Tuorein sisältö

Batman: Arkham Asylumiin pian ilmaista lisäsisältöä

09.09.2009 klo 11.01 | Luettu: 5382 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Vasta on lepakkomies ehtinyt lennähtää kauppoihin uudella, kaikki myyntitilastot haltuunsa ottaneella pelillään, kun Rocksteady jo lupaa lisää herkkua yön ritarin ystäville. Batman: Arkham Asylum -pelin päävalikossa näkyvässä uutisvirrassa kerrotaan uuden, ilmaisen lisäsisältöpaketin tulevan ladattavaksi 17. syyskuuta alkaen. Toistaiseksi tuntematon lisäsisältö saadaan PlayStation 3:n ja Xbox 360:n lisäksi tiettävästi myös PC:lle.

Lähde: Joystiq

V2.fi | Matti Lintula
< Sega siirtää Sonicin... PlayStationeilla esi... >

Keskustelut (12 viestiä)

stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

09.09.2009 klo 11.14

Tämä peli jaksaa kyllä hämmästyttää niin monella tasolla, että huh huh.

Kuolevalta Eidokselta ja tuntemattomalta Rocksteadylta tulee huippuunsa hiottu lisenssipeli. Sitten vielä ilmaiset lisäsisällöt päälle. WTF?
menokas

09.09.2009 klo 11.33

Squarehan osti Eidoksen, jos sieltä päin ois tullu vähän jenejä ja laadunvalvontaa mukaan kuvioihin.
JoKeR

09.09.2009 klo 11.48

voi stammy parka, ryydy omiin kuvioihisi. taidan tässä ottaa JOKERIN käyttöön.
Keskiverto

09.09.2009 klo 11.55

360 versiota testasin ja tuntui olevan pelkkää hypeä.
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

09.09.2009 klo 12.22

JoKeR kirjoitti:
voi stammy parka, ryydy omiin kuvioihisi. taidan tässä ottaa JOKERIN käyttöön.

Harvoin kohtaa netissä näin hienoja yksilöitä, joiden terävä sanan säilä ja ovela piikittely aiheuttaa suorastaan kauhua ja kyvyttömyyden tunnetta kanssakirjoittelijoissa. Ei kai tässä minun auta kuin:

http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw
Bamboocha

Rekisteröitynyt 17.09.2007

09.09.2009 klo 13.37

Aivan helvetin hyvä peli kyllä kyseessä. Toivottavasti myös tulossa laadukasta DLC:tä. Tai ihansama, sehän on kummiskin ilmaista :]
pööpöileväapina

09.09.2009 klo 13.39

stammy kirjoitti:
Tämä peli jaksaa kyllä hämmästyttää niin monella tasolla, että huh huh.

Kuolevalta Eidokselta ja tuntemattomalta Rocksteadylta tulee huippuunsa hiottu lisenssipeli. Sitten vielä ilmaiset lisäsisällöt päälle. WTF?


Älä... Maailma on mennyt nyt jotenkin sekaisin! Eihän tälläistä... mikä se sana oli... ILMAISTA.. sisältöä ole tullut kuin viimeksi burnoutissa :D. Pitänee varmaan itsekkin tuo ostaa.
VierailevaVierailija

09.09.2009 klo 18.04

Sais nyt yhä edelleenkin tulla PC:lle ensin ihan OIKEANA julkaisuna (vuotanutta versiota monine virheineen ei lasketa) ennen kuin aletaan minkän sorttista lisäsisältöä tai jatko-osaa laatimaan.

PC-pelaajien syrjäyttämistä, tästähän saisi kanteen nostettua Ameriikoissa.
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

09.09.2009 klo 18.46

VierailevaVierailija kirjoitti:

PC-pelaajien syrjäyttämistä, tästähän saisi kanteen nostettua Ameriikoissa.

Mitä kanne koskisi? Tuskin julkaisijoilla mitään laillista velvoitetta on tuotettaan julkaista kaikille alustoille ja jossain tietyssä aikataulussa.

Siitä olen toki samaa mieltä, että olisi kiva saada laillinen versio kauppoihin, jotta PC-pelaajatkin voisivat pelin ostaa.

VierailevaVierailija

09.09.2009 klo 20.44

Tuo viimeinen kommentti nyt oli huumorilla kirjotettu, ottaen huomioon Yhdysvaltojen kuuluisat "omgkuumaakahviahaastanmäkkärinoikeuteen" -tapaukset.
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

09.09.2009 klo 21.18

Nettisarkasmi on hankala laji, mutta ah-niin-ihana sellainen.
BillGatesOnMunIdoli

10.09.2009 klo 01.32

"...maksullinen Prey in the Darkness -laajennus, joka saataisiin mahdollisesti vain PlayStation 3:lle."

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA