Tuorein sisältö

PS4:n Killzonesta superlaatuista videomateriaalia

05.11.2013 klo 11.00 | Luettu: 5530 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Playstation Blog kertoo, että Killzone: Shadow Fallista on julkaistu niin hyvälaatuinen video, ettei videopalvelujen haluta sitä pilaavaan - Youtubesta ei sitä siis oikean näköisenä löydy. Sen sijaan "Ultra High Bitrate Multiplayer Footage" -pätkän voi ladata täältä omalla koneella katsottavaksi.

Pelistä on julkaistu myös "Oaths and Promises" -mainos.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Valve esitteli Steam... Gran Turismo 6 : 120... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (14 viestiä)

samaaschittiä

05.11.2013 klo 11.30 8 tykkää tästä

Olipa taas epätoivoinen yritys Sonyltä. Ihan samannäköistä ku kaikki muukin tähän astinen. Ultra High Piece of Shit.
ExplodingFist

05.11.2013 klo 11.35 3 tykkää tästä

http://www.gamersyde.com

Hyvä sivusto niille joille YouTube-laatu aiheuttaa allergisen reaktion.
jeah

05.11.2013 klo 11.49 1 tykkää tästä

Okay. Tuo näytti kyllä aika hienolta. Ikävä vain, että ympäristö näytti olevan "luodinkestävää". Rikkoi vähän fiilistä.
teebee

Rekisteröitynyt 22.09.2008

05.11.2013 klo 12.12 9 tykkää tästä

jeah kirjoitti:
Okay. Tuo näytti kyllä aika hienolta. Ikävä vain, että ympäristö näytti olevan "luodinkestävää". Rikkoi vähän fiilistä.


Olisko luotien pitäny puhkoa kalliota?
jeah

05.11.2013 klo 12.28 4 tykkää tästä

teebee kirjoitti:

Olisko luotien pitäny puhkoa kalliota?


Ennemminkin olisin halunnut nähdä vähän palasia irtoavan noista kallioista, jonne luodit osui. Niiden on kuitenkin tarkoitus olla pelkkää kiveä, eikä terästä.

Uusi sukupolvi näyttää tuovan sitä kauan kaipaamaani asiaa, eli lisää väriä.
hörökorva-putkalutka

05.11.2013 klo 12.58

"Shadow Marshall" =) =) Repesin =)
kymmensormisujuu

05.11.2013 klo 14.05

Killzone 3 meni juonen puolesta melkein Halojen tasolle naurettavuudessaan. Toivottavasti aloittavat puhtaalta pöydältä uuden tarinankaaren.
taasnäitä

05.11.2013 klo 14.09 1 tykkää tästä

Greatness awaits toodeella pitkään. Videot hienoja, mutta pelit vaatimattomampia. Montako kymmentä vuotta siihen menee, jotta pelit vastaa videoita?
pun4nereikä

05.11.2013 klo 15.40 1 tykkää tästä

wut? :DD 0:08 kohdalla jätkä tyrkkäsee seinää jossa on vihollinen ja se kaatuu toimintakyvyttömäks. Peli varmaa ei tarvitse skilliä yhtää ku viholliset kaatuu jo sinut nähdessä
nokiaONkuollut

05.11.2013 klo 16.56

Onneksi olen PC MASTER RACE ja tämäkin näyttin kuralta sen takia. Next gen vasta sitten kun alkavat ottaa kaikki mehut irti pleikasta.
anon

05.11.2013 klo 18.54

ExplodingFist kirjoitti:
http://www.gamersyde.com

Hyvä sivusto niille joille YouTube-laatu aiheuttaa allergisen reaktion.


Luojan kiitos, Herra taivaissa olkoon ylistetty! Tuhanne kiitokset tästä. Jos vastaavia sivuja on lisää, niin muitakin linkkejä saa antaa. Mistäs tämä sivu muuten saa videonsa? Onko sillä suoria suhteita julkaisijoihin?
player79

05.11.2013 klo 19.34 2 tykkää tästä

jeah kirjoitti:
teebee kirjoitti:

Olisko luotien pitäny puhkoa kalliota?


Ennemminkin olisin halunnut nähdä vähän palasia irtoavan noista kallioista, jonne luodit osui. Niiden on kuitenkin tarkoitus olla pelkkää kiveä, eikä terästä.

Uusi sukupolvi näyttää tuovan sitä kauan kaipaamaani asiaa, eli lisää väriä.

Oletko koskaan ampunut kalliota oikealla aseella? Käyppä kokeilemassa ja tule kertomaan mitä tapahtui.
ExplodingFist

05.11.2013 klo 20.14

anon kirjoitti:
ExplodingFist kirjoitti:
http://www.gamersyde.com

Hyvä sivusto niille joille YouTube-laatu aiheuttaa allergisen reaktion.


Jos vastaavia sivuja on lisää, niin muitakin linkkejä saa antaa. Mistäs tämä sivu muuten saa videonsa? Onko sillä suoria suhteita julkaisijoihin?

Onhan noita, esim. http://www.fileshack.com tosin Shackissa laatu ei välttämättä aina ole se parhain, niin kuin Gamersydessä.

Nuo saitit saa videonsa, ja myös korkealaatuiset kuvansa, lehdistösaiteilta, suoraan julkaisijalta jne.
drmstation

05.11.2013 klo 23.23 1 tykkää tästä

Good luck with your DRMStation 4.