Tuorein sisältö

Pelataanpa: C64-uutuuskatsaus

Mikko Heinonen

31.05.2026 klo 20.30 | Luettu: 1015 kertaa | Teksti: Mikko Heinonen

Faaraoksi vai kellariin?


Homebrew on aina perin kiinnostavaa, ja C64 on ollut nyt hetken tauolla, joten yhdistetään molemmat ja katsotaan tuoreita julkaisuja Tasavallan Tietokoneelle. Teemat menevät laidasta laitaan, kuten yleensäkin.



Pelit: FLAT-LANE, Pharaoh's Legacy, GloomKeep

Lataa FLAT-LANE: https://youki06.itch.io/flat-lane
Lataa Pharaoh's Legacy: https://windigoproductions.itch.io/pharaohs-legacy
Osta GloomKeep: https://j5-2026.itch.io/gloomkeep

V2.fi:n Discord: https://discord.gg/KUqqShrKjD
Tykkää Pelataanpasta Facebookissa!
Tilaamalla kanavan näet striimit ja ekstravideoita
Pelataanpa-soittolista YouTubessa
Pelataanpa-pelien lista: https://tinyurl.com/pelataanpalista

Galaxin Pelihuone: https://areena.yle.fi/1-71012481
Kotimikrojen kronikka: https://areena.yle.fi/audio/1-50911581
Pelikonsolien kronikka: https://areena.yle.fi/1-50456255
Tilaa Skrolli + Retro Rewind: https://skrolli.fi/tilaa
Finnish Retro Con: https://retrocon.fi

V2.fi | Mikko Heinonen
< V2.fi pelasi: Diablo... V2.fi pelasi: Dialoo... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (1 viestiä)

Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

01.06.2026 klo 09.08

Ilmeisesti GloomKeepin äänet olisivat vähemmän suhinaa 6581 SIDillä; koneessani on molemmat, mutta enpä tajunnut vaihtaa.
lainaa

V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova