Tuorein sisältö

Tutustu Los Santosiin Rockstarin uudella sivustolla - kunhan se toimii

13.08.2013 klo 19.08 | Luettu: 17847 kertaa | Teksti: Mikko Heinonen



Rockstar Games on julkaissut massiivisen tietopaketin GTA V:n maailmasta ja kaatanut siinä samalla oman sivustonsa osoitteessa http://www.rockstargames.com/V/. Pressisivustolta löytyy kuitenkin tiivistelmä siitä, mitä on luvassa: käsittelyssä ovat ajoneuvot, asuntomarkkinat, terveydenhuolto, ajoneuvojen kustomointi, ostosmahdollisuudet, ulkoilu ja paljon muuta.

Suuri osa sivustoa on vielä pimeänä ja avautuu myöhemmin. Lisätietoa siis linkeistä, jos olet kärsivällinen luonne.

V2.fi | Mikko Heinonen
< Dishonored sai lisäs... Thomas Was Alonen te... >

Keskustelut (36 viestiä)

Siihenastikunnespc

13.08.2013 klo 19.33 26 tykkää tästä

Suttugrafiikat ja tökkivä ruudunpäivitys voitaisiin lisätä listaan.
lainaa
aza_4

Rekisteröitynyt 25.01.2012

13.08.2013 klo 19.41 16 tykkää tästä

Siihenastikunnespc kirjoitti:
Suttugrafiikat ja tökkivä ruudunpäivitys voitaisiin lisätä listaan.

Niin, jos pelaat konsolilla.
lainaa
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

13.08.2013 klo 19.49 18 tykkää tästä

aza_4 kirjoitti:
Siihenastikunnespc kirjoitti:
Suttugrafiikat ja tökkivä ruudunpäivitys voitaisiin lisätä listaan.

Niin, jos pelaat konsolilla.

No eipä se IV ollut mitenkään nautinnollinen kokemus PC:lläkään.
lainaa
aza_4

Rekisteröitynyt 25.01.2012

13.08.2013 klo 19.51 9 tykkää tästä

TaiZuuni kirjoitti:
aza_4 kirjoitti:
Siihenastikunnespc kirjoitti:
Suttugrafiikat ja tökkivä ruudunpäivitys voitaisiin lisätä listaan.

Niin, jos pelaat konsolilla.

No eipä se IV ollut mitenkään nautinnollinen kokemus PC:lläkään.

Ei ne parhaimmat grafiikat vaan se kokemus.
lainaa
woot

13.08.2013 klo 21.07

^ MISSÄ ON LUNTA :O

lainaa
vanhallagtx295llä

13.08.2013 klo 21.19 10 tykkää tästä

TaiZuuni kirjoitti:
aza_4 kirjoitti:
Siihenastikunnespc kirjoitti:
Suttugrafiikat ja tökkivä ruudunpäivitys voitaisiin lisätä listaan.

Niin, jos pelaat konsolilla.

No eipä se IV ollut mitenkään nautinnollinen kokemus PC:lläkään.


Oli se aika nautinnollinen, 60fps, 1920x1080 full-HD, kaikki grafiikka-asetukset kaakossa. Ehkä sulla vaan on mopo kone tai et muuten vaan osaa.
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

13.08.2013 klo 21.47 7 tykkää tästä

vanhallagtx295llä kirjoitti:
TaiZuuni kirjoitti:
aza_4 kirjoitti:
Siihenastikunnespc kirjoitti:
Suttugrafiikat ja tökkivä ruudunpäivitys voitaisiin lisätä listaan.

Niin, jos pelaat konsolilla.

No eipä se IV ollut mitenkään nautinnollinen kokemus PC:lläkään.


Oli se aika nautinnollinen, 60fps, 1920x1080 full-HD, kaikki grafiikka-asetukset kaakossa. Ehkä sulla vaan on mopo kone tai et muuten vaan osaa.

Ja näyttää edelleen melkein samalta kuin konsoliversiot. "Bonuksina" ainoastaan Social Club-DRM, GFWL-DRM, Microsoft Visual C++ framework/whatever.
Muokannut: Bladekill 13.08.2013 klo 21.47 lainaa
nauran_sulle

13.08.2013 klo 21.56 5 tykkää tästä

ApolloIvan kirjoitti:
Säälin niitä, jotka ostavat tämän konsolille täyteen hintaan.

Odottavan aika on pitkä :D
lainaa
Elätvalheessa

13.08.2013 klo 22.08 8 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:

Ja näyttää edelleen melkein samalta kuin konsoliversiot.
Joo http://www.youtube.com/watch?v=JBgJMJWF7-8
lainaa
Lumimies

13.08.2013 klo 22.18 3 tykkää tästä

woot kirjoitti:
^ MISSÄ ON LUNTA :O


Pelin uusituilla nettisivuilla Info-valinnan takana taustakuvana. Näkyy sivun vasemmassa alakulmassa "Greetings from North jotain" ja kuvassa näkyy lumisadetta ja lunta myös maassa.
lainaa
saddsaddsa

13.08.2013 klo 22.31 7 tykkää tästä

Elätvalheessa kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:

Ja näyttää edelleen melkein samalta kuin konsoliversiot.
Joo http://www.youtube.com/watch?v=JBgJMJWF7-8

Oliko tuolla tarkoitus todistella jotain? Näytti melkein samoilta. Suurimina eroina huomasi värit ja kirkkauden joka on säädettävissä. Jos puisto kukkia menee tuijottamaan 2cm päästä niin kieltämättä huomaa textuurieron, mutta kuinka moni sitä tekee? Tosiasiassa kun GTA:ta pelaa niin kuin GTA:ta kuuluukin pelata niin graafinen ero on olematon.
lainaa
Kolmisilmäkorppi

13.08.2013 klo 23.19 9 tykkää tästä

saddsaddsa kirjoitti:

Oliko tuolla tarkoitus todistella jotain? Näytti melkein samoilta. Suurimina eroina huomasi värit ja kirkkauden joka on säädettävissä. Jos puisto kukkia menee tuijottamaan 2cm päästä niin kieltämättä huomaa textuurieron, mutta kuinka moni sitä tekee? Tosiasiassa kun GTA:ta pelaa niin kuin GTA:ta kuuluukin pelata niin graafinen ero on olematon.
Erot olivat päivänselviä. Vaikka kuinka väität toisin, niin se ei muuta asiaa. Valehtelet vain itsellesi. Isoin ero on kuitenkin ruudunpäivityksessä, joka ei tule videosta ilmi.
lainaa
enb

13.08.2013 klo 23.46 5 tykkää tästä

saddsaddsa kirjoitti:
Elätvalheessa kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:

Ja näyttää edelleen melkein samalta kuin konsoliversiot.
Joo http://www.youtube.com/watch?v=JBgJMJWF7-8

Oliko tuolla tarkoitus todistella jotain? Näytti melkein samoilta. Suurimina eroina huomasi värit ja kirkkauden joka on säädettävissä. Jos puisto kukkia menee tuijottamaan 2cm päästä niin kieltämättä huomaa textuurieron, mutta kuinka moni sitä tekee? Tosiasiassa kun GTA:ta pelaa niin kuin GTA:ta kuuluukin pelata niin graafinen ero on olematon.


Tässäpä pari videota lisää, miksi pc lyö konsolit:
http://www.youtube.com/watch?v=W5DpJl1AZqc
ja jos ei grafiikka kiinnosta:
http://www.youtube.com/watch?v=o_UWyORdA_w
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

13.08.2013 klo 23.53 1 tykkää tästä

Kolmisilmäkorppi kirjoitti:
saddsaddsa kirjoitti:

Oliko tuolla tarkoitus todistella jotain? Näytti melkein samoilta. Suurimina eroina huomasi värit ja kirkkauden joka on säädettävissä. Jos puisto kukkia menee tuijottamaan 2cm päästä niin kieltämättä huomaa textuurieron, mutta kuinka moni sitä tekee? Tosiasiassa kun GTA:ta pelaa niin kuin GTA:ta kuuluukin pelata niin graafinen ero on olematon.
Erot olivat päivänselviä. Vaikka kuinka väität toisin, niin se ei muuta asiaa. Valehtelet vain itsellesi. Isoin ero on kuitenkin ruudunpäivityksessä, joka ei tule videosta ilmi.

Ei ole kyllä mitään tekemistä päivänselvän kanssa. :D
Jos laittaa esim. sen yhden 5GB textuurimodin ja icenhancerin + jonkun verran säätöä niin sillon saa jo jonkun verran eroa. Sinänsä sillä ei ole juuri mitään merkitystä niin kuin ei grafiikoilla yleensäkään.
lainaa
hjuvao

14.08.2013 klo 00.03 4 tykkää tästä

Execta kirjoitti:
Lumi vahvistettu.

Enää ainoa asia, mikä voi mennä pieleen on paska ruudunpäivitys. Jos onnistuvat tässä, niin GOTY, öhöm, siis GOTC (C = century).


Ja tarina, ja tekeminen, ja fiilis, ja pelattavuus.

Siinä sitten vaeltelet laajassa nätissä maailmassa paskoilla kontrolleilla ilman mitään järkevää tekemistä tai fiilistä.
lainaa
fdfdiiop

14.08.2013 klo 00.08 1 tykkää tästä

enb kirjoitti:
saddsaddsa kirjoitti:
Elätvalheessa kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:

Ja näyttää edelleen melkein samalta kuin konsoliversiot.
Joo http://www.youtube.com/watch?v=JBgJMJWF7-8

Oliko tuolla tarkoitus todistella jotain? Näytti melkein samoilta. Suurimina eroina huomasi värit ja kirkkauden joka on säädettävissä. Jos puisto kukkia menee tuijottamaan 2cm päästä niin kieltämättä huomaa textuurieron, mutta kuinka moni sitä tekee? Tosiasiassa kun GTA:ta pelaa niin kuin GTA:ta kuuluukin pelata niin graafinen ero on olematon.


ja jos ei grafiikka kiinnosta:
http://www.youtube.com/watch?v=o_UWyORdA_w


No onpa siinä Iron Man. umpipaskat kontrollit ja Iron man tappamassa siviileitä. Ihan sama kuin jos ostaisi GTAn korvaamaan ajopelin.

Jos on köyhä ja haluaa pelata karvalakkiversioita niin siitä vaan, mutta itse ostan kyllä alusta loppuun ajatuksella tehdyn pelin enkä hikipajaräpellyksiä.
lainaa
onkominullasupernäkö

14.08.2013 klo 00.48 9 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:

Ei ole kyllä mitään tekemistä päivänselvän kanssa. :D
Jos laittaa esim. sen yhden 5GB textuurimodin ja icenhancerin + jonkun verran säätöä niin sillon saa jo jonkun verran eroa. Sinänsä sillä ei ole juuri mitään merkitystä niin kuin ei grafiikoilla yleensäkään.
Pelkkä resoluutio tekee jo päivänselvän eron. Näetkö huonosti?
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

14.08.2013 klo 01.23 1 tykkää tästä

onkominullasupernäkö kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:

Ei ole kyllä mitään tekemistä päivänselvän kanssa. :D
Jos laittaa esim. sen yhden 5GB textuurimodin ja icenhancerin + jonkun verran säätöä niin sillon saa jo jonkun verran eroa. Sinänsä sillä ei ole juuri mitään merkitystä niin kuin ei grafiikoilla yleensäkään.
Pelkkä resoluutio tekee jo päivänselvän eron. Näetkö huonosti?

Resoluutioeroa ei välttämättä edes huomaa sohvalla pelastessa. Etäisyys vaikuttaa kans jne. Itselläni on reilut kolme metriä telkkarista sohvalle, joten on ihan luonnollista jos ei erota jotain sahalaitaa puskasta.

fdfdiiop kirjoitti:

Jos on köyhä ja haluaa pelata karvalakkiversioita niin siitä vaan, mutta itse ostan kyllä alusta loppuun ajatuksella tehdyn pelin enkä hikipajaräpellyksiä.

:D En oo koskaan kuullu idioottivammasempaa puolustusta modituen puuttumiselle.
lainaa
fdfiosfdio

14.08.2013 klo 02.15 2 tykkää tästä

90% modeista on paskaa. En jaksa vaivautua filtteröimään sitä. Jos jaksaisin niin sitten varmaan viitsisin sitä asennus-päivitys-asetus-rumbaakin. Konsoli on ostettu helppouden takia, ja sielläkin jää kaikki Halon ja LBPin käyttäjien luomat paskasisällöt selailematta sen jälkeen kun paria "hyvää" kokeilin.

Joku tykkää vaihtaa Laran vaatteet keltaiseksi ja kokee sen olevan uusi peli joten siitä vaan. Itseäni ei vaan kiinnosta tippaakaan. Ei se pelin ydin muutu siitä yhtään miksikään. Saa olla melkoinen total conversion että viisari värähtää.
lainaa
bf3jonne

14.08.2013 klo 02.39 3 tykkää tästä

Lunta tai ei, kun tämä peli saapuu PC:lle, on peli jo itsessään menneen talven lumia.
lainaa
pertti54

Rekisteröitynyt 01.08.2013

14.08.2013 klo 06.58 4 tykkää tästä

Kertokaa mulle, hyvin perusteluin, mikä siinä ylimaallisen mahtavassa grafiikassa ja ruudunpäivityksessä on aina sen kauhean vänkäämisen arvoista? Kyllähän minä itsekin pidän, että pelissä on myös joten kuten panostettu mallinnukseen ja grafiikkaan, mutta tuntuu aika helkatin puuduttavalta, kun joka uutiseen joku Erkki-Petteri 14v keksii väläyttää "No paska peli ku paskat grafiikat". Tekeekö joku suttuinen tekstuurinkappale pelistä pelikelvottoman? Estääkö HIEMAN pienempi fps-rate pelaamisen? No ei. Välillä täytyy miettiä, pelaavatko nämä grafiikkaorjat peliä ollenkaan vai etsivätkö he vain omasta mielestään rumia epäkohtia grafiikasta?

Ja muuten, GTA:t ovat AINA tulleet myös PC:lle.
Muokannut: pertti54 14.08.2013 klo 06.59 lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

14.08.2013 klo 10.07

fdfiosfdio kirjoitti:
90% modeista on paskaa. En jaksa vaivautua filtteröimään sitä. Jos jaksaisin niin sitten varmaan viitsisin sitä asennus-päivitys-asetus-rumbaakin. Konsoli on ostettu helppouden takia, ja sielläkin jää kaikki Halon ja LBPin käyttäjien luomat paskasisällöt selailematta sen jälkeen kun paria "hyvää" kokeilin.

Joku tykkää vaihtaa Laran vaatteet keltaiseksi ja kokee sen olevan uusi peli joten siitä vaan. Itseäni ei vaan kiinnosta tippaakaan. Ei se pelin ydin muutu siitä yhtään miksikään. Saa olla melkoinen total conversion että viisari värähtää.


pertti54 kirjoitti:
Kertokaa mulle, hyvin perusteluin, mikä siinä ylimaallisen mahtavassa grafiikassa ja ruudunpäivityksessä on aina sen kauhean vänkäämisen arvoista? Kyllähän minä itsekin pidän, että pelissä on myös joten kuten panostettu mallinnukseen ja grafiikkaan, mutta tuntuu aika helkatin puuduttavalta, kun joka uutiseen joku Erkki-Petteri 14v keksii väläyttää "No paska peli ku paskat grafiikat". Tekeekö joku suttuinen tekstuurinkappale pelistä pelikelvottoman? Estääkö HIEMAN pienempi fps-rate pelaamisen? No ei. Välillä täytyy miettiä, pelaavatko nämä grafiikkaorjat peliä ollenkaan vai etsivätkö he vain omasta mielestään rumia epäkohtia grafiikasta?

Ja muuten, GTA:t ovat AINA tulleet myös PC:lle.


oikeassa olette.

joitain grafiikka modeja olen vanhoihin peleihin asennellu, mutta enimmäkseen ne on aika turhaa paskaa, & mikäli niistä ei ole varta vasten kiinnsotunut, ei ne tuo juurikaan lisäarvoa.

grafiikalla ei niinkään väliä kun pelit ovat tasoa hitman absolution, yksinkertaistettua paskaa, niin ei se siitä parane vaikka peeceellä se paska loistaisi pimeässäkin.
lainaa
hyyiii

14.08.2013 klo 10.15 5 tykkää tästä

Grafiikkahuoria koko sivusto täynnä.
lainaa
Faktaukko

14.08.2013 klo 10.28 3 tykkää tästä

Perhana onko se nyt niin vaikea tajuta että grafiikat nimenomaan tekee pelin?
lainaa
PC_HEIL

14.08.2013 klo 11.04 11 tykkää tästä

No niin riita poikka ja voita väliin!

PC vie. Se on selvää. Mutta jos kerran konsolillakin voi jotkut nauttia peleistä, niin antaa heidän nauttia. GTA5 tulee olemaan nautittava konsoleilla ja PC:llä, vaikkei konsolin versio olisi lähelläkään PC:n omaa. Tässä pitää vain antaa tyyppien pelata millä haluaa ja that's it.
lainaa
KemistiOMG

14.08.2013 klo 13.43 2 tykkää tästä

HC-player kirjoitti:

On myös tehty tutkinuksia joiden mukaan valtaosa Xbox 360:nen käyttäjäkunnasta kuuluu perussuomalaisiin ja ovat arvoltaan konservatiivisia. Pleikalla ja PC:llä taas pelaavat vihervasurifemakkolesbokommaripiipertäjät! Että onnea vaan!

Xbox 360 sen olla pitää. Niin on jämpti. Boxi on suomalaisen vaihotehto.

olen myös itse "tehnyt tutkimuksia" joiden mukaan kumpikaat ei PC:ni eikä PS3:ni ole vielä tähänkään päivään mennessä näyttänyt minulle punaista kuoleman rengasta mikä tuntuu olevan kaikkien xboxien perusominaisuus
lainaa
Konsolikirjapainona

14.08.2013 klo 13.49 3 tykkää tästä

pertti54 kirjoitti:
Estääkö HIEMAN pienempi fps-rate pelaamisen? No ei.
Ei niin.



Mutta yli puolet pienempi ja tökkivä fps estää pelistä nauttimisen.
lainaa
Esko

14.08.2013 klo 14.24

Bladekill kirjoitti:
vanhallagtx295llä kirjoitti:
TaiZuuni kirjoitti:
aza_4 kirjoitti:
Siihenastikunnespc kirjoitti:
Suttugrafiikat ja tökkivä ruudunpäivitys voitaisiin lisätä listaan.

Niin, jos pelaat konsolilla.

No eipä se IV ollut mitenkään nautinnollinen kokemus PC:lläkään.


Oli se aika nautinnollinen, 60fps, 1920x1080 full-HD, kaikki grafiikka-asetukset kaakossa. Ehkä sulla vaan on mopo kone tai et muuten vaan osaa.

Ja näyttää edelleen melkein samalta kuin konsoliversiot. "Bonuksina" ainoastaan Social Club-DRM, GFWL-DRM, Microsoft Visual C++ framework/whatever.

Ja modit.
lainaa
Idioottimaista

14.08.2013 klo 15.12

Miksi tällä sivustolla konsolisoditaan niin paljon?
lainaa
PelleHermanni

14.08.2013 klo 15.25 3 tykkää tästä

Idioottimaista kirjoitti:
Miksi tällä sivustolla konsolisoditaan niin paljon?


Koska konsolisodat.fi:llä on huoltokatko.
lainaa
KemistiOMG

14.08.2013 klo 15.50

KemistiOMG kirjoitti:
HC-player kirjoitti:

On myös tehty tutkinuksia joiden mukaan valtaosa Xbox 360:nen käyttäjäkunnasta kuuluu perussuomalaisiin ja ovat arvoltaan konservatiivisia. Pleikalla ja PC:llä taas pelaavat vihervasurifemakkolesbokommaripiipertäjät! Että onnea vaan!

Xbox 360 sen olla pitää. Niin on jämpti. Boxi on suomalaisen vaihotehto.

olen myös itse "tehnyt tutkimuksia" joiden mukaan kumpikaat ei PC:ni eikä PS3:ni ole vielä tähänkään päivään mennessä näyttänyt minulle punaista kuoleman rengasta mikä tuntuu olevan kaikkien xboxien perusominaisuus

Touché
lainaa
KemistiOMG

14.08.2013 klo 15.51

no pentele meni väärään toi edellinen
lainaa
grafiikoillaONväliä

14.08.2013 klo 16.04 5 tykkää tästä

Ei, nassikat, ei. Katson elokuvatkin mielummin Blu Ray -levyltä kuin VHS-nauhalta. Kovakantinen, laatupaperille painettu kirjakin on miellyttävämpi lukea kuin paskapaperille painettu pehmeäkantinen kioskipokkari, vaikka sisältö muuten olisikin täysin sama. Aivan samalla tavalla hyvä peli erinomaisilla ja sulavilla teräväpiirtografiikoilla on parempi kuin sama peli surkeilla nykivillä ja rosoisilla konsoligrafiikoilla. Ymmärrättekö, vekarat?

lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

14.08.2013 klo 17.13 1 tykkää tästä

grafiikoillaONväliä kirjoitti:
Ei, nassikat, ei. Katson elokuvatkin mielummin Blu Ray -levyltä kuin VHS-nauhalta. Kovakantinen, laatupaperille painettu kirjakin on miellyttävämpi lukea kuin paskapaperille painettu pehmeäkantinen kioskipokkari, vaikka sisältö muuten olisikin täysin sama. Aivan samalla tavalla hyvä peli erinomaisilla ja sulavilla teräväpiirtografiikoilla on parempi kuin sama peli surkeilla nykivillä ja rosoisilla konsoligrafiikoilla. Ymmärrättekö, vekarat?


Mutta jos tämä huippukirja ilmestyy ensin pokkarina ja vasta paljon myöhemmin kovakantisena parempana painoksena, niin miksi pitäisi odottaa, jos kuitenkin molemmista voi nauttia? Se on jokaisen oma asia odottaako vai ei. Minä en ainakaan odota päivääkään, tätä "kirjaa" on odotettu jo yli viisi vuotta.

Lisäksi kaikilla ei edes ole varaa siihen peli-PC:hen. Turha tulla jokaiseen uutiseen ulisemaan paskasta fps:stä ja PC:n paremmuudesta. Kaikki - paitsi tietämättömät idiootit - tietää, että PC-versio tulee olemaan teknisesti paras versio, olkaa hyvä ja odottakaa tätä versiota ja antakaa konsolipelaajien nauttia GTA V:stä syyskuussa. Minä pelaan konsoliversiota satoja tunteja ja hankin PC-version sitten aikanaan, kun se on ilmestynyt ja jos jaksaa vielä kiinnostaa (sama suunnitelma oli IV:n kanssa, mutta enpä jaksanu innostua enää PC-versiosta, kun koko peli oli koluttu nurkasta nurkkaan puhki).
lainaa
jep

14.08.2013 klo 18.06

grafiikoillaONväliä kirjoitti:
Ei, nassikat, ei. Katson elokuvatkin mielummin Blu Ray -levyltä kuin VHS-nauhalta. Kovakantinen, laatupaperille painettu kirjakin on miellyttävämpi lukea kuin paskapaperille painettu pehmeäkantinen kioskipokkari, vaikka sisältö muuten olisikin täysin sama. Aivan samalla tavalla hyvä peli erinomaisilla ja sulavilla teräväpiirtografiikoilla on parempi kuin sama peli surkeilla nykivillä ja rosoisilla konsoligrafiikoilla. Ymmärrättekö, vekarat?



Unohdit sen että tuo Blu Ray-versio vaatii asennuksen ja asetusten säätelyä kun VHS alkaa suoraan pyörimään, ja se Blu Ray voi vielä kaatuakin.
lainaa
VHSonIhanPaska

15.08.2013 klo 15.43

jep kirjoitti:
grafiikoillaONväliä kirjoitti:
Ei, nassikat, ei. Katson elokuvatkin mielummin Blu Ray -levyltä kuin VHS-nauhalta. Kovakantinen, laatupaperille painettu kirjakin on miellyttävämpi lukea kuin paskapaperille painettu pehmeäkantinen kioskipokkari, vaikka sisältö muuten olisikin täysin sama. Aivan samalla tavalla hyvä peli erinomaisilla ja sulavilla teräväpiirtografiikoilla on parempi kuin sama peli surkeilla nykivillä ja rosoisilla konsoligrafiikoilla. Ymmärrättekö, vekarat?



Unohdit sen että tuo Blu Ray-versio vaatii asennuksen ja asetusten säätelyä kun VHS alkaa suoraan pyörimään, ja se Blu Ray voi vielä kaatuakin.


Ainakaan minun Blu-Ray elokuvani eivät ole ikinä vaatineet minkäänlaista asennusta ja asetusten säätelyä, eivätkä ole myöskään kaatuneet. VHS-elokuvien laatu sen sijaan heikkenee ajan ja käytön mittaan ja magneettinauhatkin voivat mennä solmuun, jopa katketa.

lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova