Tuorein sisältö

Blizzardin verkkokaupassa ongelmia

14.10.2008 klo 22.03 | Luettu: 4216 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Blizzardin verkkokaupasta on löytynyt ongelma, joka estää rahojen palauttamisen esimerkiksi netistä ostetun pelin epäonnistuneen latauksen jälkeen. Tämän sai kokea Zach-niminen Diablo II -ostaja, jonka lataus katkesi kahdesti, jonka jälkeen Blizzard kehotti miestä ostamaan pelinsä kaupasta. Zach teki kuten neuvottiin, mutta seuraavassa luottokorttilaskussa näkyi kuitenkin kaksi tyhjään johtanutta verkkokauppaostosta.

Blizzardilta ilmoitettiin, että he olisivat valmiita palauttamaan Zachin rahat, mutta eivät pysty näin tekemään, sillä heidän verkkokauppajärjestelmänsä ei ymmärrä rahan palautusta. Asiaa käsitellyt The Consumerist antoi Zachille neuvon kääntyä pankkinsa puoleen, joka hoitaa rahojen palautuksen välittömästi ja perii saatavat myöhemmin Blizzardilta.

Loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta melko erikoista, ettei näin suuren yrityksen verkkokauppaan ole nähty tarpeelliseksi lisätä mahdollisuutta kaupan purkuun ja rahojen palautukseen. Lisäksi on kenties kunnioitettavaakin, ettei vastaavaa tilannetta ole aiemmin verkkokaupan historiassa tullut vastaan.

V2.fi | Matti Lintula
< Barack Obaman vaalik... Poliisi suuttui peli... >

Keskustelut (2 viestiä)

KuroShiro

Rekisteröitynyt 26.09.2008

14.10.2008 klo 23.17

Sapiskaa tällaisen perusasian sählimisestä. Mutta kun saivat hoidettua homman niin että molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä, niin sen antaa anteeksi. Toivottavasti Blizzardin pojat ovat kuitenkin korjanneet vian jälkeenpäin.
lainaa
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

15.10.2008 klo 10.23

Heh. Aika hyvin toiminut, jossei tosiaan aikaisemmin ole tullut vastaan. Saisivat kyllä korjata, vaikka hoituuhan se toki pankin kauttakin.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova