijä (vuoden pyöräilijä 2007), joten uutta työsarkaa saattaa löytyä myös urheilutapahtumien tiimoilta. Mies nähtiin jo Torinon talviolympialaisissa haastattelutehtävissä. Urheilutoimittajan urasta Peltsi toteaa, ettei sulje pois sitäkään vaihtoehtoa.




V2.fi | J.A. Kaunisto
< Kotiteollisuuden kei... Iron Man 2 -konna Mi... >

Keskustelut (11 viestiä)

kommari

11.12.2009 klo 14.27

VIHDOINKIN!!!
LarssiBoy

11.12.2009 klo 14.38

kommari kirjoitti:
VIHDOINKIN!!!


Senkin kommari! Suuri vastalause esitetty
Odin

Rekisteröitynyt 24.04.2007

11.12.2009 klo 14.46

Sääli, oli ihan hyvä, vaikka onhan sitä tullu kuuneltua..
pko

11.12.2009 klo 15.12

parhaat lähtee aina liian aikasin.
kimble82

11.12.2009 klo 15.19

Salovaara takasi radiomafiaan!!!
Stonga

11.12.2009 klo 15.22

93,7:n Salovaaralle ja Anssille (Ari Peltoselle) ei kyllä ole mikään vetänyt vertoja, mutta Rockin Heikelä ja Linnanahde kyllä pääsivät jo lähelle. Nämä muut ovat vähän semmoisia vellejä väliinputoajia.
Erkki

11.12.2009 klo 16.48

Harmi, minusta Suomen radiokanavien parhaat juontajat. No, kai se on sitten aika vähän uudistaa verta.
pikkupasi11v

11.12.2009 klo 22.19

Eka läks Maria Hintikka ja ny sit Peltsi. Ja jäljelle jäi jotai neeppoja. :(
Polttopullo

12.12.2009 klo 02.16

kommari kirjoitti:
VIHDOINKIN!!!


Pakko kompata kommaria kyllä tässä. Ehkä nyt voi taas kuunnella YleXiäkin. Vaikka taitaa siellä ne inisevät hipit olla edelleen.
Juhza

Rekisteröitynyt 02.12.2007

12.12.2009 klo 12.41

Tuossa puolisen vuotta takaperin tuli kuunneltua töiden takia vuoden verran YleX-kanavaa, kun oikeen mikään muu ei kuulunut. Hirveintä kuunneltavaa olivat sen aamussa huutavan ämmän juonnot. Hirveä ääni + surkeat jutut + aamuvuoroon liittyvä vitutus aiheuttivat kyllä vanteen kiristymistä joskus ihan konkreettisisin seurauksinkin (ihmeen vahva radio). Peltsi tuli todettua ihan hyväksi perusjuontajaksi, tosin aika tylsää juttua.
lol

12.12.2009 klo 17.16

"Pelti" :D

Kirjoita kommentti