Tuorein sisältö

Kotiteollisuuden keikat vähissä

11.12.2009 klo 09.34 | Luettu: 4739 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Kotiteollisuuden vuosi päättyy Helsingin Nosturin keikkaan 19.12. Bändi ilmoittaa samalla, että keikka nauhoitetaan ja kuvataan myöhempää käyttöä varten. Seuraava keikka, yksi ensi vuoden harvoista, on vasta Radio Rock -risteilyllä 27.-28.3.2010. Risteilyn liput tulevat myyntiin perjantaina 11.12. >Tämän lisäksi KT:n keikkalista vuodelle 2010 näyttää tyhjää.

KT on uhannut pitää laihaa keikkavuotta koko ensi vuoden. Ei mikään ihme, kun laskee bändin keikkamääriä menneeltä kesältä. Kotiteollisuus soitti kesä-elokuussa 2009 peräti 32 keikkaa. Ja muut viettivät kesälomaa...

V2.fi | J.A. Kaunisto
< Axl Rose hyökkäsi/jo... Peltsin radioääni va... >

Keskustelut (9 viestiä)

krista

11.12.2009 klo 09.50

paljon kotiteollisuus maksaa v2:lle näist jokapäiväsistä KT-uutisista? alkaa jo vähän kyllästyttämään.
PeePee

11.12.2009 klo 09.56

krista kirjoitti:
paljon kotiteollisuus maksaa v2:lle näist jokapäiväsistä KT-uutisista? alkaa jo vähän kyllästyttämään.


Älä Krista narise - Kotiteollisuusuutisointia ei koskaan voi olla liikaa.
Sundance_Kid

Rekisteröitynyt 05.02.2008

11.12.2009 klo 12.10

krista kirjoitti:
paljon kotiteollisuus maksaa v2:lle näist jokapäiväsistä KT-uutisista? alkaa jo vähän kyllästyttämään.


Alkaa jo kyllä itseäkin tympimään nämä KT-uutiset. Suomen yliarvostetuin bändi sanon minä.
angelika

11.12.2009 klo 12.27

No onko niitä sitten pakko lukea jos niin kyllästyttää? Ja ei, en ole fanaattinen kt fani. Ihmetyttää vaan tämä ihmisten "typeryys".
rairai

11.12.2009 klo 13.23

Sundance_Kid kirjoitti:
krista kirjoitti:
paljon kotiteollisuus maksaa v2:lle näist jokapäiväsistä KT-uutisista? alkaa jo vähän kyllästyttämään.


Alkaa jo kyllä itseäkin tympimään nämä KT-uutiset. Suomen yliarvostetuin bändi sanon minä.


ei tarvi lukea, jos ei kiinnosta.
Kotiviinipiru

11.12.2009 klo 14.39

KT on työn sankari
Insill

Rekisteröitynyt 11.08.2008

11.12.2009 klo 14.59

Hyvä olis ja kutistus vaan keikkojen määrä entisestään, ei Suomen rockskene menettäisi mitään - päinvastoin. Samaa levyä vuodesta toiseen tekevää yliarvostettua schaiBaa, sanon minä.
kurtsi

Rekisteröitynyt 09.11.2008

11.12.2009 klo 15.44

Turhia kommentteja uutiset täynnä taas. keikoilla on aina loistava meno ja hyvä fiilis. rairai vaan kaikille.
variksenpoika

12.12.2009 klo 01.15

Kummitusjunavideo on hyvä, siinä Rokka pistää vähän rairai kaikille.

Kirjoita kommentti