Pelataanpa: Bond-kesä 2, MiSTer Bond
Veneilyä ja demoestetiikkaa
![]() |
Jatketaan James Bond -pelien läpikäyntiä pienellä lisämausteella – tällä kertaa pelataan MiSTerillä ja esittelen samalla pikaisesti mainion AmigaVision-pelivalikon, jota on helppo suositella matalan kynnyksen lähtökohdaksi Amigaan tutustumiseen niin FPGA:lla, emulaattorilla kuin aidolla raudallakin.
Pelit: Live and Let Die, Licence to Kill, The Spy Who Loved Me
V2.fi:n Discord: https://discord.gg/KUqqShrKjD
Tykkää Pelataanpasta Facebookissa!
Tilaamalla kanavan näet striimit ja ekstravideoita
Pelataanpa-soittolista YouTubessa
Pelataanpa-pelien lista: https://tinyurl.com/pelataanpalista
Galaxin Pelihuone: https://areena.yle.fi/1-71012481
Kotimikrojen kronikka: https://areena.yle.fi/audio/1-50911581
Pelikonsolien kronikka: https://areena.yle.fi/1-50456255
Tilaa Skrolli + Retro Rewind: https://skrolli.fi/tilaa
Finnish Retro Con: https://retrocon.fi



Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti