Tuorein sisältö

Vuoropohjaisen taistelun ystäville hyviä uutisia! Final Fantasy VII Remake tarjoaa myös valikkopohjaisen classic-taistelutilan

15.09.2019 klo 17.00 | Luettu: 1287 kertaa | Teksti: Mikko Seppänen



Square Enix kenties järkytti vannoutuneimpien Final Fantasy VII -pelin fanien manajuomat väärään kurkkuun paljastaessaan uuden FFVII Remake -pelin taistelun olevan pääsääntöisesti reaaliaikaista eikä suinkaan alkuperäisen pelin tapaan vuoropohjaista valikkotaistelua.

Kuitenkin perinteisen taistelujärjestelmän ystävät voivat nyt iloita, sillä Squre Enix esitteli Tokyo Game Show -tapahtuman yhteydessä mahdollisuutta vaihtaa FFVIIRemakessa taistelu uuden classic-tilaan. Tällöin pelaajat ATB-mittari täyttyy alkuperäisen pelin tapaan ajan kanssa eikä suinkaan hyökkäysten mukaan ja pelaaja voi rauhassa valita valikosta haluamansa erikoistoiminnot.

Aivan täysin perinteistä taistelua uusi classic-tila ei kuitenkaan kopioi, sillä ainakin tapahtumassa näytetyn videon perusteella pelihahmot tekevät perushyökkäykset tilassa automaattisesti eikä pelaaja suinkaan voi valita niitä. Koska pelistä esiteltiin vain ensimmäistä pomoa vastaan käytävä taistelu, vielä ei esimerkiksi nähty, miten järjestelmä toimii useamman vihollisen kanssa. Nähtäväksi siis jää voiko pelaaja kuitenkin esimerkiksi valita kenen kimppuun hahmot hyökkäävät.

Final Fantasy VII Remaken ensimmäinen osa julkaistaan maaliskuun 3. päivä 2020 Playstation 4 -konsolille. Uuteen classic-taistelutilaan voi tutustua alta löytyvältä videolta kohdasta 19:30 alkaen.



Lähde: Eurogamer

V2.fi | Mikko Seppänen
< Discord lopettaa pel... Synkkää on The Surge... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti



www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova