Tuorein sisältö

Max Payne 3:n tehnyt studio suljettiin, vaan ei kuollut

10.07.2012 klo 11.00 | Luettu: 7976 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kotaku kertoo, että Max Payne 3:n tehnyt Rockstar Vancouver on suljettu. Ilmeisesti syynä ei kuitenkaan ollut odotettua heikommat myyntiluvut, sillä koko porukalle on tarjottu töitä juuri avatusta Rockstar Torontosta.

Joystiq selventää asiaa kertomalla, että Rockstarille on tarjottu tukea Ontarion alueen hallinnon toimesta ja firman Kanadan osastoa aiotaan laajentaa jatkossa.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Ensi kuussakaan ei k... Brothers in Arms -na... >

Keskustelut (17 viestiä)

Sirq

10.07.2012 klo 12.32 3 tykkää tästä

Alkaa muodostua jo perinteeksi näiden Rockstar:n pelien kohdalle..
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

10.07.2012 klo 13.17

Olisikohan myyntiluvut olleet paremmat, jos peli olisi ollut suojasta-suojaan fps`?
lainaa
Machinus

Rekisteröitynyt 04.01.2011

10.07.2012 klo 14.09

Talmunen kirjoitti:
Olisikohan myyntiluvut olleet paremmat, jos peli olisi ollut suojasta-suojaan fps`?

Ei.

Ei suojahengaukset myy ellei lasketa Codien ja Bäfien lukuisia pelejä.
lainaa
kaikkienkaveri

10.07.2012 klo 14.55

Machinus kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
Olisikohan myyntiluvut olleet paremmat, jos peli olisi ollut suojasta-suojaan fps`?

Ei.

Ei suojahengaukset myy ellei lasketa Codien ja Bäfien lukuisia pelejä.


Gears of War? Mass Effect?
lainaa
Betrunken

Rekisteröitynyt 20.02.2010

10.07.2012 klo 17.13

Ei se enään 3-4milliä riitä että peli myy jotta isot porsaat olisivat tyytyväisiä.

Pelien kehityskulut lähdössä kohta oikeasti käsistä ja kohta tehdään vain pelkästään "menestyviä" jatko-osia kunnes sarja floppaa ja yritettään herättää joku vanha hitti sarja eloon.

Oikeasti enemmän ja enemmän näyttää et pelien painopiste on menossa enemmän yksinkertaisiin ja helposti pelattaviin muotoihin. Kehittäjille ei tule niin isot riskit ja ne varmasti myy kun on enemmän kohde yleisöä.

Toisin itsekin piti ostaa payne mutta näemmä sitten elokuussa ostella ja pelata :P
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

10.07.2012 klo 17.55

Miksi ihmiset itkee täällä kuin jotain pysyvää vahinkoa ois tehty? Kyseessähän on vaan kahden Rockstarin studion yhdistäminen yhdeksi isoksi studioksi Torontoon.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

10.07.2012 klo 18.48 2 tykkää tästä

Betrunken kirjoitti:
Ei se enään 3-4milliä riitä että peli myy jotta isot porsaat olisivat tyytyväisiä.

Pelien kehityskulut lähdössä kohta oikeasti käsistä ja kohta tehdään vain pelkästään "menestyviä" jatko-osia kunnes sarja floppaa ja yritettään herättää joku vanha hitti sarja eloon.

Oikeasti enemmän ja enemmän näyttää et pelien painopiste on menossa enemmän yksinkertaisiin ja helposti pelattaviin muotoihin. Kehittäjille ei tule niin isot riskit ja ne varmasti myy kun on enemmän kohde yleisöä.

Toisin itsekin piti ostaa payne mutta näemmä sitten elokuussa ostella ja pelata :P

Se on tyhmää miksi peleihin pitää tuhlata niin järjettömiä summia. Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.
lainaa
fadgimmick

10.07.2012 klo 19.46 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Betrunken kirjoitti:
Ei se enään 3-4milliä riitä että peli myy jotta isot porsaat olisivat tyytyväisiä.

Pelien kehityskulut lähdössä kohta oikeasti käsistä ja kohta tehdään vain pelkästään "menestyviä" jatko-osia kunnes sarja floppaa ja yritettään herättää joku vanha hitti sarja eloon.

Oikeasti enemmän ja enemmän näyttää et pelien painopiste on menossa enemmän yksinkertaisiin ja helposti pelattaviin muotoihin. Kehittäjille ei tule niin isot riskit ja ne varmasti myy kun on enemmän kohde yleisöä.

Toisin itsekin piti ostaa payne mutta näemmä sitten elokuussa ostella ja pelata :P

Se on tyhmää miksi peleihin pitää tuhlata niin järjettömiä summia. Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.


Rockstar Games - we overdo everything

GTAIV, RDR ja Noire ovat kaikki panostaneet välinäytöksiin ja skriptattuun tarinaan aivan järjettömiä summia laatuun verrattuna.
lainaa
Herp

10.07.2012 klo 20.55 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.


Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.

Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

10.07.2012 klo 22.05

Herp kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.


Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.

Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.

Tekemällä pelejä edullisemmin saa myös enemmän sitä tärkeintä, eli profiittia. Se, että pelejä tehdään halvemmalla ei tarkoita sitä että se näkyy heti pelin laadussa. Ne leffamaiset välipätkät ovat kalliita ja ei pelit siitä huononnu vaikka niiden käyttö olisi minimissä tai kokonaan korvattu vaihtoehtoisella keinolla. On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

10.07.2012 klo 22.08 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Herp kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.


Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.

Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.

Tekemällä pelejä edullisemmin saa myös enemmän sitä tärkeintä, eli profiittia. Se, että pelejä tehdään halvemmalla ei tarkoita sitä että se näkyy heti pelin laadussa. Ne leffamaiset välipätkät ovat kalliita ja ei pelit siitä huononnu vaikka niiden käyttö olisi minimissä tai kokonaan korvattu vaihtoehtoisella keinolla. On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
Ja on myös hyvä ottaa huomioon se, että suuri osa pelaajista ei ole edes pelannut aikaisempia max paynejä, vaikka ne kuuluukin yleissivistykseen niin, ne ovat jo vanhoja ja niitä pelanneet ovat ehkä jo kasvaneet ulos peleistä...
lainaa
Jarwars

10.07.2012 klo 22.51

tagman kirjoitti:
On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.


Eikö tuo juuri tarkoita, että ostat/pelaat pelejä, joissa on juuri näitä samanlaisia toimintakohtauksia? Sen takia niitä tehdään, ne myy ja niitä on helpompi markkinoida pelaajille/rahoittajille.
lainaa
GEN_esis

Rekisteröitynyt 15.11.2008

10.07.2012 klo 23.17

Machinus kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
Olisikohan myyntiluvut olleet paremmat, jos peli olisi ollut suojasta-suojaan fps`?

Ei.

Ei suojahengaukset myy ellei lasketa Codien ja Bäfien lukuisia pelejä.

Ei sillä ollut mitään tekemistä Max Paynen floppauksen kanssa. MP julkaistiin samaan aikaan Diablo 3:n kanssa. Sen alle olisi murskaantunut mikä vaan peli.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

11.07.2012 klo 11.59

Sirq kirjoitti:
Alkaa muodostua jo perinteeksi näiden Rockstar:n pelien kohdalle..

vielä puuttuu kaltoin kohdellut työntekijät kuvasta.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

11.07.2012 klo 12.40

Jarwars kirjoitti:
tagman kirjoitti:
On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.


Eikö tuo juuri tarkoita, että ostat/pelaat pelejä, joissa on juuri näitä samanlaisia toimintakohtauksia? Sen takia niitä tehdään, ne myy ja niitä on helpompi markkinoida pelaajille/rahoittajille.

En osta pelejä välipätkien/toimintakohtausten perusteella ja tuskin ostaa kukaan muukaan. Ja pelejä kuuluisi markkinoida nimenomaan pelillisten seikkojen vuoksi.
lainaa
Zx-4

Rekisteröitynyt 19.07.2007

11.07.2012 klo 16.19

Talmunen kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Herp kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.


Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.

Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.

Tekemällä pelejä edullisemmin saa myös enemmän sitä tärkeintä, eli profiittia. Se, että pelejä tehdään halvemmalla ei tarkoita sitä että se näkyy heti pelin laadussa. Ne leffamaiset välipätkät ovat kalliita ja ei pelit siitä huononnu vaikka niiden käyttö olisi minimissä tai kokonaan korvattu vaihtoehtoisella keinolla. On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
Ja on myös hyvä ottaa huomioon se, että suuri osa pelaajista ei ole edes pelannut aikaisempia max paynejä, vaikka ne kuuluukin yleissivistykseen niin, ne ovat jo vanhoja ja niitä pelanneet ovat ehkä jo kasvaneet ulos peleistä...


Kyllä, kuten itse kasvoin ulos musiikista, elokuvista, kirjoista sekä viihteestä että hauskanpidosta näin ylipäätänsä
lainaa
plööpllöö

11.07.2012 klo 20.20

Jarwars kirjoitti:
tagman kirjoitti:
On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.


Eikö tuo juuri tarkoita, että ostat/pelaat pelejä, joissa on juuri näitä samanlaisia toimintakohtauksia? Sen takia niitä tehdään, ne myy ja niitä on helpompi markkinoida pelaajille/rahoittajille.


Itse ostin MP3n koska odotin sen olevan edes kohtuullinen jatko MP2lle. Ei ollut vaan kaikki tarinasta pelattavuuteen oli onnetonta.

Rockstar on kyllä vetänyt cinemaattisuuden aivan yli. Red Dead Redemptioniakin kehuttiin, mutta tarina oli täyttä tuskaa. Välinäytöksiä välinäytöksien perään ja kaikki 100 tehtävää noudattivat samaa kaavaa.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova