Tuorein sisältö

Super Bowl -sälää: Wicked-härnäke, Kätyrien tekoälykkyyttä, mongertava Schwarzenegger ja muuta

12.02.2024 klo 18.45 | Luettu: 692 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen

Urheilutapahtuma Super Bowl on Yhdysvalloissa käsite, johon uudet tv-mainokset kuuluvat kuin sima vappuun. Mainoksien esittäminen Super Bowl -sunnuntaina maksaa omaisuuksia, joten myös niiden tekemiseen törsätään, tai sitten aiheiksi valikoituvat isojen elokuvien tapaiset tuotteet.

Ihmemaa Oz -mukaelma Wicked on yksi harvoista miljardin dollarin hiteistä lavamusikaaliversiona. Elokuvaan luotetaan siinä määrin, että tarina on jaettu kahtia. Part I valmistuu marraskuussa.


Kaksi nimikkoelokuvaakin saaneet Kätyrit palaavat jälleen Itse ilkimys 4 -elokuvassa heinäkuussa. Itse ilkimyksen biologinen esikoinen ja todistajansuojeluohjelma kuuluvat teemoihin. Tekoälytaidetta pilkkaava mainos lienee irtovitsi.


The Fall Guy -mainoksessa on taktinen Taylor Swift -viittaus, sillä Swift esiintyi Super Bowlissa. The Fall Guy kertoo stunttimiehestä, joka päätyy ratkomaan rikoksia pelastaakseen ex-naisensa elokuvan. Suomen ensi-ilta on 26. huhtikuuta.


Arnold Schwarzeneggerin ja Danny DeViton klassikkokomedia Identtiset kaksoset (Twins) ei saa jatko-osaa, vaikka sitä lupailtiin yli 10 vuotta. Lohdutukseksi vakuutusfirma on parittanut heidät jälleen.


Paramount+ -palvelu on lähtenyt multiversumilinjalle sisältöään mainostaakseen. Suomen SkyShowtime-palvelusta löytyy Paramount+ -välilehti, mutta käytännössä näitä tyyppejä saa etsiä eri paikoista.


Se on tilaajia viimeisimmän hinnannoston jälkeen menettänyt Disney+, joka todella pistää kaiken peliin!



V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Kingdom of the Plane... Autoilujuontaja Jere... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova