Tuorein sisältö

Monster Hunter 4:ssä tuttuja tavaroita muista peleistä

08.09.2013 klo 16.52 | Luettu: 4886 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Nintendon Monster Hunter Direct esitteli Monster Hunter 4:ää ja paljasti muun muassa, että mukana on asuja ja esineitä muun muassa Marion ja Zeldan maailmoista.





Peli julkaistaan Japanissa 3DS:lle ensi viikolla.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Listasunnuntai #204:... Uusittu PS Vita julk... >

Keskustelut (8 viestiä)

xCryonic

Rekisteröitynyt 13.10.2009

08.09.2013 klo 17.27 2 tykkää tästä

Tämänkin olisi voinu julkasta esim. PS3:lle tai PSVitalle.
Wiijuu

Rekisteröitynyt 12.02.2013

08.09.2013 klo 18.26 16 tykkää tästä

xCryonic kirjoitti:
Tämänkin olisi voinu julkasta esim. PS3:lle tai PSVitalle.


Miksi? Ihan mukavaa on noita ollut Nintendoilla mätkiä...
xCryonic

Rekisteröitynyt 13.10.2009

08.09.2013 klo 21.19 3 tykkää tästä

Wiijuu kirjoitti:
xCryonic kirjoitti:
Tämänkin olisi voinu julkasta esim. PS3:lle tai PSVitalle.


Miksi? Ihan mukavaa on noita ollut Nintendoilla mätkiä...


No vaikkapa alkajaisiksi Playstation Network ja paremmat kontrollit.
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

08.09.2013 klo 22.34 1 tykkää tästä

ei kyllä kiinnosta noi lastenpelit hevonhelvettiä, ei nintendon laitteilla pelaa kuin vammaiset ja lapset
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

09.09.2013 klo 01.15 7 tykkää tästä

xCryonic kirjoitti:
Wiijuu kirjoitti:
xCryonic kirjoitti:
Tämänkin olisi voinu julkasta esim. PS3:lle tai PSVitalle.


Miksi? Ihan mukavaa on noita ollut Nintendoilla mätkiä...


No vaikkapa alkajaisiksi Playstation Network ja paremmat kontrollit.


Jonnetwork. Ei kiitos.
lolled

Rekisteröitynyt 13.02.2011

09.09.2013 klo 01.16 12 tykkää tästä

Talmunen kirjoitti:
ei kyllä kiinnosta noi lastenpelit hevonhelvettiä, ei nintendon laitteilla pelaa kuin vammaiset ja lapset


Siinä tapauksessa suosittelen Talmusta hankkimaan itselleen minkä tahansa Nintendo-konsolin.
goodriddance

09.09.2013 klo 07.47

Pitääkö näitä Mario, Luigi ja Zelda tavaroita ja hahmoja työntää joka helvatun peliin joka pyörii Nintendon alustalla.

Innovaatio! Omaperäistä! Ei olisi tullut mieleenkään!

Onneksi kukaan ei pakota pelaamaan.
served

10.09.2013 klo 13.28 2 tykkää tästä

goodriddance kirjoitti:
Pitääkö näitä Mario, Luigi ja Zelda tavaroita ja hahmoja työntää joka helvatun peliin joka pyörii Nintendon alustalla.

Innovaatio! Omaperäistä! Ei olisi tullut mieleenkään!

Onneksi kukaan ei pakota pelaamaan.

Ei oo pakko pelata niillä.

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA