Tuorein sisältö

PS3:n liikeohjain avaa ovet Wii-käännöspeleille

17.09.2009 klo 22.01 | Luettu: 5562 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Wiille pelejä kehittävät itsenäiset studiot ovat innoissaan PlayStation 3:n liikeohjaimesta, sillä tämä avaisi kehittäjille oivat mahdollisuudet kääntää Wii-pelinsä suoraan PlayStation 3:lle, kertoo Joystiq. Pelaajia tai Sonya ajatus ei välttämättä lämmitä, sillä kolmansien osapuolien Wii-pelit ovat olleen lähes poikkeuksetta kehnohkoja minipelikokoelmia.

Wiillä käytettyä grafiikkaa ei myöskään sellaisenaan ole syytä tarjota HD-tarkkuuteen ja jättimäisiin polygonimääriin tottuneiden PS3-pelaajien ruuduille. Tulevaisuus jättää nähtäväksi miten kehittäjien Wii-käännöspelihaaveille lopulta käy.

V2.fi | Matti Lintula
< Xbox 360 Super Elite... PS3 Slimiä myydään y... >

Keskustelut (15 viestiä)

tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

17.09.2009 klo 22.11

Onneksi Sonylla sentään on jotain laaduntarkkailua pelien suhteen ja kallimmat devkitit ja lisenssimaksutkin suodattanee ne paskimmat showelwaret pois. Luulen ja toivon, ettei näitä wii-käännöspelejä nähdä hirveitä määriä PS3:lla.
PS3_Rules

Rekisteröitynyt 01.09.2009

17.09.2009 klo 22.16

Tarkoittaa : Dead Space Extraction tulee pleikkarille!!!
Cyna

17.09.2009 klo 22.21

Joo en ihmettelisi yhtään, jos kaikki maailman Carnival Gamesit ja Chicken Shootit tulisivat myös pleikkarille nyt, tietenkin täysin koskemattomina, koska eiväthän pelintekijät halua nähdä yhtään extra-vaivaa. Wii-graffaisia minipelikokoelmia, onneksi olkoon.
Ostaisin

17.09.2009 klo 22.29

Madworld ja kumppanit resoluutiopäivityksen sekä AA:n (ala God of War Collection) kera PlayStation Storeen, kiitos!
jaeger

Rekisteröitynyt 19.04.2007

17.09.2009 klo 22.39

Epic Mickey. Ei noista jo julkaistuista taida oikee mitää olla hyviä. Madworld ehkä.
_yzi_

Rekisteröitynyt 25.06.2008

17.09.2009 klo 23.24

Odotan jo innoissani Wii Sportsia ja Mario Kartia PS3:lle.
TheTXM

Rekisteröitynyt 11.10.2007

18.09.2009 klo 00.31

Project Zero 4 sekä muutama muukin peli vain Wiille tullut mielenkiintoinen peli voisi kääntyä sitten vihdoinkin PS3lle :)
minor

18.09.2009 klo 01.02

Carnival Games oli hyvä :(
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

18.09.2009 klo 07.06

Rail-shooter pelejä voisi tulla... Kun tuo Time Crisis 4 on ainoa ja vielä aika heikohko... Niin ja asekkin on jäänyt turhaksi.. Voisi edes julkaista aijempia osia storessa..
Neoncat

Rekisteröitynyt 10.04.2007

18.09.2009 klo 07.29

Luin näin aamutuimaan että wii-käännöspelleille... Noh, tämä on vain yksi askel casual-suuntaan. HC-puoli kun ei näyttäisi tuottavan kovin hyvin HD-konsoleille niin tokihan niiden pitää etsiä ja luoda erilaisia muitakin vaihtoehtoja.

Tagman:
Sony ei voi olla kovinkaan ankara näiden pelien kehittäjille, koska sekin tarvitsee tällä hetkellä aika kipeästi rahaa.
Hauismies

18.09.2009 klo 07.53

Jaaha sonyllako menee niin huonosti et pitää oikeen wii pelejä alkaa tekee ps3lle.....
Polttopullo

18.09.2009 klo 08.13

Madworldin ja Epic Mickeyn jos kääntäisivät niin lisäis huomattavasti kiinnostusta PS3:sta kohtaan.
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

18.09.2009 klo 09.56

PS3_Rules kirjoitti:
Tarkoittaa : Dead Space Extraction tulee pleikkarille!!!
Sekä DOOM!
Pässit

18.09.2009 klo 14.21

Hauismies kirjoitti:
Jaaha sonyllako menee niin huonosti et pitää oikeen wii pelejä alkaa tekee ps3lle.....

Thirdpartyt = Sony???
ConvertExe

18.09.2009 klo 14.47

Nämä kelpaisi Wiin valikoimista.

Zack & Wiki
No More Heroes
Fatal Frame 4
Boom Blox
Madworld
Fragile

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA