Tuorein sisältö

Sonic Generationsin erikoisversio on herkkua faneille

07.09.2011 klo 21.00 | Luettu: 9162 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Sonic Generations on jälleen kerran lupaava yritys tuoda Sonic uudelle sukupolvelle, mutta Sonic-fanit ovat nuolaisseet ennenkin ennenkuin tipahtaa, joten odotellaan varsinaista peliä ennen päätöksentekoa. Pelin erikoisversiossa riittää ainakin namia sinisiilin ystäville.

- klassinen Sonic -figuuri
- moderni Sonic -figuuri
- numeroitu kultainen sormus/rengas
- 20 Years of Sonic Art -kirja
- 20th Anniversary Sonic Soundtrack -levy
- History of Sonic: Birth of an Icon -dokumentti
- erikoispaketti
- bonussisältöä ladattavaksi


V2.fi | Manu Pärssinen
< 3DS:ään lisälaitteen... Naiset pelaavat Face... >

Keskustelut (10 viestiä)

ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

07.09.2011 klo 22.42

Minulle on herkkua Sonic CD alkuperäisessä pakkauksessa
Munamies

08.09.2011 klo 01.33

Vieläkö joku muka jaksaa fanittaa sonicia noiden uusien 3d -oksennusten jälkeen?
Mielestäni tämä on kuollut hahmo, jota turhaan yritetään herätellä uudestaan henkiin.
CubeX

Rekisteröitynyt 19.04.2010

08.09.2011 klo 07.12

Mistä näitä saa !?

Munamies kirjoitti:
Vieläkö joku muka jaksaa fanittaa Sonicia?

Minä!
Sillä nykyiset uudet (Colours) ovat nousua siitä pohjamudasta (syvimillään Sonic 06), johon siili vajosi keskinkertaisen Adventure -sarjan jälkeen. Tuskin kuitenkaan täysin ensimmäisten MegaDrive pelien tasolle päästään, mutta yritys on kova, joten mahdollistahan se on.
Nightingale90

08.09.2011 klo 09.46

Hmm? Missäköhän tätä erikoispakettia myydään? Siis tuleekohan tää ihan jokaiseen markettiin koko Suomenmaassa vai rajoittuuko se Japaniin tai Amerikkaan?
Ja tosta Sonicista: mulle on aina ollu siinä tärkeintä sen antama hyvä fiilis kokonaisuudessaan (Adventure-sarja ja Unleashedin päiväradat ainoastaan), huippu musiikit (lähes kaikista Sonic-peleistä löytyy mielestäni tosi meneviä biisejä), Adventuren juonikuvioista puhumattakaan.
Robotnik

08.09.2011 klo 14.36

Munamies kirjoitti:
Vieläkö joku muka jaksaa fanittaa sonicia noiden uusien 3d -oksennusten jälkeen?

Kyllä. Aikoinaan Segalle julkaistut Sonicit tulevat kompensoimaan nyt ja aina kaikkia nykyisiä ja tulevia 3D-virityksiä. Niin loistavia ne nimittäin ovat.
CubeX

Rekisteröitynyt 19.04.2010

08.09.2011 klo 15.21

Nightingale90 kirjoitti:
Hmm? Missäköhän tätä erikoispakettia myydään? Siis tuleekohan tää ihan jokaiseen markettiin koko Suomenmaassa vai rajoittuuko se Japaniin tai Amerikkaan?
Tämä on kuule "Only in Europe" =D
pelaaja10011

Rekisteröitynyt 04.09.2011

08.09.2011 klo 17.07

Munamies kirjoitti:
Vieläkö joku muka jaksaa fanittaa sonicia noiden uusien 3d -oksennusten jälkeen?
Mielestäni tämä on kuollut hahmo, jota turhaan yritetään herätellä uudestaan henkiin.


sä oot joku säälittävä cod fani joka ei saa vikkorahaa taateleihin
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

09.09.2011 klo 19.52

Munamies kirjoitti:
Vieläkö joku muka jaksaa fanittaa sonicia noiden uusien 3d -oksennusten jälkeen?
Mielestäni tämä on kuollut hahmo, jota turhaan yritetään herätellä uudestaan henkiin.


Samaa voisi sanoa Super Mariosta.
"Kuka jaksaa fanittaa Marioa noiden uusien 3D-oksennusten jälkeen?"

Sonic on hieno hahmo ja sillä on pitkä tarina :)
Dasus

21.11.2011 klo 13.25

Itse nostalgiavärinöitä odottelen latasin tuon Generationssin demon Playstation-storesta ja täytyy sanoa, että HUHHUH! Viimeksi olen sitten sinisenä pallona pyörinyt joskus pikkupoikana puuhamaan peliluolassa, mutta ainakin demosta löytyvä 3D-juoksu oli niin mahtavaa perspektiivin vääntelyä, yksinkertaisten kontrollien monipuolista käyttöä ja aivan mieletöntä vauhdintunnetta!

Itse käyn hakemassa pelin heti kun tulee markkinoille. Todella mieltärauhoittavaa vastapainoa vaikka Skyrimiin keskittymiselle ja yleensäkin "vakavammille" peleille.

Ladatkaa demo ja testatkaa itse!
Minähänsevain

30.11.2012 klo 21.34

Olen pitkään miten voin ladata Sonic Generationsiin muita hahmoja, joilla voi pelatam, ja pelaan sitä Playstation 3:lla!

Kirjoita kommentti

68162