Tuorein sisältö

Vielä kaksi katsahdusta E3-tapahtumaan - kieli poskessa

01.07.2010 klo 23.00 | Luettu: 9693 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Sekä Zero Punctuation että Mega64 ovat tarttuneet pari viikkoa sitten järjestettyihin E3-messuihin, molemmat omalla tavallaan.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Saturn-pelejä mahdol... Heavy Rainiin ei teh... >

Keskustelut (12 viestiä)

Bamboocha

Rekisteröitynyt 17.09.2007

01.07.2010 klo 23.50

We should have used fucking fake animals :DDd
lainaa
ghjk

01.07.2010 klo 23.57

piru et on mahtava toi Zero Punctuation, pukee sanoiks kaikki mitä tullu itelläki ajateltua, etenki nintendo ja sen jatkuvat remakit, ja mgs raiden, siis mitä vittua kojima tai kuka piru sitä peliã tekeekããn, käyttää shemale raidenia GRAY FOXin sijasta.
lainaa
jounihat

02.07.2010 klo 00.49

Sen verran tuo Yahtzee menee yli, että puhuu "hardcore"-pelaajista ja pleikkarista samaan aikaan. Jos konsolipelaajia kiinnostaisi tippaakaan tarkat ja nopeat liikkeet, he ostaisivat tietokoneen ja pelaisivat näppiksen ja hiiren kanssa. Lisäksi näppäinyhdistelmien muistaminen ohjaimesta on täyttä tuskaa (nimim. vuosia kokemusta on). Move-ohjain korjaa näitä ongelmia siirtämällä osan toiminnoista pois näppäimistä helpommin muistettaviin eleisiin, jotka muistuttavat pelissä tapahtuvia liikkeitä. Ohjain saattaa jopa olla joissain tapauksissa tarkempi kuin analoginen tatti, mutta sitä ei varmasti tiedä kukaan ennen kun laite julkaistaan.

Minä ainakin aion hankkia vehkeen ihan muita kuin partypelejä varten, ellei se sitten floppaa todella pahasti.
lainaa
Quu-Ukko

Rekisteröitynyt 27.02.2009

02.07.2010 klo 02.27

jounihat kirjoitti:
Sen verran tuo Yahtzee menee yli, että puhuu "hardcore"-pelaajista ja pleikkarista samaan aikaan. Jos konsolipelaajia kiinnostaisi tippaakaan tarkat ja nopeat liikkeet, he ostaisivat tietokoneen ja pelaisivat näppiksen ja hiiren kanssa.


Lol pc gamer master race:n edustaja puhuu
lainaa
Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

02.07.2010 klo 02.32

:(
En oikeen tykänny kummastakaan.

Quu-Ukko kirjoitti:

Lol pc gamer master race:n edustaja puhuu

Yritetään arvostaa niitä muidenkin mielipiteitä.
lainaa
s0le

Rekisteröitynyt 27.09.2009

02.07.2010 klo 09.05

All Zeldas are greaaaaat...braaains...
lainaa
Radikus

Rekisteröitynyt 10.04.2007

02.07.2010 klo 09.22

jounihat kirjoitti:
Lisäksi näppäinyhdistelmien muistaminen ohjaimesta on täyttä tuskaa (nimim. vuosia kokemusta on).


Mitä ihmettä tämä selittää?
lainaa
decr

02.07.2010 klo 10.24

Radikus kirjoitti:
jounihat kirjoitti:
Lisäksi näppäinyhdistelmien muistaminen ohjaimesta on täyttä tuskaa (nimim. vuosia kokemusta on).


Mitä ihmettä tämä selittää?


Varmaankin ihan sitä että ohjaimesta loppuu napit kesken ja toimintoja tehdään nappiyhdistelmillä, kun näppäimistössä niitää riittää kun lisätään vielä hiiren nykyiset useammat nappulat. Sitä en tosin sitten mene sanomaan, etteikö näidenkin muistaminen veisi aikaa... Eikös se riipu ihan siitä mitä jauhaa eniten, sen parhaiten taitaa.
lainaa
jounihat

02.07.2010 klo 10.54

Quu-Ukko kirjoitti:
jounihat kirjoitti:
Sen verran tuo Yahtzee menee yli, että puhuu "hardcore"-pelaajista ja pleikkarista samaan aikaan. Jos konsolipelaajia kiinnostaisi tippaakaan tarkat ja nopeat liikkeet, he ostaisivat tietokoneen ja pelaisivat näppiksen ja hiiren kanssa.


Lol pc gamer master race:n edustaja puhuu


Semmoinen tarkennus että pelaan ainoastaan PS3:lla. Aiemmin kyllä PC:lläkin, joten kokemusta on kummastakin.

Nappisotkuista parhaita esimerkkejä ovat Top Spin 3 ja Fight Night Round, joissa eri lyöntejä tehdään eri nappi+tattiyhdistelmillä. Ei yhtään luonnollista, toisin kuin Movella voisi tehdä lukemattomia erilaisia lyöntiliikkeitä molempiin peleihin ilman minkäänlaista sekaannusta. En sanonut että PC:n näppis olisi merkittävästi parempi nappien muistamiseen vaan että Move on merkittävästi parempi. PC:n hiiri+näppis-yhdistelmä sen sijaan on tarkkuudessa ihan toiselta planeetalta padiin verrattuna.
lainaa
hnngh

02.07.2010 klo 11.22

jounihat kirjoitti:
...toisin kuin Movella voisi tehdä lukemattomia erilaisia lyöntiliikkeitä molempiin peleihin ilman minkäänlaista sekaannusta

Hahahahahahahahahaaaa.... ahhhaahahahahahaaa :D

Siinä puhuu selvästi poika, joka ei ole ikinä kokeillut yhtäkään liikkeentunnistusmetodia. Onnea matkaan.
lainaa
anyC

02.07.2010 klo 17.03

jounihat kirjoitti:
Sen lyöntejä tehdään eri nappi+tattiyhdistelmillä. Ei yhtään luonnollista...


Itse asiassa tuon yksinkertaisemmaksi ei enää pääse, ellei peli pelaa itseään. En haluaisi sanoa, mutta nyt on pelaajassa vika. Ja ei todellakaan kannata luottaa, että näistä liikkeentunnistusjutuista tulee joku seuraava pelialan mullistava ja pädit syrjäyttävä tekele, ehei. Ohimenevä trendi.
lainaa
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

03.07.2010 klo 01.30

Yahtzee kyllä puki todellakin sanoiksi sen mitä itsekin olen mieltä näistä uusista liikkeentunnistus "innovaatioista" joita nyt yritetään pelikansalle puskea. 3D tulee siinä yhtä "tärkeänä" ominaisuutena rinnalla. Tekisivät mieluummin niitä pelejä eivätkä taas tuhlaisi rahojaan näihin turhuuksiin.

Kinectille en pysty kuvittelemaan lainkaan pelejä joita itse haluaisin pelata. Casual-pelaajat voivat innostua, mutta luulen, että Wii on jo vienyt heidän rahansa.

Move on edes etäisesti kiinnostava. Sille voi jopa tulla pelejä mitä kapulaa heiluttaen voisi pelata, mutta Wiitä on tullut pelattua sen verran riittävästi, että pelaan mieluummin pelini ihan perus pädillä kuin huitoen ruudun edessä.

3D? No, mielipiteensä kullakin mutta en millään usko sen lyövän vieläkään läpi kuluttajien keskuudessa. Ehkäpä se säilyy televisioissa ominaisuutena tulevaisuudessakin, mutta ennen kuin se kehittyy katsojaystävällisempään suuntaan en näe sille tulevaisuutta.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova