GTA VI:n hintalappu lipsahti verkkoon? Hinnat alkaen 90 euroa
![]() |
Hintatiedot ovat huhujen mukaan peräisin suurelta eurooppalaiselta FNAC-elektroniikkakauppaketjulta ja hinnoittelu näyttää oletettavasti seuraavalta:
GTA 6 Standard edition = 89,99 euroa
GTA 6 Deluxe Edition = 109,99 euroa
GTA 6 Premium Edition = 119,99 euroa
GTA 6 Collector's Edition = 199,99 euroa
VICE:n mukaan FNAC on ennenkin lipsauttanut hintatietoja etsittäviksi ennakkoon ja vaikka kyseisissä tiedoissa ei FNAC:n tietokannassa suoraan lukenut "GTA" tai "Grand Theft Auto", niissä kuitenkin mainittiin Rockstar ja 19.11. julkaisupäivä.
Liian kallista? Sopivaa? Halvempaa kuin ajattelitte?



Keskustelut (9 viestiä)
Rekisteröitynyt 11.08.2008
Eilen klo 12.31 1
Rekisteröitynyt 08.01.2017
Eilen klo 12.58 2
Eilen klo 13.45 4
Aivan liian kallista. Minä en maksa 6-7 euroa kaljatuopista enkä 70-90 euroa videopeleistä.
Wait, saako jostain kaljaa alle kympillä Suomessa?
90€ pelistä, joka tarjoaa 100+ tuntia hupia tekee tuntihinnaksi alle euron. Aika halpaa lystiä loppupeleissä, jos vertaa vaikka leffalippuihin, salikorttiin tai siihen kaljaan.
Eilen klo 15.48 1
Rekisteröitynyt 04.09.2011
Eilen klo 15.49 1
Eilen klo 18.39
Eilen klo 20.07 1
Eilen klo 21.05
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
Eilen klo 22.18 2
Aiheen sivusta kommenttina totean, että v2 on ihan kuraa käyttää kännykällä. Aivan hirveät mainokset ja piti desktop mode laittaa päälle, jotta sai kommentteja kirjoittaa, kun ei muuten toimi.
Mikä selain käytössä? iOS:n Safarilla kommentit toimivat normaalisti. Voimme katsoa, onko leiskalle tehtävissä jotain helposti.
Mainoksia voimme vain pahoitella, ne tulevat meille ulkopuoliselta toimittajalta ja tuntuu, että viikosta toiseen niitä tulee vain enemmän ja häiritsevämmän oloisia. Jollain pitää kuitenkin edes hosting-kulut maksaa.
Kirjoita kommentti