Tuorein sisältö

Retrosunnuntaissa pompitaan Wizballin maisemissa

03.05.2015 klo 20.30 | Luettu: 2419 kertaa | Teksti: Mikko Heinonen



Korkea oppimiskynnys oli 8-bittisten kotitietokoneiden peleissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Kun pelejä testasivat lähinnä tekijät itse, syntyi paljon julkaisuja, joihin oli hankalaa päästä sisään. Vasta alun vaikeuden selättämisen jälkeen saattoi saada selville, oliko pelistä oikeasti mihinkään. Moni peli osoittautuikin tässä vaiheessa samaa vanhaa kaavaa toistavaksi kyhäelmäksi, josta puuttui todellinen syvyys. Mutta aina löytyi poikkeuksia – sellaisia kuin Sensible Softwaren Wizball.


Lue juttu kokonaan!

V2.fi | Mikko Heinonen
< Brasiliasta saapuu t... Gamergate kuumeni ta... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti



www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova