Tuorein sisältö

Valven hyväksymä Half-Life 2 -päivitys matkalla Steamiin

26.03.2015 klo 15.07 | Luettu: 7008 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Half-Life 2 päivittyy likimain virallisesti, kun Valven siunaama, mutta fanien tekemä Half-Life 2: Update -modi saapuu ilmaiseksi Steamiin huomenna. Sen myötä muun muassa pelin valaistus, efektit ja tekstuurit paranevat tälle vuodelle. Bugeja on toki myös viilailtu.

Modi on ollut saatavilla eri paikoista aikaisemminkin, mutta sen lopullinen versio julkaistaan nyt siis puolivirallisesti Steamin kautta. Modia on työstetty vuodesta 2009 ja sen tekemistä on sponsoroinut muun muassa Nvidia.





Steamin sivustolta modi löytyy täältä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Vihainen videopelinö... Borderlandsin Handso... >

Keskustelut (13 viestiä)

JNJHL9

Rekisteröitynyt 07.07.2011

26.03.2015 klo 15.49

Tuo audio commentary on ihan siisti.
jfpioesfdpoji

26.03.2015 klo 16.09 3 tykkää tästä

Päivitetään tälle vuodelle? Vaikka aloitettu 2009? Niillä on sitten ollut supervehkeet käytössään
Hengeyokai

Rekisteröitynyt 29.07.2008

26.03.2015 klo 17.13 4 tykkää tästä

HL3 confirmed.
Yazu

26.03.2015 klo 17.21

orginal HF2 oli tehty ATI näytönohjaimella. Nykyisen päivityksen rahoittaa nvidia, mitähän tämä tarkalleen meinaa. Pelimoottori näyttäis olevan sama vanha?
vilke

26.03.2015 klo 18.12 11 tykkää tästä

jfpioesfdpoji kirjoitti:
Päivitetään tälle vuodelle? Vaikka aloitettu 2009? Niillä on sitten ollut supervehkeet käytössään


Yllätytkö jos kerron että joku Arkham Knight on ollut kenties 5+ vuotta kehityksessä?
Pärinäviljami

26.03.2015 klo 20.31

Kiitokset toimitukselle siitä, ettette uutisoineet tästä modista modina vaan pelkkänä päivityksenä!
Yazu

26.03.2015 klo 22.27

jfpioesfdpoji kirjoitti:
Päivitetään tälle vuodelle? Vaikka aloitettu 2009? Niillä on sitten ollut supervehkeet käytössään


Jos katsotaan fani voimin tehtyjä projekteja, ne on aina kestänyt monia vuosia. Ei varmaan fanit käytä kymmeniä tunteja ilmaiseen projektiin kuten oikeat työntekijät.
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

26.03.2015 klo 23.04 2 tykkää tästä

Jos EA olisi julkaissut tämän olisi hintaa 120e.
LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

27.03.2015 klo 05.42 2 tykkää tästä

Mitähän seuraavaksi, fanien tekemä Half-life 3?
mastablastah

27.03.2015 klo 11.37

Aivan turha tällänen päivitys, jos haluaa HL2 uudestaan pelata niin kannattaa ehdottomasti asentaa CinematicMod. Se vasta kunnon overhaul onkin tälle pelille.
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

27.03.2015 klo 13.00 1 tykkää tästä

mastablastah kirjoitti:
Aivan turha tällänen päivitys, jos haluaa HL2 uudestaan pelata niin kannattaa ehdottomasti asentaa CinematicMod. Se vasta kunnon overhaul onkin tälle pelille.
Koska olis aivan reilua päivittää peli yhtäkkiä niin vaativaksi, ettei se enää pyöri sillä raudalla millä ennen.
30fpsIsBetterThan60

27.03.2015 klo 13.03 3 tykkää tästä

mastablastah kirjoitti:
Aivan turha tällänen päivitys, jos haluaa HL2 uudestaan pelata niin kannattaa ehdottomasti asentaa CinematicMod. Se vasta kunnon overhaul onkin tälle pelille.


Onko tällä jotain yhteistä nykyisten konsolien Cinematic Experiencen kanssa, eli laskee resoluution 720p ja fps:n 24-30? Eikä kannata unohtaa tearingia ja stutterointia.
mastablastah

29.03.2015 klo 11.43

30fpsIsBetterThan60 kirjoitti:
mastablastah kirjoitti:
Aivan turha tällänen päivitys, jos haluaa HL2 uudestaan pelata niin kannattaa ehdottomasti asentaa CinematicMod. Se vasta kunnon overhaul onkin tälle pelille.


Onko tällä jotain yhteistä nykyisten konsolien Cinematic Experiencen kanssa, eli laskee resoluution 720p ja fps:n 24-30? Eikä kannata unohtaa tearingia ja stutterointia.

Ei ole.

Kirjoita kommentti

98502