Tuorein sisältö

Huikea jouluvalaistus Guitar Heron malliin

14.12.2009 klo 23.00 | Luettu: 9590 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Joka vuosi internetiä kiertää ainakin yksi jouluvalovideo erikoisen hienosti koristellusta talosta. Tällä kertaa mukaan on kytketty vielä Guitar Hero ja tältä kokonaisuus näyttää.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Vielä yksi VGA-uutuu... Legendaariset taitei... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (13 viestiä)

asd

14.12.2009 klo 23.06

Mielenkiintoinen video. Tosin olisi kiva se talokin nähdä
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

14.12.2009 klo 23.07

pastetit sitten vahingossa edellisen uutisen videon?
Pego

Rekisteröitynyt 12.09.2007

14.12.2009 klo 23.09

http://www.youtube.com/watch?v=bXjbMIZzAgs
eiköhän tämä liene se oikea video

edit: Valot ovat tosiaan hienot. Kyllä tuollaisella kelpaisi huonompikin soitella
shaminy

14.12.2009 klo 23.09

Johan oli erikoiset valot... Missäs ne valot olivat tuossa Force Unleashed 2:n trailerissa?
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

14.12.2009 klo 23.12

Manu tainnut vähän olla maanantaitunnelmissa clipboardeineen. Vaihdoin oikean videon näkösälle.
Bob

15.12.2009 klo 05.47

Miksi lapset aina luulevat että aurinkolasit päässä ne näyttäisivät coolilta ?
Pkunk

Rekisteröitynyt 08.08.2007

15.12.2009 klo 07.15

Bob kirjoitti:
Miksi lapset aina luulevat että aurinkolasit päässä ne näyttäisivät coolilta ?
Eiks ole niin että cooleilla hemmoilla aurinko paistaa 24/7 vaikka olisi pahin kaamos päällä ;)

Olisi ollut kiva nähdä millainen on se henkilökohtainen ydinreaktori joka sähköt valoihin tuotti. Ne huomiota hakevat urheiluautot pihassa ovat niin so last season. Valot sponsored by tervehenkinen naapurikilpailu :D No joo mutta videosta vielä että hienoa on. Nuo "jouluhengellä" silmät puhkaisevat videot parantuvat vuosi vuodelta.

Maade

15.12.2009 klo 07.53

Nuo on aivan varmasti ledivaloja, ja ledivalo ei vaadi paljon paskaakaan virtaa. Jos nuo olisivat perinteisiä tuikkuja niin saa olla aikamoinen sulaketaulu talossa että ei ala poksumaan :)
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

15.12.2009 klo 11.25

On se kova...
lalaa

15.12.2009 klo 14.47

Hyvä biisi taustalla (Cliffs of Dover) ja ihan hieno video.
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

15.12.2009 klo 20.14

Ihan siistit valot, joskin tuo Guitar Hero -ohjaimella leikkivä kakru oli vähän lame.
samppa9

Rekisteröitynyt 25.11.2009

15.12.2009 klo 23.05

jaa kuinkahan naapurit saa nukuttua tollasessa valo showssa? Taitaa olla naapuri sopu koituksella
D3ux

18.12.2009 klo 07.26

Häätöilmotuksia sataa ovista ja ikkunoista.