Tuorein sisältö

EA:lta pelejä nykykoneille vielä 2017

24.05.2013 klo 23.19 | Luettu: 20804 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Playstation 4 ja Xbox One ovat tulossa tämän vuoden aikana, mutta Xbox 360, PS3, ja Wii U eivät ole ihan heti menossa minnekään. Joystiq kertoo EA:n ilmoittaneen, että nykykonsoleille tehdään pelejä ainakin vuoteen 2017 asti. Samassa puheenvuorossa mainittiin myös Star Wars: Battlefront, joten toivo sen suhteen elää.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Ninja Theorylta ilma... Xbox Onen käytetyt p... >

Keskustelut (34 viestiä)

PelleHermanni

24.05.2013 klo 23.40 12 tykkää tästä

Eiköhän nämä pelit ole EA sportseja, jotka näet eivät vaadi hirmuisia tehoja. FYI Fifaa vieläkin tehdään PS2:lle.
lainaa
fic

25.05.2013 klo 00.36 12 tykkää tästä

Wii U on kyllä samaa sukupolvea PS4:n ja Onen kanssa.

On se >:(!
lainaa
nope

25.05.2013 klo 00.52 17 tykkää tästä

fic kirjoitti:
Wii U on kyllä samaa sukupolvea PS4:n ja Onen kanssa.

On se >:(!

Hahahahaa.... nope.
lainaa
Vieras12345

25.05.2013 klo 00.56 14 tykkää tästä

Ps4 ja xbox one on samaa sukupolvea nykyajan tietokoneiden kanssa! On!

Vastaan tähän itse: Nope
lainaa
kkkk

25.05.2013 klo 01.42 5 tykkää tästä

nope kirjoitti:
fic kirjoitti:
Wii U on kyllä samaa sukupolvea PS4:n ja Onen kanssa.

On se >:(!

Hahahahaa.... nope.


PS3, XBOX360 ja Wii on samaa. PS4, XBOXOne ja Wii U on samaa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Se että Wii U tuli ennen PS4:sta ja XBOXOnea ei tarkota ettäkö se ois eri "sukupolvea" ...
lainaa
pasanen

25.05.2013 klo 02.22 9 tykkää tästä

kkkk kirjoitti:
nope kirjoitti:
fic kirjoitti:
Wii U on kyllä samaa sukupolvea PS4:n ja Onen kanssa.

On se >:(!

Hahahahaa.... nope.


PS3, XBOX360 ja Wii on samaa. PS4, XBOXOne ja Wii U on samaa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Se että Wii U tuli ennen PS4:sta ja XBOXOnea ei tarkota ettäkö se ois eri "sukupolvea" ...


Mutta tehoiltaan Wii U on paskaa, jopa PS3:een ja Xbox360:een verrattuna, saati sitten next geniin.
Ja nämä pelit tulevat luultavasti olemaan 2017 vuoteen asti nyky- ja next gen -julkaisuja..

Ja mikäs siinä, varmaan aika moni devaaja tekee nyky genille vielä paljon pelejä, koska laitekanta on niin iso ja tehot tarpeeksi hyvät. Mutta tätä EA:n päätöstähän nyt ohjasi pelkkä raha
lainaa
asdasdasd

25.05.2013 klo 03.01 5 tykkää tästä

Battlefront 3 pliis!!!

Ihan sama mille rotiskolle tulee, kunhan tulee..
lainaa
kamo

Rekisteröitynyt 27.01.2013

25.05.2013 klo 08.51 3 tykkää tästä

kkkk kirjoitti:

PS3, XBOX360 ja Wii on samaa. PS4, XBOXOne ja Wii U on samaa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Se että Wii U tuli ennen PS4:sta ja XBOXOnea ei tarkota ettäkö se ois eri "sukupolvea" ...


trolollolololooo....

Mutta ethän oikeasti voi sanoa tätä tosissasi... ethän.

Se että EA sai oikeudet StarWars peleihin harmitti ensin hetken ennen kuin tajusin että kolme ihan ok EA:n sisäistä lafkaa työstää näitä pelejä. Vain aika kertoo meille onko ne mistään kotoisin mutta juuri nyt näyttää ihan hyvältä linjalta.
Muokannut: kamo 25.05.2013 klo 08.52 lainaa
Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

25.05.2013 klo 09.30 6 tykkää tästä

Eiköhän se nyt ole niin, että Wii U on samaa sukupolvea PS4:n ja XOnen kanssa. Muutenhan Wii:n paikka olisi PS2:n ja Xboxin ... ja Gamecuben(?) kanssa samassa.

Asiasta toiseen. Itse olin aikoinaan massiivinen X360 nörtti ja vannoi sen nimeen. Ajanmyötä tuli kuitenkin hankittua kaikki konsolit ja ymmärsin jokaisen hyvät ja huonot puolet --- nyttemmin pidän Wiin pelivalikoimasta, rakastan X360 ohjainta ja pidän PS3:a alustana kelvollisena vielä tänäkin päivänä. Vahinko, että näitä ei voi yhdist--- eiku voihan? Wii U. Konsoli on ihan mahtava. Vielä kun Pikmin 3 ja The Wonderful 101 tulee niin kaikki on hyvin :)
Muokannut: Teukku 25.05.2013 klo 09.34 lainaa
MiiQ

Rekisteröitynyt 28.11.2008

25.05.2013 klo 09.49 8 tykkää tästä

pasanen kirjoitti:
kkkk kirjoitti:
nope kirjoitti:
fic kirjoitti:
Wii U on kyllä samaa sukupolvea PS4:n ja Onen kanssa.

On se >:(!

Hahahahaa.... nope.


PS3, XBOX360 ja Wii on samaa. PS4, XBOXOne ja Wii U on samaa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Se että Wii U tuli ennen PS4:sta ja XBOXOnea ei tarkota ettäkö se ois eri "sukupolvea" ...


Mutta tehoiltaan Wii U on paskaa, jopa PS3:een ja Xbox360:een verrattuna, saati sitten next geniin.
Ja nämä pelit tulevat luultavasti olemaan 2017 vuoteen asti nyky- ja next gen -julkaisuja..

Ja mikäs siinä, varmaan aika moni devaaja tekee nyky genille vielä paljon pelejä, koska laitekanta on niin iso ja tehot tarpeeksi hyvät. Mutta tätä EA:n päätöstähän nyt ohjasi pelkkä raha
Nintendo ei ole edes tarkoittanut kisavaansa tehoissa. Mikä oikeasti vaivaa ihmisiä kun ainoa asia mitä katsotaan on grafiikat. Huonot grafiikat --> paska peli ajattelutapa vasta johtaakin huonoihin peleihin kun ainoa asia mihin panostetaan on ulkonäkö. Koiranjätöksen saa ihan vapaasti upottaa kermaanvaahtoon ja laittaa kirsikan päälle mutta älä minulle sitä yritä myydä gourmet ateriana
lainaa
Czerwony

Rekisteröitynyt 11.04.2007

25.05.2013 klo 10.04 4 tykkää tästä

MiiQ kirjoitti:
Nintendo ei ole edes tarkoittanut kisavaansa tehoissa. Mikä oikeasti vaivaa ihmisiä kun ainoa asia mitä katsotaan on grafiikat. Huonot grafiikat --> paska peli ajattelutapa vasta johtaakin huonoihin peleihin kun ainoa asia mihin panostetaan on ulkonäkö. Koiranjätöksen saa ihan vapaasti upottaa kermaanvaahtoon ja laittaa kirsikan päälle mutta älä minulle sitä yritä myydä gourmet ateriana
Jep, ja ihan kuin kukaan tehoista oikeasti välittävä hukuttaisi senttiäkään konsoleihin, kun senkin rahan voisi käyttää koneen päivitykseen...
lainaa
turhaarölläystätaas

25.05.2013 klo 10.36 1 tykkää tästä

miksei täällä ole "raportoi" nappia?
lainaa
fdsfjfiij

25.05.2013 klo 11.58

eikö xbox 1lle julkaistu vielä madden 2009?

ei sillä julkaisulla ole mitään väliä. NHL 06 oli vielä rautaa Xbox1llä, mutta 2007 julkaisiinkin sekä 360lle että Xbox1lle ja Xbox1n versio oli huonompi kuin NHL06. Täynnä bugeja ja muuta paskaa.

odotettavissa siis että EA julkaisee vain nimellisesti jonkun hikipajan tekemiä pelejä jotka ovat tämänkin hetken pelejä rikkinäisempiä ja huonompia hurraa
lainaa
djspede

Rekisteröitynyt 05.07.2012

25.05.2013 klo 12.19 3 tykkää tästä

Turhaa nyt on provosoitua tuosta uutiskuvasta, olkoon vaikka kuvassa onkin yksi 8:n sukupolven laite. Joystiq hyvin selvästi kertoo että kyse on nykysukupolven laitteista, eli tässä tapauksessa se tarkoittaisi Xbox360 ja PS3. Mutta koska Wii U vastaa tehoiltaan enemmän nykysukupolvea, niin monet lokeroivat sen selvästi nykyiseen polveen.
lainaa
Yhyyhyhy

25.05.2013 klo 12.42 1 tykkää tästä

pasanen kirjoitti:

Mutta tehoiltaan Wii U on paskaa, jopa PS3:een ja Xbox360:een verrattuna, saati sitten next geniin.


Uutta sukupolvea ei määritetä tehoissa. Sen määrää julkasusykli. Olihan Xbox ja Gamecubekin paljon PS2 tehokkaampia, kuuluiko ne eri sukupolviin? Kyllä Wii U kyykyttää nykyisiä konsoleita mennen tullen. Osta kaikki 3 ja kokeile vaikka pelikuvaa vierekkäin. Valaistuksessa huomaa sen suurimman eron.
lainaa
ZiisusChrist

25.05.2013 klo 13.58 1 tykkää tästä

Kaikki ovat last gen jo tullessaan. FTW PC! Paras ja halvin hankinta ikinä. :) Olen omistanut kaikki aiemmat konsolit, mutta siirtyminen itse kasattuun koneeseen muutti mielipiteeni konsoleista.
lainaa
djspede

Rekisteröitynyt 05.07.2012

25.05.2013 klo 14.47 7 tykkää tästä

ZiisusChrist kirjoitti:
Kaikki ovat last gen jo tullessaan. FTW PC! Paras ja halvin hankinta ikinä. :) Olen omistanut kaikki aiemmat konsolit, mutta siirtyminen itse kasattuun koneeseen muutti mielipiteeni konsoleista.


Niin mistä lähtien PC on ollut halvin? Joudut päivittämään näytönohjaimen vuoden välein joka maksaa yhden konsolin verran että pysyt kelkassa mukana. Konsoleilla pelaat koko elinkaaren ajan päivittämättä yhtään mitään. Siinä on selvä ero kun halutaan parasta vastinetta rahoille.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.05.2013 klo 15.04 3 tykkää tästä

djspede kirjoitti:
ZiisusChrist kirjoitti:
Kaikki ovat last gen jo tullessaan. FTW PC! Paras ja halvin hankinta ikinä. :) Olen omistanut kaikki aiemmat konsolit, mutta siirtyminen itse kasattuun koneeseen muutti mielipiteeni konsoleista.


Niin mistä lähtien PC on ollut halvin? Joudut päivittämään näytönohjaimen vuoden välein joka maksaa yhden konsolin verran että pysyt kelkassa mukana. Konsoleilla pelaat koko elinkaaren ajan päivittämättä yhtään mitään. Siinä on selvä ero kun halutaan parasta vastinetta rahoille.

Ei näyttistä tarvi ihan joka vuosi vaihtaa, mutta komppaan kyllä siinä että PC ei todellakaan ole konsolia edullisempi vaihtoehto, mikäli haluaa koneen pyörittävän uusiakin pelejä hyvillä asetuksilla.
lainaa
enosta

25.05.2013 klo 15.14

pc on puhdasta paskaa. yhtäkään peliä ei ole optimoitu sille vaan kaikki ovat kompromisseja nvidioiden gt4223910d23n ja atin 2491384241ykä238 sun muiden välille
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.05.2013 klo 15.24 3 tykkää tästä

fdsfjfiij kirjoitti:
eikö xbox 1lle julkaistu vielä madden 2009?

ei sillä julkaisulla ole mitään väliä. NHL 06 oli vielä rautaa Xbox1llä, mutta 2007 julkaisiinkin sekä 360lle että Xbox1lle ja Xbox1n versio oli huonompi kuin NHL06. Täynnä bugeja ja muuta paskaa.

odotettavissa siis että EA julkaisee vain nimellisesti jonkun hikipajan tekemiä pelejä jotka ovat tämänkin hetken pelejä rikkinäisempiä ja huonompia hurraa


Puhutko nyt Xbox Onesta? Eiku.. Hyvä, Micro$oft!
lainaa
aikahyppy

25.05.2013 klo 17.37

Olisivat vain nimenneet laitteen vaikka Xbox 5:ksi jos kerran laite on pelikone, tv, puhelin, nettiselain ja vakoilulaite. Kutoseksi jos unohdin jotain.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.05.2013 klo 17.54

Execta kirjoitti:
fdsfjfiij kirjoitti:
eikö xbox 1lle julkaistu vielä madden 2009?

ei sillä julkaisulla ole mitään väliä. NHL 06 oli vielä rautaa Xbox1llä, mutta 2007 julkaisiinkin sekä 360lle että Xbox1lle ja Xbox1n versio oli huonompi kuin NHL06. Täynnä bugeja ja muuta paskaa.

odotettavissa siis että EA julkaisee vain nimellisesti jonkun hikipajan tekemiä pelejä jotka ovat tämänkin hetken pelejä rikkinäisempiä ja huonompia hurraa


Puhutko nyt Xbox Onesta? Eiku.. Hyvä, Micro$oft!

Tuli mieleen, että Sony nimesi vuonna 2000 uudemman PS1-mallin Playstation Oneksi.
lainaa
tikru2

Rekisteröitynyt 04.09.2011

25.05.2013 klo 17.54 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
djspede kirjoitti:
ZiisusChrist kirjoitti:
Kaikki ovat last gen jo tullessaan. FTW PC! Paras ja halvin hankinta ikinä. :) Olen omistanut kaikki aiemmat konsolit, mutta siirtyminen itse kasattuun koneeseen muutti mielipiteeni konsoleista.


Niin mistä lähtien PC on ollut halvin? Joudut päivittämään näytönohjaimen vuoden välein joka maksaa yhden konsolin verran että pysyt kelkassa mukana. Konsoleilla pelaat koko elinkaaren ajan päivittämättä yhtään mitään. Siinä on selvä ero kun halutaan parasta vastinetta rahoille.

Ei näyttistä tarvi ihan joka vuosi vaihtaa, mutta komppaan kyllä siinä että PC ei todellakaan ole konsolia edullisempi vaihtoehto, mikäli haluaa koneen pyörittävän uusiakin pelejä hyvillä asetuksilla.


No jos oletetaan että molemmat ostetaan puhtaasti pelikäyttöön, niin sitten konsoli lienee halvempi. Kuitenkin tietokone laitteena on aika paljon monipuolisempi. Kerran pari konsolisukupolven aikana kun päivittää, niin riittää oikein hyvin. Pelitkin ovat halvempia, jos vaikka heitetään arvio pelaajasta joka ostaa 10 uutta peliä vuodessa hintaerona 10-20e, jolloin nopealla matikalla 100-200e säästöä. Mutta ei siinä, kukin pelaa millä alustalla tykkää, itse taidan kuitenkin edelleen pysyä PC-puolella.
lainaa
ohojymy

25.05.2013 klo 18.11

tagman kirjoitti:
Execta kirjoitti:
fdsfjfiij kirjoitti:
eikö xbox 1lle julkaistu vielä madden 2009?

ei sillä julkaisulla ole mitään väliä. NHL 06 oli vielä rautaa Xbox1llä, mutta 2007 julkaisiinkin sekä 360lle että Xbox1lle ja Xbox1n versio oli huonompi kuin NHL06. Täynnä bugeja ja muuta paskaa.

odotettavissa siis että EA julkaisee vain nimellisesti jonkun hikipajan tekemiä pelejä jotka ovat tämänkin hetken pelejä rikkinäisempiä ja huonompia hurraa


Puhutko nyt Xbox Onesta? Eiku.. Hyvä, Micro$oft!

Tuli mieleen, että Sony nimesi vuonna 2000 uudemman PS1-mallin Playstation Oneksi.


Mikä on sama laite. Yhtä hyvin voisi kysyä mikä on XBOX360 Elite tai PS3 Slim.

Mutta yritäs laittaa NHL 06 Xbox 1:een...
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

25.05.2013 klo 20.19 2 tykkää tästä

Execta kirjoitti:

Puhutko nyt Xbox Onesta? Eiku.. Hyvä, Micro$oft!

PSX any1?
lainaa
fic

26.05.2013 klo 02.21 1 tykkää tästä

djspede kirjoitti:
Niin mistä lähtien PC on ollut halvin? Joudut päivittämään näytönohjaimen vuoden välein joka maksaa yhden konsolin verran että pysyt kelkassa mukana. Konsoleilla pelaat koko elinkaaren ajan päivittämättä yhtään mitään. Siinä on selvä ero kun halutaan parasta vastinetta rahoille.


Ostin kaksi vuotta sitten 600 eurolla koneen osat ja sillä pelaa aivan hyvin tämän hetken pelejä, ja arvioisin että vasta konsolisukupolven vaihtuessa pitäisi päivittää näyttis sellasella 200-300e:lla. Tähän lisäksi se että PC nyt jokaisella joka tapauksessa on ja Steam kun ostaa pelejä yksinumeroisella hintalapulla, PC on helposti edullisempi vaihtoehto.
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

26.05.2013 klo 02.55 2 tykkää tästä

djspede kirjoitti:

Niin mistä lähtien PC on ollut halvin? Joudut päivittämään näytönohjaimen vuoden välein joka maksaa yhden konsolin verran että pysyt kelkassa mukana. Konsoleilla pelaat koko elinkaaren ajan päivittämättä yhtään mitään. Siinä on selvä ero kun halutaan parasta vastinetta rahoille.

Kiitos konsolityrannian, konetta ei tarvitse päivittää kuin muutaman kerran per sukupolvi.

Minkä takia muuten konsolibotit luulevat, että tietokoneen on oltava päivitetty tappiin ennen kuin sillä voi pelata? Avainsana: Kustomointi. Vai onko konsolit sumentaneet hörhöjen todellisuudentajun kokonaan? :D
lainaa
omakuoppa

26.05.2013 klo 11.22 1 tykkää tästä

Kuka hullu maksaa konsolipeleistäkään mitään? Divareista, huutonetistä ja jostain CDONeista saa pari vuotta vanhoja pelejä 5-10 eurolla.

Turha vedota mihinkään kuluttajan riistoon kun Steamissa pelejä myydään samalla hinnalla. Hirmuiset katteet niillä pelifirmoilla kun pelejä on varaa myydä vitosella, tai sitten Steamilla on joku pimeä markkinointisopimus tms

Ja mitä helvettiä fic? 600 euron kone kaksi vuotta sitten plus 300 tämän vuoden lopussa = 900. Sillä hinnalla saa 10-18 vuoden konsolit.
lainaa
madsjonsoles

27.05.2013 klo 03.49

Itse omistan 2007 vuoden raudasta kasatun pc:n (core quad ja i7 920) ja vastikään päivitin näyttis puolen gtx 670 koska korkeampi ruudunpäivitys (120hz) on mieleeni enemmän kuin grafiikka. Ja täytyy sanoa että alusta asti tämä rauta on pystynyt pyörittämään jokiasta EA:n ja activision liukuhihna tuotetta paremmalla ruudunpäivityksellä ja grafiikalla mitä jonsolit. Ja mitä hintaan tulee niin n:600€ aikoinaan ja nykyinen näyttispäivitys 400€. Luultavasti ei tarvitse rauta puolta vähänaikaan päivittää koska intelin uudet lelut eivät sen parempaan pysty mitä hieman boostattu i7 930.
lainaa
olehullu

27.05.2013 klo 11.01 1 tykkää tästä

madsjonsoles kirjoitti:
Ja mitä hintaan tulee niin n:600€ aikoinaan ja nykyinen näyttispäivitys 400€.


Ootteko te kaikki ihan idiootteja? Minkä konsoli maksaa 1000 euroa?
lainaa
moke

27.05.2013 klo 12.22

nope kirjoitti:
fic kirjoitti:
Wii U on kyllä samaa sukupolvea PS4:n ja Onen kanssa.

On se >:(!

Hahahahaa.... nope.


Yhtälailla NES on toisen sukupolven konsoli koska se muunmuassa käyttää samaa CPU:ta kuin Atari 2600
lainaa
Jepjep

27.05.2013 klo 21.57 1 tykkää tästä

Pikkupojat kinastelee kumman isillä on hienompi auto... En tajua tätä väittelyä mikä on paras konsoli ja mikä ei. Toinen tykkää pleikkarista, toinen boxista ja kolmas pc:stä. Riippuu eniten varmaan peleistä joista tykkää. RTS pelit ei konsolin ohjaimelle hirveen hyvin istu, mutta Assassin's Creedit ja muut vastaavat taas huomattavasti hiiri-näppäimistö yhdistelmää paremmin.
lainaa
erkkiaaaa

27.05.2013 klo 22.19

olehullu kirjoitti:
madsjonsoles kirjoitti:
Ja mitä hintaan tulee niin n:600€ aikoinaan ja nykyinen näyttispäivitys 400€.


Ootteko te kaikki ihan idiootteja? Minkä konsoli maksaa 1000 euroa?

Sitä pc:tä voi käyttää myös esim. 3d-mallintamiseen ja muuhun hyötykäyttöön. Puhumattakaan sen ylivertaisuudesta esim. kotiteatterikäytössä äänekkyyden suhteen. Pelit voi nauttia kotisohvalta töllöstä niin halutessaan, ja pelata bf:t hiirellä ja hyvällä ruudunpäivityksellä. Monella on se 500€ markettiläppäri siinä kirjoituspöydällä 24/7, sen ja konsolin hinnalla saa jo todella hyvän pc:n. Konsolien ongelmana on se, että niiden käyttö hyötyohjelmien suhteen on tehty tarkoituksella erittäin hankalaksi, jotta valmistajien muillekin tietokoneille/käyttiksille riittäisi tarvetta. Tosiasiassahan ps3 tai xbox360 ajaisi helposti pöytäkoneen virkaa tekstin - ja kuvankäsittelyssäkin ihan siedettävällä tasolla. Mutta miksi myydä yksi laite, kun ihmiset ovat valmiita ostamaan kaksi tai kolme.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

28.05.2013 klo 14.23

PelleHermanni kirjoitti:
Eiköhän nämä pelit ole EA sportseja, jotka näet eivät vaadi hirmuisia tehoja. FYI Fifaa vieläkin tehdään PS2:lle.
Mikä on ihan ymmärrettää kun isoimmissa futismaissa ei ihan rahssa kylvetä
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova