Tuorein sisältö

Pelataanpa: Bond-kesä 2, MiSTer Bond

Mikko Heinonen

Tänään klo 20.30 | Luettu: 324 kertaa | Teksti: Mikko Heinonen

Veneilyä ja demoestetiikkaa


Jatketaan James Bond -pelien läpikäyntiä pienellä lisämausteella – tällä kertaa pelataan MiSTerillä ja esittelen samalla pikaisesti mainion AmigaVision-pelivalikon, jota on helppo suositella matalan kynnyksen lähtökohdaksi Amigaan tutustumiseen niin FPGA:lla, emulaattorilla kuin aidolla raudallakin.



Pelit: Live and Let Die, Licence to Kill, The Spy Who Loved Me

V2.fi:n Discord: https://discord.gg/KUqqShrKjD
Tykkää Pelataanpasta Facebookissa!
Tilaamalla kanavan näet striimit ja ekstravideoita
Pelataanpa-soittolista YouTubessa
Pelataanpa-pelien lista: https://tinyurl.com/pelataanpalista

Galaxin Pelihuone: https://areena.yle.fi/1-71012481
Kotimikrojen kronikka: https://areena.yle.fi/audio/1-50911581
Pelikonsolien kronikka: https://areena.yle.fi/1-50456255
Tilaa Skrolli + Retro Rewind: https://skrolli.fi/tilaa
Finnish Retro Con: https://retrocon.fi

V2.fi | Mikko Heinonen
< V2.fi sukelsi: Dave ...

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova