Tuorein sisältö

Sega siirtää Sonicin takaisin 2D-aikakauteen

09.09.2009 klo 09.59 | Luettu: 4916 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Sega on ottanut kuluttajien hienoisista vihjeistä vaarin ja aikoo siirtää valtakautensa symbolin, Sonic-siilin takaisin kaksiulotteisten tasohyppelyiden sankariksi. Segalla on nyt työn alla Project Needlemouse -niminen 2D-loikinta, joka Sega American avustavan brändijohtajan Ken Balloughin mukaan on ensimmäinen askel sarjan palauttamisessa kunniakkaille juurilleen.



Kuten videolta saatamme päätellä, Sonicin uusi paluu vanhaan ilmestyy pelikauppoihin ensi vuoden aikana.

V2.fi | Matti Lintula
< Tältä näyttää iPhone... Batman: Arkham Asylu... >

Keskustelut (13 viestiä)

Ville

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

09.09.2009 klo 10.00

Hieno juttu, ja mukavan paljon pelikuvaa trailerissa!
Muffinssi

09.09.2009 klo 10.25

2000-luvun sonic pelit on kyllä ollu semmosta kuraa että huh huh.
SonicMan

09.09.2009 klo 11.06

3D sonicit olleet kuraa jo siitä mega driven isometrisestä sonicista lähtien. Toivottavasti ei enää koskaan...
a_Sniper

Rekisteröitynyt 20.01.2008

09.09.2009 klo 12.12

"Sega on ottanut kuluttajien hienoisista vihjeistä vaarin"

Eihä siihe menny ku "muutama" vuosi kuunnella kuluttajia.
pööpöileväapina

09.09.2009 klo 13.36

Hemmetin hyvä! Vihdoinkin asiakkaita kuunnellut. Ainakin minua :D. Nuo 3d -räpellykset olivat ihan kamalia.
Videopelaaja

09.09.2009 klo 14.30

JES JES!

KIITOS SEGA!

Oikeasti paras uutinen mitä on kuullut aikoihin Segalta!
Henkka

09.09.2009 klo 15.43

Kuka tuon uskoo? Niihän ne on sanonu mitä nyt kymmenisen kertaa että sonic palaa juurilleen..
KuroShiro

Rekisteröitynyt 26.09.2008

09.09.2009 klo 16.34

Vihdoinkin. Pelikuvaa jäin vain kaipailemaan, mutta ei sitä nyt liikaa kehtaa pyydellä kun tämän tasoinen uutinen tuli :)
Hardy

09.09.2009 klo 16.44

vielä kun marioista tulisi kunnon pelejä sonic the hedgedogin lisäksi niin olisin onnellinen. (:
Tingle

Rekisteröitynyt 19.04.2007

09.09.2009 klo 17.21

Hieno uutinen, vaikka Sonikit eivät Adventure 2:hta lukuunottamatta itseeni koskaan iskeneet. Ja se oli ensimmäinen 3D-loikintani.
GreDe

09.09.2009 klo 17.26

Tämän pelin onnistuminen hyvin paljon riippuu siitä, että kuinka paljon oikeasti otetaan elementtejä Megadriven aikaisista peleistä ja siitä, että mikä Segan studio tätä loppupeleissä kehittää. Itse en ainakaan Sonic Teamin viimeaikaisista 3d-peleistä paljoa perusta. Hyvänä esimerkkinä Unleashedin Wii/PS2 versiot, jossa Dimps teki reilusti vähemmällä ajalla mielestäni paremman pelin verrattuna Sonic Teamin PS3/Xbox360 versioon.
Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

09.09.2009 klo 20.58

Kiitettävän kauan siinä menikin, että antoivat periksi. Pelaajakin päässee taas vaikuttamaan tapahtumiin eikä pelkästään seuraamaan kamera-ajo-showta.
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

10.09.2009 klo 07.41

Onkohan 2D tasohyppelyn puolella enää uusia simppeleitä ideoita tarpeeksi huippumenestykseen. Paper Mariokin veti sen niin extreme. Jokin 2D ja 3D hybridi siitä varmana tulee tuosta Project Needlemousesta, eli 2D peli 3D grafiikoissa.

Ville kirjoitti:
Hieno juttu, ja mukavan paljon pelikuvaa trailerissa!

Hieno juttu että YouTubea rasitetaan tuollaisella herkkuvideolla.

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA