Tuorein sisältö

Alone in the Darkin komeaa realismia (päivitys)

18.02.2008 klo 12.50 | Luettu: 15783 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Päivitys:

Atari lähetti Real World Rules -videon myös korkeammalla tarkkuudella:

Alone in the Dark: Real World Rules

Jokin aika sitten kohistiin Star Wars: The Force Unleashed -pelin komeita teknologioita esittelevästä videosta. Tällä kertaa saadaan tutustua Alone in the Dark 5 -pelin realismiin ja varsin komealtahan sekin näyttää.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Sonyn silmäpeli laaj... WWE-showpaini ryhtyy... >

Keskustelut (19 viestiä)

Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

17.02.2008 klo 11.28

Vakuutuin juuri. Jos pelisuunnittelu osaa käyttää hyväkseen tuota, luvassa on jotain makeaa.
lainaa
hulwol86

Rekisteröitynyt 04.01.2008

17.02.2008 klo 12.25

Näyttää kyllä asialliselta. Millekäs koneelle tuo on tulossa?
lainaa
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

17.02.2008 klo 12.32

hulwol86 kirjoitti:
Näyttää kyllä asialliselta. Millekäs koneelle tuo on tulossa?


PC, X360, PS3.
lainaa
Jugger

17.02.2008 klo 12.50

Näyttää komealta mutta toivottovasti homma toimii yhtä hienosti koko versiossakin.
lainaa
pumm1

Rekisteröitynyt 22.01.2008

17.02.2008 klo 13.13

:) Oijoijoi. Ihan jänzkä idea, mutta itseäni ei kauhupelit kiinnosta, joten hyllylle peli muutenkin jäisi. Mutta tämän pelin pelimoottoria tullaan varmaan käyttämään tulevaisuudessakin.
lainaa
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

17.02.2008 klo 13.25

Kivalta näytti kyllä. Saa nähdä miten tätä hyödynnetään itse pelissä ja miten pelaaja älyää käyttää kaikkea tuota hyödykseen. Se kun ei ole aina ihan itsestään selvää, koska peleissä ei voi tehdä kaikkea mitä oikeasti tavaroilla voisi tehdä. Tämä toki täysin ymmärrettävää, mutta se tuo aina sen, että pelintekijöiden täytyy opettaa pelaaja käyttämään tavaroita tekijöiden haluamalla tavalla. Pelaaja ei voi ihan vapaasti yhdistellä esineitä ja ratkaista ongelmat omalla logiikalla.
lainaa
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

17.02.2008 klo 14.04

Duster kirjoitti:
Pelaaja ei voi ihan vapaasti yhdistellä esineitä ja ratkaista ongelmat omalla logiikalla.


Tämä on se, mikä itseäni on kiehtonut mm. GTA-sarjassa. Vaikkei ihmisten tappaminen niin nappaakaan, vapaa liikkuminen ja luova ongelmanratkaisu tuottavat tyydytystä.
lainaa
Arzka

17.02.2008 klo 14.57

kunnon macgyver-meininkiä :D
lainaa
Moh

17.02.2008 klo 15.46

manu kirjoitti:
hulwol86 kirjoitti:
Näyttää kyllä asialliselta. Millekäs koneelle tuo on tulossa?


PC, X360, PS3.


+ PS2, PSP & WII.
lainaa
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

17.02.2008 klo 15.49

Miten musta tuntuu, että väärinkäyttämällä järjestelmää saa rutkasti lisää hupia peliin? Kieltämättä vaikuttaa ihan kiehtovilta noi yhdistelymahdollisuudet, toivottavasti pelissä ei kuitenkaan väkisin ajeta pelaajaa jatkuvasti joihinkin tiettyihin macgyverismeihin tarinan edistämiseksi.
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

17.02.2008 klo 20.37

Miten musta tuntuu että tavaroita saa vain sen verran että pääsee seuraavaan kohtaan asti, ja taas kerätään uudet tavarat toistaen samaa kierrettä uudestaan ja uudestaan kunnes peli loppuu. Kunnon hamstraaminen kun ei oikein onnistu kun takin alla oli vain niin vähän paikkoja eri esineille.

Alone in the Dark sarja on edennyt tosi pitkälle ekoista peleistä ^^
lainaa
GoldHawK

Rekisteröitynyt 09.01.2008

17.02.2008 klo 22.06

Tosi siistiltä näyttää! :D
lainaa
Gasoil

Rekisteröitynyt 24.05.2007

18.02.2008 klo 00.16

Peli ollut odotuslistallani jo n. ½ vuotta, ja odotus vaan kasvaa videopätkien mukana...
lainaa
Protec

18.02.2008 klo 10.59

Ei ainakaan tuo bensan kanssa leikkiminen ollut mikään uusi juttu (mm. Postal 2) ja muutenkin nuo yhdistelyt vaikuttivat aika valmiiksi suunniteltuilta. Ja onpas se ihmeteippiä kun jää sekunnin murto-osassa joka paikkaan kiinni. Ei tämä nyt minua vakuuttanut ainakaan vaikka kiva ominaisuus onkin.
lainaa
KapteeniK-di

Rekisteröitynyt 17.04.2007

18.02.2008 klo 14.09

Protec: Samaa mieltä.

Hienon näköistähän tuo sikses oli, mutta MacGyveristä ollaan kaukana, koska ilmeisestikään ei pysty oikeasti käyttämään mielikuvitustaan sen suhteen mitä voi mihinkin yhdistää.

Sitäpaitsi ainakaan miellä ei edes julisteet tahdo pysyä tuolla kaksipuolisella teipillä seinässä, vaikka vartin hinkkaisi kiinni. Saati sitten heitettynä...
lainaa
Jopa

Rekisteröitynyt 09.02.2008

18.02.2008 klo 16.30

Ja yks juttu mikä pisti silmään. Se oli vähän erikoisen näköistä kun hahmo törmäsi tuoliin (vähän yli puolessavälissä videota). Kun kerta realismiin pyritään niin oisihan se mukavaa jos hahmokin reagoisi ulkoisiin ärsykkeisiin esim. väistämällä, eikä tuoli olisi ainoa joka liikkuu.
Olihan toi grafiikka hyvännäköstä, vaikka dx10 näytti aika päälleliimatulta (voi johtua huonolaatusesta videosta). Mutta kyllä varmaan iha hyvä peli tulee olemaan
lainaa
kepe-5

Rekisteröitynyt 04.04.2007

18.02.2008 klo 18.24

KapteeniK-di kirjoitti:

Sitäpaitsi ainakaan miellä ei edes julisteet tahdo pysyä tuolla kaksipuolisella teipillä seinässä, vaikka vartin hinkkaisi kiinni. Saati sitten heitettynä...


Se vaan olisi aika tylyä, jos ne teipit eivät hyödyttäisi noissa esineissä yhtikäs mitään.

Ihan mielenkiintoiseltahan tuo vaikuttaa.
lainaa
DrFunkee

Rekisteröitynyt 22.01.2008

19.02.2008 klo 11.35

Hyvältä näyttää, juu. Tämänhän voisi käydä ostamassa heti julkaisupäivänä, Resident Evil 5:sta odotellessa. Vaikuttaa kuitenkin pohjimmiltaan kunnon kauhupeliltä. Hyvä että joku pelisarja uskaltaa pysyä juurissaan kiinni, eikä lähde rönsyilemään liiaksi.
lainaa
wildlord

Rekisteröitynyt 25.07.2007

28.02.2008 klo 01.09

Odotan, että näitä ominaisuuksia tulee olemaan muissa peleissä. En ole suuri kauhun ystävä, mutta toisaalta tämä voisi ajaa siihen. Nähtäväksi jää...
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova