Tuorein sisältö

Blizzardin asiakaspalvelijalta paloi pinna - 'kyllä täällä töitä tehdään'

15.08.2018 klo 18.00 | Luettu: 5184 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Pelifirmoilla - kuten muillakin yrityksillä - on omat kanavansa asiakaspalveluun: puhelinlinjat, lomakkeet, chatit, keskustelualueet ja niin edelleen. Sosiaalinen media on yleensä varattu vain asioista tiedottamiseen, mutta joskus rajat hämärtyvät - varsinkin jos pinna palaa.

Kotaku kertoo Blizzardin Twitter-tilillä käydystä keskustelusta, joka alkoi yksinkertaisesta ilmoituksesta siitä, että niiden WoW-pelaajien, jotka eivät ole saaneet The Heart of Azeroth -esinettä tehtävän suorituksesta huolimatta, kannattaisi lukea tietty artikkeli.

Siihen eräs Twitter-käyttäjä kommentoi seuraavasti: "Entäpä jos ensin korjaisitte sen, että jotkut käyttäjät eivät pääse kirjautumaan ja lakkaisitte huolehtimasta niistä pelaajista, jotka ovat päässeet peliin". Varmasti vastapäässä on laskettu kymmeneen, tai ainakin viiteen, mutta joka tapauksessa se kuuluisa herne lähti suunnistamaan kohti asiakaspalvelijan sierainta.

"Miksei molempia? Ymmärrät kai, että meillä on useita tiimejä työstämässä useita asioita häh? Ja että heidän erityistaitonsa soveltuvat erityyppisten asioiden ratkaisuun? Kyseessä ei ole yksi tyyppi jakoavaimen kanssa palvelinhuoneessa. ^KAL".

Kotaku toteaa, että Blizzardin huumorintajun tietäen WoWista tulee vielä joskus löytymään yksinäinen kääpiö jakoavaimen kanssa huolehtimassa tavernan takahuoneesta.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Nintendon Labo-kisas... Jagged Alliance lope... >

Keskustelut (2 viestiä)

Joni

17.08.2018 klo 02.07 12 tykkää tästä

Ei minusta tuo asiakaspalvelija näyttänyt suuttuvan. Kerto vaan kuinka asiat hoidetaan.
Guetta

Rekisteröitynyt 03.08.2011

18.08.2018 klo 22.12

Olipas hyvä clickbait, ihan hauskalla tavalla vastasi turhalle vikisijälle.

Kirjoita kommentti

61427

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova