Viime yönä nähtiin superkallis suomalaispelin mainos
Superbowl on sekä amerikkalaisen jalkapallon, että mainostajien juhlaa. Koska Pohjois-Amerikassa ja ympäri maailmaa ruutujen ääreen sitä katsomaan kokoontuu valtava yleisö, veloitetaan mainokatkojen mainosten esittämisestä valtavia summia ja firmat myös panostavat mainoksiinsa erityisen paljon, jotta ne jäisivät mainostulvasta ihmisten mieleen.
Yksi viime yön matsin aikana nähdyistä mainoksista mainosti suomalaista Clash of Clans -peliä. Sen kesto on minuutin, joten Wall Street Journalin twiittaamien laskelmien mukaan mainoksen esittäminen maksoi 9 miljoonaa dollaria. Eikä Liam "Taken" Neesonkaan varmaan aivan ilmaiseksi klaaniaan puolustanut.
Yksi viime yön matsin aikana nähdyistä mainoksista mainosti suomalaista Clash of Clans -peliä. Sen kesto on minuutin, joten Wall Street Journalin twiittaamien laskelmien mukaan mainoksen esittäminen maksoi 9 miljoonaa dollaria. Eikä Liam "Taken" Neesonkaan varmaan aivan ilmaiseksi klaaniaan puolustanut.
A 30-second ad in this year's #SuperBowl will set a brand back about $4.5 million. http://t.co/v7KcG92JeJ
— Wall Street Journal (@WSJ) January 29, 2015
Keskustelut (6 viestiä)
02.02.2015 klo 11.51
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
02.02.2015 klo 11.56 12
02.02.2015 klo 12.02 10
02.02.2015 klo 12.10
02.02.2015 klo 12.30 4
Minä kuulin tästä kaverilta. En kyllä nähnyt videota whatsappin välityksellä. Täällä näin ja sain lukea syventävemmän infon asiasta. Mikä on ongelmasi, ijfdsjpsdf? Ei kaikki vietä kaikkea aikaansa sadalla eri sivulla etsimässä tietynlaisia uutisia, jotta pääsee pätemään "wanha". Olet perseestä.
Puhui todennäköisesti itse mainoksesta eikä uutisesta. Mikä on ongelmasi, Opettaja? Palaa takaisin ala-asteelle harjoittelemaan lukemista. Ilman henkilökohtaista hyökkäystä olisin voinut vain ystävällisesti korjata viestisi. Nyt sen sijaan olet homo ja perseestä.
Rekisteröitynyt 18.01.2010
02.02.2015 klo 16.33