Tuorein sisältö

Pelien sisäinen mainonta toimii sittenkin

03.06.2008 klo 17.28 | Luettu: 4533 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Microsoftin omistama Massive Inc. on saanut positiivisia tuloksia peleihin sisäänrakennetuista mainoskampanjoista. Parhaimmat tulokset sai Major League Baseball 2K7:ssä mainoksiaan pyörittänyt Adidas. Brändille myönteisten pelaajien määrä nousi peräti 70% kampanjan tuloksena. NASCAR 08 -kilvanajossa mainostanut maailmanlaajuinen makeisyritys sai sekin yli 20% korotuksen yhtiön mainoslauseisiin luottavien pelaajien määrässä.

Tutkimuksessa mukana ollut elokuvastudio mainosti tulevan hittielokuvansa DVD-julkaisua Rainbow Six: Vegas -pelissä ja ostoaikeita omaavien pelaajien määrä kasvoi 23 prosentilla kampanjan aikana. Keskimäärin 70% pelaajista myös tunnusti, että pelien sisäinen mainonta teki pelikokemuksesta realistisemman ilman haittoja varsinaiselle pelaamiselle.

Lähde: Voodoo Extreme


V2.fi | Matti Lintula
< 200 katsojaa käveli ... Ensimmäiset tiedot u... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (3 viestiä)

Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

03.06.2008 klo 18.32 1 tykkää tästä

Kyllä se toimii... Ainakin itselleni heräsi mielenkiinto sitä energiajuomaa kohtaan mgs4:ssä... ipodi jo oli ja sitä ajattellee nyt positiivisemmin...
lainaa
dasdididon

03.06.2008 klo 18.54

Kyllä se toimii. Ostin joskus ps1:lle adidas power soccerin, sen jälkeen suosinu adidasta kun pitäny ostaa jotain. Pelihän oli aivan mainio.
lainaa
Lucifer

03.06.2008 klo 19.17

no jos mainonta on tehty oikein eikä se hypi silmille niin mikäs siinä että niitä on peleissä.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova