Tuorein sisältö

Ei enää snaking-törkyilyä Mario Kartiin

17.03.2008 klo 10.03 | Luettu: 6551 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Aussie-Nintendo on julkaissut lehtileikkeitä Mario Kart Wii -arviosta, jossa kerrotaan monia ärsyttäneen snaking-taktiikan loistavan poissaolollaan kyseistä pelistä. Enää laidasta laitaan vetkuttelemalla ei saa lisänopeutta, vaan boostin määrän määrittää se, kuinkan pitkän sivuluisun saa tehtyä.

Myös pelin Wii Wheel -ohjainpidike vaikuttaa paremmalta kuin ensimmäisten Wii-pelien mukana tullut Ubisoftin 'ratti'.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Ensimmäiset tiedot P... Tutustumiskierros Bl... >

Keskustelut (7 viestiä)

a_Sniper

Rekisteröitynyt 20.01.2008

17.03.2008 klo 10.18

Jes, yks suurimmista asioista mikä on ärsyttäny mariokartissa on poissa uusimmasta painoksesta.. hienoa :D
lainaa
Topias

17.03.2008 klo 13.21 1 tykkää tästä

Jee jee, nyt peli onkin sitten kokonaan tuuripainoitteinen...

Kunpa esineet saisi edes kytkettyä pois tai ainakin sinisen kilven.
lainaa
GreeDy

17.03.2008 klo 18.29

Tällainen systeemi oli käytössä Mario Kart: SuperCircuitissa muistaakseni. Noita buustejahan saa sitten tekemällä temppuja rampeissa.

Ihan hyvä vaan, että snaking lähti, aika paljon söi MKDS:ssä verkkomoninpelimielenkiintoa.
lainaa
Waari

Rekisteröitynyt 12.04.2007

17.03.2008 klo 19.49

Topias kirjoitti:
Jee jee, nyt peli onkin sitten kokonaan tuuripainoitteinen...

Kunpa esineet saisi edes kytkettyä pois tai ainakin sinisen kilven.


Itse en Mario Kart DS:ää pelannut netissä juuri snakingin takia. Niin laiska tapa voittaa kilpailuja. Tosin kaikki pelit on täynnä näitä "pelaajia", jotka käyttää mauttomuuteen asti pelienginen pikkuvikoja.
lainaa
Sneikkaaja

17.03.2008 klo 23.46

Olenko ainoa jota ärsyttää kyseinen asia? Sneikkauksen kun oppii kunnolla, sitä tekee kokoajan lähes huomaamatta ja siitä tulee olennainen osa pelityyliä. Onhan se ollut pelisarjassa jo N64:ltä asti.
lainaa
Jouko80

18.03.2008 klo 02.16

Vaikken nyt mikään käsittämätön huippu mariokarteissa olekkaan, niin kyllä vähän vituttaa jos tuo poistuu. Oli ainakin haastetta niiden time trial haamujen voittamisessa.

Mutta eiköhän siihen jokin kikka kolmonen keksitä, jos olettavat tuon vanhoille faneille myyvänsä. Kaasuttaminen ja ohjailu kun ei pidemmän päälle pidä mielenkiintoa yllä.

Toisaalta säästyypä peukalot, orginaali DS:llä ei ollut kovin kivaa snakettaa pidemmän päälle.
lainaa
lto

18.03.2008 klo 15.53

Sneikkaaminen selkeästi uudempien osien suurin riemu, siinä vasta erotettiin mielipuolet nautintopelaajista. Nyt siis puuttuu Super Mario Kartin holtiton vauhti ja myöhempien pelien sneikkaaminen - eli ainoat tekijät joiden hallitsemisen harjoittelu palkitsi kerrasta toiseen.
Kyllähän Double Dashiakin pystyi pelaamaan partyhassutteluna, mutta se oli silti selkeästi hauskempaa kun sohvalla oli muutama raivohullu sneikkaamassa sormet verillä. Ei sitä pidemmän päälle jaksa jos koko Wiin MK vedetään hidastempoiseksi tuuripeliksi.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova