Tuorein sisältö

Epic Gamesin upea Protostar esittelee mobiililaitteiden kykyjä

22.02.2016 klo 15.00 | Luettu: 2029 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Epic Games on julkistanut Unreal Enginellä pyörivän reaaliaikaisen ProtoStar-elämyksen, joka esiteltiin, kun Samsung paljasti uuden Galaxy S7-puhelimensa.

ProtoStar hyödyntää Vulkan-rajapintaa, jonka kerrotaan tuovan huippukonsoligrafiikat mobiilivekottimille. Unreal Engine 4 on ensimmäinen pelimoottori, joka tukee Vulkania.

Mitä ProtoStar-videolla sitten nähdään?

• Dynamic planar reflections (high-quality reflections for dynamic objects)
• Full GPU particle support on mobile, including vector fields
• Temporal anti-aliasing (TAA)
• High-quality ASTC texture compression
• Full scene dynamic cascaded shadows
• Chromatic aberration
• Mobile dynamic light refraction
• Filmic tonemapping curve
• Improved mobile static reflections
• High-quality mobile depth of field
• Vulkan API support with thousands of dynamic objects onscreen


Eli tällaiselta voivat mobiilipelit näyttää jatkossa:




V2.fi | Manu Pärssinen
< Halon mörrimöykky on... PES: UEFA EURO 2016 ... >

Keskustelut (2 viestiä)

sdpidsijp

22.02.2016 klo 23.43

Ironisesti vaan ei yhdenkään kännykän näyttö ole edes yhtä iso kuin tuo esikatseluvideo.

Tuikkaat kännykän kiinni ruutuun, tuikkaat ohjaimen kännykkään ja vielä otat virtaa seinästä niin voidaan jo johonkin päästäkin... Ylikuumeneva konsoli joka täytyy joka kerta asentaa uudelleen ja vielä joku kusipää yrittää samaan aikaan tavoitella käyttäjää

Lähinnä tässä on hienoa se että jos tuollaista materiaalia tuottava rauta mahtuu noin pieneen niin sittenhän se isompi rauta on vieläkin parempaa
noukia33104eve

23.02.2016 klo 08.33

ironista vaan ettei puhelimelle löydy graafista tehoa syöviä pelejä, joita jaksaisi pelata kauemmin kuin 5min.... löytyy kyllä angry birds kopioita joitten grafiikat on vuodelta nokia 3310.

Kirjoita kommentti

17375

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova