Tuorein sisältö

Uusia GTA V-kuvia ja julkaisupäivä?

24.12.2012 klo 10.43 | Luettu: 16614 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Rockstar on julkaissut viisi uutta kuvaa Grand Theft Auto V:stä, laitetaan ne tähän vielä juuri ennen joulurauhan julistusta.



OXCGN on myös saanut Amazon.comilta postia, jossa GTA V:n ennakkotilaajille on ilmoitettu julkaisupäiväksi 26.3.2013... Voisiko pitää paikkansa? Rockstar on toistaiseksi vahvistanut vain 'kevään 2013'.

V2.fi | Manu Pärssinen
< 50 000 piti tauon so... Minecraft-maratoni t... >

Keskustelut (16 viestiä)

ASDsdadadsa

24.12.2012 klo 11.30 5 tykkää tästä

Ja uusi traileri: http://www.youtube.com/watch?v=uM94-7Ktx8c
:D
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

24.12.2012 klo 12.46 6 tykkää tästä

Sukellisvene ja valas. Uuuuu...

EDIT: Tarkemmin katsoen.. haihan se onkin. Naamataulusta erottaa.
Muokannut: Execta 24.12.2012 klo 16.17
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

24.12.2012 klo 14.28 2 tykkää tästä

Voi vittu näitä amatsoonien julkaisupäiviä.
Lardi

24.12.2012 klo 14.54

Tuo merenelävä näyttää kyl hailta, mut aiva sama. Taas jotain ihan odottamatonta! Pitää miettiä koska alkais ennakkotilaan
edhu

24.12.2012 klo 15.43

En voi odottaa kaapatakseni tuon ilmalaivan.
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

24.12.2012 klo 15.45 3 tykkää tästä

Lardi kirjoitti:
Tuo merenelävä näyttää kyl hailta, mut aiva sama. Taas jotain ihan odottamatonta! Pitää miettiä koska alkais ennakkotilaan
Hai se on, ei ainakaan valas koska takaevä on pystyssä eikä lappeellaan.
asd234asd

24.12.2012 klo 20.37 15 tykkää tästä

perato kirjoitti:
Lardi kirjoitti:
Tuo merenelävä näyttää kyl hailta, mut aiva sama. Taas jotain ihan odottamatonta! Pitää miettiä koska alkais ennakkotilaan
Hai se on, ei ainakaan valas koska takaevä on pystyssä eikä lappeellaan.

ketään ei kiinnosta
hurraa

25.12.2012 klo 00.49 9 tykkää tästä

Haista saavat hyvän tekosyyn poistaa uintikyky. Jokin yhtä retardi selitys kuin uuden Tomb Raiderin kanssa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.12.2012 klo 10.15 6 tykkää tästä

hurraa kirjoitti:
Haista saavat hyvän tekosyyn poistaa uintikyky. Jokin yhtä retardi selitys kuin uuden Tomb Raiderin kanssa

-___-
pertti54

25.12.2012 klo 13.22 2 tykkää tästä

hurraa kirjoitti:
Haista saavat hyvän tekosyyn poistaa uintikyky. Jokin yhtä retardi selitys kuin uuden Tomb Raiderin kanssa


Kannattaa varata aika optikolle.
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

25.12.2012 klo 22.39 1 tykkää tästä

olispa uidessa mahdollista suorittaa hain kohdatessaan Deep Blue Seasta tutun väistöliikkeen :D
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

26.12.2012 klo 02.27 1 tykkää tästä

Mikä vitun Far Cry 3 tääki on olevinaan, pelaamatta paskaa
Possu

Rekisteröitynyt 01.10.2011

26.12.2012 klo 05.56 8 tykkää tästä

Talmunen on itse lukematta paskaa.
kalakuko

26.12.2012 klo 22.09 2 tykkää tästä

Meikä tulee niin sukeltelmaan tuolla sukellusaluksella!
Ja paljon!
Varmasti

26.12.2012 klo 23.56 2 tykkää tästä

GTA5 tulee olemaan maailman paras peli!
Santaturisti

27.12.2012 klo 21.23 1 tykkää tästä

Varmasti kirjoitti:
GTA5 tulee olemaan maailman paras peli!


Saints Row 2 on jo nyt parempi peli. Jos puhutaan puuduttavista puolivalmiista elämäsimulaattoreista niin sitten GTA V saattaakin olla paras.

Kirjoita kommentti

60112

KHAAAAAAAAAAAAAN! STAR TREK KILPAILU