Tuorein sisältö

DayZ on uusin zombipelivillitys

14.05.2012 klo 22.48 | Luettu: 24453 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Zombeja siellä, zombeja täällä, oli vuoden 2011 teema monissa, monissa peleissä. Tänäkään vuonna elävistä kuolleista ei olla päästy eroon ja tällä hetkellä suosiota kasvattaa vauhdilla DayZ. Kyseessä on modi ArmAII:een ja tässä siitä hieman tunnelmia.





Ja niin edelleen...

V2.fi | Manu Pärssinen
< 70 000 Kickstarter-p... Yllätys yllätys: Dia... >

Keskustelut (36 viestiä)

Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

14.05.2012 klo 22.56 3 tykkää tästä

Miksi niiden zombien pitää aina juosta?
lainaa
haisusormi

14.05.2012 klo 23.17 4 tykkää tästä

Koska hitaat zombit ovat aivan liian tylsiä ja helppoja videopeleihin, varsinkin näin laajaan peliin.
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

14.05.2012 klo 23.40 2 tykkää tästä

Kylläpäs kesti uutisoida. Pirun viihdyttävä modi.
lainaa
OmgItsWilly

Rekisteröitynyt 05.04.2012

14.05.2012 klo 23.42 3 tykkää tästä

haisusormi kirjoitti:
Koska hitaat zombit ovat aivan liian tylsiä ja helppoja videopeleihin, varsinkin näin laajaan peliin.


Se vaan meinaa sitä että siinä tapauksessa zombeja ei ole tarpeeksi. Itsekin olen kyllästyny näihin nykyaikaisiin aina juokseviin zombeihin. Menee se oikee "zombi fiilis" ihan hukkaan ja tulee vaan mieleen joku nerd rageeva hullu
lainaa
SimaaLiittimssä

14.05.2012 klo 23.45

Tuo zombien ryntäily vie tosiaan ilon huvista. Luulisi kaikkien tietävän ettei zombit juokse tuollaista vauhtia. Lisäksi paikat liian tyhjiä.
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

14.05.2012 klo 23.45 7 tykkää tästä

Se mitä te ette tajua siitä päätöksestä, että tähän heitettiin nopeat zombit, on se, että ei tähän moottoriin saataisi yksinkertaisesti lykättyä niin paljon zombeja, että se vaikuttaisi uhkaavalta. Koneet kaatuisivat, jos joutuisivat lataamaan satoja hitaasti laahustavia zombeja samaan aikaan ruudulle, kun muutenkin Arma 2 ottaa lujille enemmistöllä koneista.

Sen lisäksi mitä haisusormi sanoi.
lainaa
kakker

15.05.2012 klo 00.07

Joo, mielestäni hitaat zombiet ovat kyllä hauskempia kuin nopeat. Hitaita zombeja pitäisi vain olla vähän enemmän, että haastetta saataisiin. Muutama juokseva zombi silloin tällöin voisi myös tuoda mukavaa vaihtelua, ja jotkut harvinaiset vihollistyypit.
lainaa
Hagenbugen

15.05.2012 klo 00.09 2 tykkää tästä

Kelpaisi kyllä paskempigrafiikkainenkin zombipeli, jos vain olisi avoimehko maailma, paikkoja jonne linnoittautua, nälkä, jano, ajoneuvoissa bensa, rajatut ammukset ja massoittain hitaasti laahustavia zombeja.
lainaa
Jarppa

Rekisteröitynyt 10.08.2011

15.05.2012 klo 00.20

Hagenbugen kirjoitti:
Kelpaisi kyllä paskempigrafiikkainenkin zombipeli, jos vain olisi avoimehko maailma, paikkoja jonne linnoittautua, nälkä, jano, ajoneuvoissa bensa, rajatut ammukset ja massoittain hitaasti laahustavia zombeja.


Odota siis Epic Gamesin Fortniteä joka sopii melko hyvin tuohon kuvaukseen. Paitsi avoimesta maailmasta en tiedä.
lainaa
jepad

15.05.2012 klo 00.31

Jaha lainattu L4D2 äänet noille zombeille. Näyttää ihan hauskalta.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

15.05.2012 klo 00.32 1 tykkää tästä

Hagenbugen kirjoitti:
Kelpaisi kyllä paskempigrafiikkainenkin zombipeli, jos vain olisi avoimehko maailma, paikkoja jonne linnoittautua, nälkä, jano, ajoneuvoissa bensa, rajatut ammukset ja massoittain hitaasti laahustavia zombeja.


pelaa RDR undead nightmarea.

nälkä, jano, ajoneuvoissa bensa (?) nooh, hevoselle voi syöttää nuuskaa jotta se piristyy :/
mutta muut löytyy

rajatut ammukset (x)
massoittain hitaasti laahustavia zombeja (x)
avoimehko maailma (x)
paikkoja jonne linnoittautua (x)
lainaa
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

15.05.2012 klo 00.34

ja taas parhaaksi zombipeliksi osoittautuukin harrastelijavoimin tehty modi
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

15.05.2012 klo 00.37

Selvästi kaivataan foorumeille aihetta zombeista kun näin paljon riittää "faktoihin" pohjautuvia väitteitä niiden ominaisuuksista. Haltioilla ei ole partoja ja zombit on hitaita. Mitäs sit seuraavaks?

Jännä sinällään et nä zombimapit oli suosiossa jo Flashpointin aikaan, varsinaisista modeista ei ollu kyse mut eniveis.
lainaa
Bandit

15.05.2012 klo 00.38 4 tykkää tästä

Hagenbugen kirjoitti:
Kelpaisi kyllä paskempigrafiikkainenkin zombipeli, jos vain olisi avoimehko maailma, paikkoja jonne linnoittautua, nälkä, jano, ajoneuvoissa bensa, rajatut ammukset ja massoittain hitaasti laahustavia zombeja.


Avoimehko maailma (n.225 neliökilometriä) check. Paikkoja jonne linnottautua, check. Nälkä, check. Jano, check. Ajoneuvoissa bensa (joitakin joutuu jopa korjaamaan varaosilla), check. Rajatut ammukset, check. Hitaasti laahustavat zombit ja vielä massottain ois kyllä hyvä lisä. Tosin jos ammut väärässä paikassa zombin tai pari niin kohta on perässä jopa kymmeniä lisää jos et tarkasta ympäristöä kunnolla :)
lainaa
Kentsu

15.05.2012 klo 00.48 1 tykkää tästä

Alunperin juoksevia zombeja tekijä perusteli sillä ettei halua pelaajien pystyvän juoksemaan zombeja pakoon. Mikäli pidät meteliä niin sitte tapellaan. Itse olen kyllä samalla kannalla. Noin suuri kartta niin voisi juosta karkuun loputtomiin.
lainaa
kelle

15.05.2012 klo 01.04

mikä tässä on pointti?
lainaa
Fdsa

15.05.2012 klo 01.12 8 tykkää tästä

Buginen alpha, mutta silti juuri sellainen zombipeli jota olen aina toivonut.

Valtava avoin peliympäristö, jossa suurin prioriteetti on hengissä selviäminen keinolla millä hyvänsä. Hahmo säilyy pelien välissä, mutta kuolema on lopullinen.

Aloitat ilman karttaa tai kompassia. Repusta löytyy hikinen pistooli, vähän ammuksia, muutama valosoihtu, vähän vettä ja purkillinen ruokaa.

Paikoilleen ei voi jäädä loputtomasti, koska ruoka ja vesi loppuvat. Parhaiten hengissä selviää liittoutumalla muiden pelaajien kanssa.

Liiton muodostaminen on kuitenkin haastavaa, koska pelaajat voivat tappaa toisiaan milloin tahansa ja varastaa kaiken, jota muut pelaajat ovat vaivalla keränneet.

Pelailin tunnin jenkkiserverillä (koska kaikilla EU servereillä oli pillkopimeää) ja huomasin kaksi pelaajaa hiipimässä metsän reunaa pitkin. Todella vaikea päätös, että lähestyykö pelaajia turvallisen liiton toivossa, yrittääkö tappaa molemmat hyvien tavaroiden toivossa vai odottaako hiljaa puskassa niin kauan, että menevät ohi.

Koska olin pelannut vasta n. 20min ja löytänyt vain yhden kiväärin, ajattelin että ihan sama, ei mitään menetettävää ja lähdin kävelemään pelaajia kohti. He eivät ampuneet ja liityin porukkaan.

Käveltiin vähän isompaan kylään käymään läpi taloja, josko niistä löytyisi jotain hyödyllistä. Ei huomattu, että toinenkin porukka oli saapunut samaan kylään. Kuului pari terävää paukahdusta ja kuolin.

Vaikka en tunnissa tappanut kuin pari zombia pistoolilla ja loppuajan käytännössä vain kävelin varovasti, jätti modi todella hyvän vaikutuksen. Vastaavaa kokemusta ei saa mistään muualta.

Voin melkein suositella ARMA 2 Combined Operationsin ostamista ja yksinomaan tämän modin takia, pelkän alphan perusteella. Odotan vesi kielellä valmiimpaa julkaisuversiota.
lainaa
Fdsa

15.05.2012 klo 01.18 3 tykkää tästä

Juoksevista zombeista valittaminen nyt on naurettavaa. Serveri joutuu jo hoitamaan 300-400 bottian ja 50 pelaajaa ympäri valtavaa pelikarttaa, eikä juuri kenenkään kone jaksaisi renderöidä edes puolia kerralla.

Jotta hitaasti laahustavissa zombeissa olisi jotain järkeä, pitäisi niitä olla todella suuri määrä. Tämän enginen ja nykyisen laitteiston rajoitusten takia fiksumpi tehdä vähemmän, mutta vaarallisempia zombeja.
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

15.05.2012 klo 01.46

Kentsu kirjoitti:
Alunperin juoksevia zombeja tekijä perusteli sillä ettei halua pelaajien pystyvän juoksemaan zombeja pakoon. Mikäli pidät meteliä niin sitte tapellaan. Itse olen kyllä samalla kannalla. Noin suuri kartta niin voisi juosta karkuun loputtomiin.

Tämä kyllä onnistuu. Zombit pysähtyvät lyödessään, jolloin pystyt "väistämään" lyönnin. Ei kuitenkaan helppoa, sillä pysähtyminen tarkoittaa melkeinpä kuolemaa. Kannattaa siis juosta niin kauan, kunnes törmäät toisiin pelaajiin, jotka hyvää hyvyttään tappavat zombit ja antavat sinulle ammuksia. Tämän jälkeen tapat pelaajat ja viet heidän tavaransa. Parasta.
lainaa
Lindewell

Rekisteröitynyt 16.04.2007

15.05.2012 klo 03.07

kaktuz kirjoitti:
ja taas parhaaksi zombipeliksi osoittautuukin harrastelijavoimin tehty modi


Ainakin modin pääkehittäjä "rocket" on töissä alkuperäisen pelin kehittäneellä Bohemia Interactive Studiolla. Tämä liittynee siihen, ettei devteam hyväksy lahjoituksia ainakaan tällä hetkellä.
lainaa
Fdsa

15.05.2012 klo 09.41 1 tykkää tästä

Lindewell kirjoitti:
kaktuz kirjoitti:
ja taas parhaaksi zombipeliksi osoittautuukin harrastelijavoimin tehty modi


Ainakin modin pääkehittäjä "rocket" on töissä alkuperäisen pelin kehittäneellä Bohemia Interactive Studiolla. Tämä liittynee siihen, ettei devteam hyväksy lahjoituksia ainakaan tällä hetkellä.


ARMA 2: Combined Operations nousi jo myydyimmäksi peliksi Steamissa ja roikkuu vieläkin toisena. Eiköhän studiolla palkita kaveri ihan ruhtinaallisesti ja toivottavasti saa resursseja jatkaa modin kehitystä ja portata sen ARMA 3:seen kuhan ilmestyy tämän vuoden lopulla tai ensi vuoden alulla.
lainaa
Jantsa

Rekisteröitynyt 14.12.2011

15.05.2012 klo 09.51

Arcane kirjoitti:
Miksi niiden zombien pitää aina juosta?

source: http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=1517&pid=1567
rocket
dayz staff

And an apex predator with no lungs cannot breath breath, an apex predator with no eye's can't see. That's a straw man argument. I'm asking which apex predators will walk to their meal.

Humans are an apex predator.

Injured infected will crawl, very slowly. Non-injured will chase you until you are their meal.

They are not dead.
lainaa
Jantsa

Rekisteröitynyt 14.12.2011

15.05.2012 klo 09.54

Hagenbugen kirjoitti:
Kelpaisi kyllä paskempigrafiikkainenkin zombipeli, jos vain olisi avoimehko maailma, paikkoja jonne linnoittautua, nälkä, jano, ajoneuvoissa bensa, rajatut ammukset ja massoittain hitaasti laahustavia zombeja.

no kuvailit juuri DayZ modin aivan täysin. Ajoneuvoja on, mutta ne pitää korjata ja niihin pitää hankkia bensaa, piikkilanka-aitaa löytyy erinäisistä paikoista linnoittamista varten. Ammuksia on vähän ja tuntuu kaikki löydetyt kuulat kuuluvan väärään aseeseen. Vaikka zombit juoksevatkin vähän kovempaa, on niitä serverillä yleensä +600
lainaa
Czerwony

Rekisteröitynyt 11.04.2007

15.05.2012 klo 11.16

Jantsa kirjoitti:
Hagenbugen kirjoitti:
Kelpaisi kyllä paskempigrafiikkainenkin zombipeli, jos vain olisi avoimehko maailma, paikkoja jonne linnoittautua, nälkä, jano, ajoneuvoissa bensa, rajatut ammukset ja massoittain hitaasti laahustavia zombeja.

no kuvailit juuri DayZ modin aivan täysin. Ajoneuvoja on, mutta ne pitää korjata ja niihin pitää hankkia bensaa, piikkilanka-aitaa löytyy erinäisistä paikoista linnoittamista varten. Ammuksia on vähän ja tuntuu kaikki löydetyt kuulat kuuluvan väärään aseeseen. Vaikka zombit juoksevatkin vähän kovempaa, on niitä serverillä yleensä +600
...nii-in, sehän se pointti olikin, hää kaipaa dayzia jossa pelin "paremmat grafiikat" olisi korvattu hitailla zombeilla joita olisi paaaaaljon...
lainaa
Wegetzu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 08.08.2008

15.05.2012 klo 14.23

Saapa nähdä tuleeko tämä pelimuoto vakiona kolmoseen. Samoinhan kävi ofp cti/rts -> arma warfare.

Semmoinen kultakaivokseen iski molemmat pelimuodot. Hillitön määrä ihmisiä ostanut A2 ja OA pelkästään tämän takia, sama hommahan se oli cti/rts/warfare:ssa myös.
lainaa
Bandit

15.05.2012 klo 14.24

Jäi vielä sanomatta että DayZ:n 1 sääntö on: Älä luota kehenkään. Toinen tärkeä on: Ammu vain jos on pakko (ellet omista silenceria).

Sitten muuta...

Porukan lisiessä modin tietoon tulemisen jälkeen on PvP:t ikävä kyllä yleistymässä, joten mieti 2 kertaa kenestä kaveria haet. Varsinkin jos investä löytyy hyvää gearia. Vältä jutustelua side channelissa, koska viestisi yhteydessä näkyvät myös sinun koordinaattisi, joiden perusteella muut tietävät missä olet.

Jos liikut yksin niin vältä visusti isompia kaupunkeja. Pidä AINA väh. 1 savukranaatti mukana! Jos olet tilanteessa jossa olet zombien ympäröimänä ja jotka vielä mahd. tukkivat pakosi, niin heität vaan savun josta zombit kiinnostuu. Sitten karkuun ja kalsarit vaihtoon :)
lainaa
Töttöröö

15.05.2012 klo 16.51 1 tykkää tästä

Todella mielenkiintoinen tuttavuus tämä peli. En ole koskaan Armaa pelaillut, millaista konetta tämä vaatii pyöriäkseen? En ole mikään grafiikakhuora eli huonommatkin asetukset kelpaavat itselleni kunhan olisi jouhevaa menoa muutoin. Oliko näin, että tämä oli Alpha vaiheessa vielä?
lainaa
Staaars

15.05.2012 klo 23.26

Olis kyllä mahtavuutta jos yhdistäisivät Resident Evilin ja Dead Risingin. DR on tämän sukupolven paras zombipeli mutta olis kiva jos samantyyppinen peli sijoittuisi Raccoon Cityyn ja olisi vähän vakavampi meininki. Nuo juoksuzombit ovat ihan tyhmiä, mutta niinkuin sanottu niin moottorin rajoitus.

@Fdsa kuulostaa kyllä ihan retardilta että vähäiset eloonjääneet tappelevat keskenään. Jos olisi tositilanne niin eikö muka olisi parempi että kerättäisiin 100n tyypin kilta kuin että mentäisiin 2-3 tyypin ryhmänä? Ruoka pitäisi jakaa mutta etenemistahti olisi tuhat kertaa nopeampaa.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

16.05.2012 klo 02.41

Fdsa kirjoitti:
Buginen alpha, mutta silti juuri sellainen zombipeli jota olen aina toivonut.

Valtava avoin peliympäristö, jossa suurin prioriteetti on hengissä selviäminen keinolla millä hyvänsä. Hahmo säilyy pelien välissä, mutta kuolema on lopullinen.

Aloitat ilman karttaa tai kompassia. Repusta löytyy hikinen pistooli, vähän ammuksia, muutama valosoihtu, vähän vettä ja purkillinen ruokaa.

Paikoilleen ei voi jäädä loputtomasti, koska ruoka ja vesi loppuvat. Parhaiten hengissä selviää liittoutumalla muiden pelaajien kanssa.

Liiton muodostaminen on kuitenkin haastavaa, koska pelaajat voivat tappaa toisiaan milloin tahansa ja varastaa kaiken, jota muut pelaajat ovat vaivalla keränneet.

Pelailin tunnin jenkkiserverillä (koska kaikilla EU servereillä oli pillkopimeää) ja huomasin kaksi pelaajaa hiipimässä metsän reunaa pitkin. Todella vaikea päätös, että lähestyykö pelaajia turvallisen liiton toivossa, yrittääkö tappaa molemmat hyvien tavaroiden toivossa vai odottaako hiljaa puskassa niin kauan, että menevät ohi.

Koska olin pelannut vasta n. 20min ja löytänyt vain yhden kiväärin, ajattelin että ihan sama, ei mitään menetettävää ja lähdin kävelemään pelaajia kohti. He eivät ampuneet ja liityin porukkaan.

Käveltiin vähän isompaan kylään käymään läpi taloja, josko niistä löytyisi jotain hyödyllistä. Ei huomattu, että toinenkin porukka oli saapunut samaan kylään. Kuului pari terävää paukahdusta ja kuolin.

Vaikka en tunnissa tappanut kuin pari zombia pistoolilla ja loppuajan käytännössä vain kävelin varovasti, jätti modi todella hyvän vaikutuksen. Vastaavaa kokemusta ei saa mistään muualta.

Voin melkein suositella ARMA 2 Combined Operationsin ostamista ja yksinomaan tämän modin takia, pelkän alphan perusteella. Odotan vesi kielellä valmiimpaa julkaisuversiota.


Kiitos tästä. Ostan ArmA II:n, sen lisäosan ja lataan modin jo pelkästään tämän kommentin takia.
lainaa
Zx-4

Rekisteröitynyt 19.07.2007

16.05.2012 klo 05.07 1 tykkää tästä

Arcane kirjoitti:
Miksi niiden zombien pitää aina juosta?


Koska ADHD.
lainaa
Fdsa

16.05.2012 klo 08.48

Staaars kirjoitti:
@Fdsa kuulostaa kyllä ihan retardilta että vähäiset eloonjääneet tappelevat keskenään. Jos olisi tositilanne niin eikö muka olisi parempi että kerättäisiin 100n tyypin kilta kuin että mentäisiin 2-3 tyypin ryhmänä? Ruoka pitäisi jakaa mutta etenemistahti olisi tuhat kertaa nopeampaa.


"Tositilanteesta" on vaikea sanoa mitään. Jos ihminen altistetaan jatkuvalle pelolle ilman ruokaa ja juomaa, eiköhän siinä ala moraalit vähän kärsimään. En pidä ollenkaan mahdottomana, että ihmisiä tapettaisiin tälläisessä tilanteessa resurssien takia.

Se, että pelaajia voi tappaa (ja tapetaankin) tekee peliin käsittämättömän määrän lisää syvyyttä. Zombit ovat ennalta-arvattavia, ne spawnivat taloihin ja metsiin, niiden välttäminen on helppoa pienellä varovaisuudella.

Pelaajat sen sijaan eivät koskaan ole ennalta-arvattavia, vaikka pelaisit useamman tunnin jonkun toisen pelaajan kanssa, niin ruoan loppuessa tämäkin voi puukottaa selkään.

Yksin olet pelkkää riistaa muille pelaajille, etenkin jos selässäsi on normaalia suurempi reppu. Suuressa ryhmässä on turvallisinta, mutta sellaisen muodostaminen ainakin pelin sisällä on äärimmäisen vaikeaa luottamuksen puutteen takia.
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

16.05.2012 klo 09.24

Staaars kirjoitti:
Olis kyllä mahtavuutta jos yhdistäisivät Resident Evilin ja Dead Risingin. DR on tämän sukupolven paras zombipeli mutta olis kiva jos samantyyppinen peli sijoittuisi Raccoon Cityyn ja olisi vähän vakavampi meininki. Nuo juoksuzombit ovat ihan tyhmiä, mutta niinkuin sanottu niin moottorin rajoitus.

Tämä on paljon parempaa.

Staaars kirjoitti:

@Fdsa kuulostaa kyllä ihan retardilta että vähäiset eloonjääneet tappelevat keskenään. Jos olisi tositilanne niin eikö muka olisi parempi että kerättäisiin 100n tyypin kilta kuin että mentäisiin 2-3 tyypin ryhmänä? Ruoka pitäisi jakaa mutta etenemistahti olisi tuhat kertaa nopeampaa.

Kuinka niin? Eloonjääneet tappavat toisiaan vähäisistä tarvikkeista, jotka eivät riitä "100 henkilön killalle".
lainaa
Staars

16.05.2012 klo 11.11

Sellainen muutaman tyypin ryhmä on jo tuhoon tuomittu, kuolema ja sukupuutto korjaa ennemmin tai myöhemmin, miksi edes vaivautua? "Ryhmässä on voimaa" ja kaikki muut kliseet, yksinäisestä zombistakaan ei olisi mihinkään.

Mutta jatkuvasti saa kuulla juttuja noista tosimaailman "eläimistä" jotka tappavat porukkaa satunnaisesti ja silmittömästi joten ei varmaan kannattaisi ihmetellä. Tuntuu että zombijuttujen selviytyjät ovat aina noita epävakaita tapauksia.
lainaa
ööh

16.05.2012 klo 19.30

Staaars kirjoitti:
Olis kyllä mahtavuutta jos yhdistäisivät Resident Evilin ja Dead Risingin. DR on tämän sukupolven paras zombipeli mutta olis kiva jos samantyyppinen peli sijoittuisi Raccoon Cityyn ja olisi vähän vakavampi meininki. Nuo juoksuzombit ovat ihan tyhmiä, mutta niinkuin sanottu niin moottorin rajoitus.

@Fdsa kuulostaa kyllä ihan retardilta että vähäiset eloonjääneet tappelevat keskenään. Jos olisi tositilanne niin eikö muka olisi parempi että kerättäisiin 100n tyypin kilta kuin että mentäisiin 2-3 tyypin ryhmänä? Ruoka pitäisi jakaa mutta etenemistahti olisi tuhat kertaa nopeampaa.

Ai etenemistahti nopeampaa mitä enemmän porukkaa? Taitaa olla juuri toisin päin...
lainaa
lzl

17.05.2012 klo 07.37

Pelissa laahustaa siihe asti etta saa kunno kivaari ja rupee elaa paaosin silla etta heduttaa toisia pelaajia joistai seiffist mestast, vaikka vaa muutaman kaverin voimalla.
Itse ainakin toimisin kyseisella tavalla.
lainaa
Bandit

17.05.2012 klo 10.09

@lzl

Ymmärrän kyllä tuon pelitavan, mutta juuri tuon kasvaneen PvP:n takia, voi DayZ:n suosio kohta alkaa laskemaan. Ja eikö tuo nyt olisi tylsää kökkiä paikallaan ja odotella josko jolu tulis sihtiin? Sitten hirveetä älämölöä kaverille jos sait hedarin ja sama taas uudelleen. Tylsää aivan varmasti! Ymmärrät sitten kun pelaat peliä :)

Toisekseen ammuksia pitäs ensin löytää reilusti ja siihen menee aikaa.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova