Tuorein sisältö

Master Chief -paketin päivitys pyrkii matchmaking-korjaukseen

28.11.2014 klo 19.00 | Luettu: 3910 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Varsinkin matchmakingin bugisuudesta parjattu Halo: The Master Chief Collection on saanut uuden päivityksen (523 megatavua). Siinä kyseiseen ongelmaan on pureuduttu, mutta varmuutta ei ole siitä, joko kaikki ongelmat katoavat. Lisäksi korjailtu on paljon muita bugeja muun muassa käyttöliittymässä, partyjärjestelmässä ja yleisessä toimivuuden vakaudessa.

343:n edustajat ovat vannoneet, että peli saadaan kuntoon ja että fanit tulevat tyytyväisiksi.

Tässä koko korjauslista englannin kielellä.

Matchmaking
Made improvements to the way the matchmaking system handles player matching
Made improvements to the team selection process to improve team balancing
Made an update to the party system to improve searching with parties (2+ players)
Made further improvements to how matchmaking progress is communicated to the player
Made an update to ensure that players do not enter a non-joinable state after searching for a match
Made an update to ensure that the "Game Session" UI does not persist after leaving a matchmaking lobby
Resolved a variety of incorrectly displayed matchmaking prompts
Improved matchmaking roster presentation during team creation phase to remove roster flickering
Corrected a "connecting to host" message that incorrectly displayed during the matchmaking searching phase
Made an update to ensure that FFA players do not appear as if they are on the red team in the pre-game lobby

Party, Lobby, and Custom Games
Made an update to ensure that custom game settings persist between matches
Made an update to ensure that player's player emblems load correctly when returning to lobby
Made an update to improve nameplate and emblem display
Improved the display of emblems in the "Games Session Details" screen
Made improvements to parties to ensure that parties are merged when the host joins another player and "brings party"
Made an update to improve party stability after completing a matchmaking game
Made an update to ensure that players are joinable after playing a matchmaking game

Stability
Made a variety of updates to improve UI stability
Resolved stability issues that occurred while viewing medals in "Player Details"
Made an update to prevent stability issues caused by controller disconnects
Made an update to improve post-game-carnage-report stability
Made an update to address in-game stability for Halo 2
Improved matchmaking stability while searching with parties (2+ players)
Addressed a crash that could occur after searching in the Halo 2: Anniversary Rumble playlist
Resolved a variety of miscellaneous stability issues to improve overall performance

Achievements
Made an update to ensure that the "Zealot" achievement is unlockable

V2.fi | Manu Pärssinen
< Lisää Mustan Perjant... Matopeliä voi pelata... >

Keskustelut (5 viestiä)

MUN4G0GG3L14LF4

28.11.2014 klo 20.11 9 tykkää tästä

Toivottavasti kohta pääsen Xboxin kanssa naimisiin. Nyt saa naapurin Mikko kelvata.
Wegetzu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 08.08.2008

28.11.2014 klo 23.56

Itsehän vain toivon että korjaisivat online co-op. Pelikelvoton sekin julkaisusta asti ollut :I
gfgyhy

29.11.2014 klo 20.17

ei oikein tee mieli ostaa uuden sukupolven konsoleita
uliuli

29.11.2014 klo 20.29 2 tykkää tästä

gfgyhy kirjoitti:
ei oikein tee mieli ostaa uuden sukupolven konsoleita

Älä anna tämän tai AC Unityn kaltaisten hutaisujen sokaista. Kojima Productionsin kaltainen Fox Engine-tekniikka on pelinkehityksen tulevaisuus, koska se helpottaa paljon pelien kehittämistä ja tekee siitä nopeampaa ja laadukasta.

MGSV: Ground Zerosikin pyörii xbonella ja ps4:lla 60fps (ps4 tosin 1080p kun taas xbone heikomman tehon takia 720p). Ei se rauta heikkoa ole, 60fps on mahdollista saada ilman että kyseessä olisi hack n slash tai taistelupeli, kokonaan kehittäjistä ja enginestä jolla ne sitä peliä vääntää :))
jpifdsjpiodfs

30.11.2014 klo 17.09

uliuli kirjoitti:
gfgyhy kirjoitti:
ei oikein tee mieli ostaa uuden sukupolven konsoleita

Älä anna tämän tai AC Unityn kaltaisten hutaisujen sokaista. Kojima Productionsin kaltainen Fox Engine-tekniikka on pelinkehityksen tulevaisuus, koska se helpottaa paljon pelien kehittämistä ja tekee siitä nopeampaa ja laadukasta.

MGSV: Ground Zerosikin pyörii xbonella ja ps4:lla 60fps (ps4 tosin 1080p kun taas xbone heikomman tehon takia 720p). Ei se rauta heikkoa ole, 60fps on mahdollista saada ilman että kyseessä olisi hack n slash tai taistelupeli, kokonaan kehittäjistä ja enginestä jolla ne sitä peliä vääntää :))


No joo ehkä tää alku on samankaltaista kuin X360n kanssa kun ekana vuonna tuli jotain vitun Kameoita, Perfect Dark Zeroja sun muuta pelikelvotonta paskaa

Kirjoita kommentti



www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova