Tuorein sisältö

Tasku-Nintendon julkaisu lähenee

01.04.1989 klo 00.01 | Luettu: 5006 kertaa | Teksti: Markku Reunanen


Nintendo tuo hittipelinsä seuraavaksi taskuusi: kolmen viikon päästä Japanissa julkaistavan uutuuden nimi on Game Boy. Hyvällä tuurilla laite rantautunee Eurooppaankin viimeistään ensi vuonna. Näppärän kokoinen laite kulkee mukana vaikkapa taskussa tai repussa ja mahdollistaa neljän AA-pariston voimin jopa kymmenien tuntien pelaamisen reissussa. Näyttö on mustavalkoinen ja tehoiltaan laitetta voisi verrata lähinnä kaikille tuttuun matolaatikko-Nintendoon.

Pienet pelimoduulit kytketään Game Boyn takana olevaan porttiin ja lisäksi kaksi konetta voi kytkeä toisiinsa linkkikaapelilla kaverin kanssa pelaamista varten. Julkaisupelien listassa on tuttuja nimiä kuten Super Mario Land ja Tetris, joka ainakin Amerikan mantereella sisältyy ostohintaan.

V2.fi | Markku Reunanen
< Philipsin CD-I vaike... Segan Genesis kohta ... >

Keskustelut (14 viestiä)

Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

01.04.2009 klo 00.13

Mahtavia nämä retrouutiset! Mahtavia :)
Villapuuro

Rekisteröitynyt 02.06.2007

01.04.2009 klo 03.58

Mikä ihmeen retrouutinen?
Atari Lynx on kyllä niin ylivoimaisesti parempi, kun tää surkee räpellys. Väri LCD on tulevaisuuden se juttu, ja todellakin tulee ownaamaan pelipojan. Katsotaan vaikka muutaman vuoden päästä, että olin oikeassa.
Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

01.04.2009 klo 05.04

Kieltämättä laite on teknisesti pahasti alakynnessä ja vanhanaikainen jo heti ilmestyessään. Halpa hinta ja lapsille sopivat hyppelypelit varmaan jonkun verran asiakkaita tuovat. Lynxille on kuitenkin Atarin ja Epyxin hittipelit tulossa, että kyllä siinä saa Nintendo urakoida, jos meinaa oikeasti markkinoilla kilpailla.
1234

01.04.2009 klo 08.41

MUST BUY merkki puuttuu edestä ite omistin tollasen ja on pakko myöntää hyvä oli
Keskkeis

Rekisteröitynyt 13.03.2009

01.04.2009 klo 09.38

Voihan aprillipäivä!!!! :D
AnXa

Rekisteröitynyt 09.06.2008

01.04.2009 klo 11.01

Pyh. Kyllä Lynx vie tollaista lasten lelua 100-0 vaikka sillä onkin hintaa tupla määrä ja kehittäjät eivät tule ikinä kiinnostumaan siitä koska Atari toimitus vaikeuksiensa vuoksi ei kykene suoltamaan laitetta tarpeeksi ulos ja markkina osuus tulee jäämään siksi hyvin pieneksi.

Lisäksi näen jo sieluni silmin kuinka Atari tulee julkaisemaan Lynxistä halvemman version joka epäonnistuu ehkäpä vieläkin huonommin kuin ensimmäinen.

Samoihin aikoihin arvelen Segan, Nintendon perivihollisen vastaavan jollakin "Peli varustuksella" takaisin päin...
HumbleJohn

Rekisteröitynyt 29.01.2008

01.04.2009 klo 12.59

häh? ei tuplaruutuja, kuten game & watch:ssa :( Tuplaruudut tuskin koskaan palaa takaisin :(
Jarkko

01.04.2009 klo 13.24

Voishan tolla jotain Tetristä kuvitella pelaavansa.
hillevi

01.04.2009 klo 14.56

Ja eikun odottamaan Pokemonia!!!!
Suo

01.04.2009 klo 16.21

Nyt on kylla V2:hden pojat ja tytöt keksineet aivan huikaisevan aprillipilan!
Goldi

01.04.2009 klo 16.30

Voi jumalauta uusi Super Mario! Aivan pakkohankinta. Tetris ei ole nyt niin tärkeä, kun omistan sen jo.
Tott

01.04.2009 klo 19.33

Pelasin tuon Super Mario Landin eilen läpi ja kritisoin sitä hieman lyhykäisyydestään. Vain neljä pelattavaa maata. Mutta kivat musat oli. Varsinkin se ihme arabimainen. Tullaankohan sitä kuulemaan tulevissa peleissä?
pohynnin

Rekisteröitynyt 12.06.2007

01.04.2009 klo 20.02

Tetris on aivan naurettavan typerä peli. Ei tule menestymään.
arsipaani

01.04.2009 klo 21.59

http://www.youtube.com/watch?v=ntxA18z5Ma4

Sega Gamegear on parempi siinä on värit.

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA