Tuorein sisältö

Uudet Assassin's Creed 3 ja Far Cry 3 -trailerit

29.08.2012 klo 23.15 | Luettu: 15204 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Iltamyöhällä voi vielä pureskella näitä:

Inside Assassin's Creed III - Episode Two



Far Cry 3 Official Island Survival Guide: Welcome to the Rook Islands


V2.fi | Manu Pärssinen
< Jari Kurri virallise... Konami julkisti uusi... >

Keskustelut (21 viestiä)

mogvisti

Rekisteröitynyt 12.04.2007

29.08.2012 klo 23.26 7 tykkää tästä

Huhuh, ei oikeesti toi AC III. Ottakaa rahani, ottakaa se kaikki!
lainaa
Morde

30.08.2012 klo 00.28 3 tykkää tästä

mogvisti kirjoitti:
Huhuh, ei oikeesti toi AC III. Ottakaa rahani, ottakaa se kaikki!


Tuli pakottava tarve pistää kirjekuoreen suurehko summa rahaa, kirjoittaa päälle ainoastaan Ubisoft ja viedä postilaatikkoon.
lainaa
Työmies

30.08.2012 klo 02.27 1 tykkää tästä

Far Cry 3 näyttää hyvältä. Kerrankin räiskintä joka ei ole sitä ainaista ruskean eri sävyä. Toivottavasti pelattavuus on kohdallaan, ja kakkosen lapsukset on korjattu.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

30.08.2012 klo 03.33 1 tykkää tästä

hieno tuossa niityllä 4:30 kun nappaa vihun.
näyttää siltä että ympäristö tarjoaa hieman monipuolisempia salamurhauskikkoja, toivottavasti myös kohteenki voi nirhata muutenkin kuin vain lähitaistelussa, mutta tuskin, kun niiden pulinat on aina pakko kuunnella.

FC3 myös oikein lupaava.
lainaa
Babi

30.08.2012 klo 07.21 8 tykkää tästä

Heitin lompakon näyttöä kohti katsoessani AC3:n traileria, mutta mitään ei tapahtunut. :(
lainaa
Mohnis

30.08.2012 klo 09.47 1 tykkää tästä

Menee AC3 Join or Die Edition tältä seisomalta tilaukseen. Ja ps3 tietenkin niin saa sen lisätunnin kaupanpäällisiks.
lainaa
Falafel

Rekisteröitynyt 04.01.2011

30.08.2012 klo 10.31 4 tykkää tästä

Voi vain toivoa että nämä eivät sorru siihen mitä kyseisten sarjojen aikaisemmat versiot, eli pelin painottumiseen silmittömään teurastukseen (vaikkakin monipuolisilla keinoilla). Jopa ACB alkoi loppua kohden käymään uskomattoman puuduttavaksi, kun ruumiskasoja kertyi joka nurkkaan ilman mitään ongelmaa. Peleissäkin olisi kiva olla jonkinlainen arvo hengillä.
lainaa
Aasi-

Rekisteröitynyt 01.07.2009

30.08.2012 klo 11.29 7 tykkää tästä

Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi
lainaa
Warezz

Rekisteröitynyt 30.11.2010

30.08.2012 klo 12.07

Aasi- kirjoitti:
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi

Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään
lainaa
Arquin

Rekisteröitynyt 13.07.2012

30.08.2012 klo 13.09

Woah, nyt on kyllä tulossa Ubisoftilta laatukamaa ulos! En malta odottaa :D
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

30.08.2012 klo 15.00 1 tykkää tästä

Warezz kirjoitti:
Aasi- kirjoitti:
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi

Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään


Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.

FC3 näyttäisi olevan parhaimmillaan Instinctsin (paras Far Cry -peli) ja kakkosen parhaimmat palat samassa paketissa. Jos nyt ei mene full-retardiksi tuon juonen kanssa ja edestakaista ravaamista ei tarvitse suorittaa jatkuvasti, niin tykkäisin.

Ass Creed ei vieläkään oikein säväytä. Kakkosen jaksoi renessanssi-italian takia kahlata läpi, mutta jotenkin nuo yli-inhimilliset melee-loikkailevat 2cool4u huppukaapu-sankarit tympii aivan hirveästi. Jenkkikolonialismi ei sekään niin kauhean mielenkiintoiselta tunnu. Miksi en voi lopettaa pelin assosioimista Nicolas Cagen National Treasureen?
lainaa
Söpsöpörö

30.08.2012 klo 18.21

Mirr5 kirjoitti:
Warezz kirjoitti:
Aasi- kirjoitti:
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi

Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään


Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.


Hämmentävää olla Mirrin kanssa kerrankin samaa mieltä. Kakkonen tosiaankin oli varsin kelpo paketti, vaikkei todellakaan mikään tajunnanräjäyttävä kokemus ollutkaan.
lainaa
sadadsd

30.08.2012 klo 18.26

Mirr5 kirjoitti:
Warezz kirjoitti:
Aasi- kirjoitti:
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi

Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään


Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.

Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.
lainaa
Orbon

30.08.2012 klo 19.34

sadadsd kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.

Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.


TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD
lainaa
brad

30.08.2012 klo 19.34 1 tykkää tästä

Kertokaa joku mikä tässä ACssa on niin ylimaallisen hienoa. Näyttää ihan samalta peliltä kuin aiemmat, mutta eri maisemissa. Grafiikat ei ole parantuneet ykkösestä varmaan yhtään, nykystandardeilla voisi sanoa, että näyttää ajoittain jopa rumalta. Trailerissa korostetaan miten julmaa ja rankkaa sisällissota oli, mutta silti väkivalta ja vahingonmallinnus on täysin samanlaista kuin aiemmissa osissa. Veriefektit on varsinkin aivan järkyttävän rumat ja epärealistiset niinkuin on kakkosesta asti olleet.
lainaa
sadadsd

30.08.2012 klo 20.53

Orbon kirjoitti:
sadadsd kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.

Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.


TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD

Mitä pelattavuudella sitten tarkoitetaan tässä, valaise minua. Ja aika helvetin moni käyttää videopeleissä koodeja, jos et sitä tiennyt...
lainaa
Orbon

30.08.2012 klo 21.13

sadadsd kirjoitti:
Orbon kirjoitti:
sadadsd kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.

Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.


TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD

Mitä pelattavuudella sitten tarkoitetaan tässä, valaise minua. Ja aika helvetin moni käyttää videopeleissä koodeja, jos et sitä tiennyt...


Nojoo. Pakko myöntää että tulihan niitä koodeja joskus 90-luvulla PSX:llä käytettyä. En usko että niin monet enää nykypäivänä käyttää.

Ja pelattavuudellahan viitataan kokonaisvaltaisesti pelin hyvyyteen ja pelikokemuksen laatuun. Tähän vaikuttavat mm. pelin haastavuus ja viihdyttävyys. Ja koska Mirr5 nimenomaan eritteli siitä tuon FC2ssa puuduttavan itsensä toistamisen niin miksi pitää provosoitua tai ymmärtää tahallaan väärin? Tuntuu ettei jengi edes yritä lukea ajatuksella näitä juttuja.

Tuntuu että monet tuomitsee FC2n vain hetken pelaamisen perusteella eivätkä yhtään kiinnitä huomiota tarinaan sekä monipuoliseen peliympäristöön. Uliuli tiesulut sitä ja tätä. Tiesittekö (muutkin kuin sadadsd) että niistä vartiopisteistä voi ajaa ihan kivasti läpikin, jos ei kiinnosta alkaa mähisemään joka kerta. Silti tarjoavat mähinää niille ketkä haluu kylmätä jengiä.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

31.08.2012 klo 01.15

sadadsd kirjoitti:
Orbon kirjoitti:
sadadsd kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.

Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.


TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD

Mitä pelattavuudella sitten tarkoitetaan tässä, valaise minua. Ja aika helvetin moni käyttää videopeleissä koodeja, jos et sitä tiennyt...

Halffis 2 oli pelattavuudeltaan keskiverrointa räiskintää koskaan. Mikään mekaniikka ei varsinaisesti tuntunut rikkinäiseltä, muttei myöskään millään tavalla erityisen tykättävältäkään. Lopputuloksena harvinaisen unohdettava kokemus. Sotilaat tekee sotilasjuttuja, ötöt ötö-juttuja, konepistooli pärisee, haulikko pamahtaa, mutta mitään erikoista pelissä ei ollut. Ehkä leijonamuurahaisten käyttö aseena oli ihan hauskahkoa, mutta yksi kohtuullinen segmentti ja ihan kiva taideohjaus ei industriaalituubia pelasta keskinkertaisuudelta.

FC kakkoseen se rinnastuu siinä, että ammuskelu oli ihan toimivaa, muttei mitenkään erikoista.
Pikkasen enemmän se taisi tekoälyn kanssa yrittää nyt kun aloin miettimään: sotilaat osasivat haavoittua ja haavoittuneita joskus autettiin.
Muuten tekivät sitä samaa mitä Combinen sieluttomat tusinasoltut, eli suojaan osattiin mennä, mutta sinne sitten jumituttiin odottamaan pelaajan toimia, alakynteen jäädessä joku saattoi sanoa "shit", mutta käytös pysyi muuten täysin samana kylmänä koneentarkkana kohtinakuttamisena ja väliaikaissuojan etsintänä.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

31.08.2012 klo 03.31

Ubisoft on ollut vahvoilla viime vuosina
lainaa
Mohnis

31.08.2012 klo 09.06

Brad, varmaan AC:t kiehtoo monia siinä, että niissä kaivellaan historian eri kolkkia. Kristinuskosta on tehty peräti kiehtova. Kukapa ei tahtoisi kuvitella edes kerran elämässään huppupäinen, salamyhkäinen salamurhaaja? Ja konseptissa varmaan toimii myös se, että jokaiseen osaan on tuotu jotain uutta ja toimivaa. Kuten tässä uusimmassa vaihtuvat vuodenajat ja niiden oikeasti vaikuttaminen pelaamiseen. Myös meritaistelut ovat harvinaista herkkua peleissä. Unohtamattakaan sitä, että nyt jopa pusikoissa piilottelu on oikeasti piilottelua eivätkä ne pusikot ole enään tuomassa vain tunnelmaa. Myös BH:ssa mukaan tuotu moninpeli herättää ihmisten huomion ja mielenkiinnon. Se, kun sattuu olemaan melko omaperäinenkin.
lainaa
hurrinmurrin

31.08.2012 klo 09.29

Orbon kirjoitti:

Tuntuu että monet tuomitsee FC2n vain hetken pelaamisen perusteella eivätkä yhtään kiinnitä huomiota tarinaan sekä monipuoliseen peliympäristöön. Uliuli tiesulut sitä ja tätä. Tiesittekö (muutkin kuin sadadsd) että niistä vartiopisteistä voi ajaa ihan kivasti läpikin, jos ei kiinnosta alkaa mähisemään joka kerta.

Itse jaksoin toiseen mappiin asti pelata eikä se paska siitä mihinkään muutu vaikka tekoäly on ok ja pelattavuus hyvä. Puuduttavaa ja itseääntoistavaa menoa alusta loppuun, siltä ei pelasta mikään. Ja noi vartioasemat nyt olivat umpipaska pelillinen ratkaisu vaikka mitä ulistaisiin.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova