Tuorein sisältö

Saksalaislehti: X360 halpenee tällä viikolla

10.03.2008 klo 13.16 | Luettu: 3571 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Saksan Financial Times kertoo Xbox 360:n reiluhkon hinnanalennuksen Euroopassa olevan tosiasia, vaikkei Microsoft ole siitä vielä ilmoittanutkaan.

Artikkelin mukaan tällä viikolla Pro-mallin 339 euron hinta laskee Saksassa lukemiin 299€ ja Arcade-versio muuttuu nykysukupolven halvimmaksi konsoliksi edullisella 199 euron hintalapullaan. Jäämme odottamaan, millaisina muutokset saapuvat Suomeen, jos saapuvat.

Yhtenä syyksi halvemmalle hinnalle on spekuloitu GTA IV:n saapumista - Microsoft haluaa pelaajien pelaavan sitä omalla konsolillaan.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Kekekeke Zerg rush! ... PS3:n Soul Calibur I... >

Keskustelut (10 viestiä)

Repe-Helismaa

10.03.2008 klo 13.34

Myös HD DVD soittimia sai halvalla ;)
ASDDAS

10.03.2008 klo 13.45

Repe-Helismaa kirjoitti:
Myös HD DVD soittimia sai halvalla ;)

-- Joilla voi pelata X360:lle julkaistuja pelejä? ;-)
Gates-fani

10.03.2008 klo 14.12

Tätä on odotettu. OStan Xboxin mieluummin kuin PS3:n. Live Arcade on loistava homma.
Petri

10.03.2008 klo 14.20

"Tätä on odotettu. OStan Xboxin mieluummin kuin PS3:n. Live Arcade on loistava homma."

Mun mielestä Liven paras ominaisuus on sen kuukausimaksut. Olisin ostanut PS3:sen jos Playstation Network olisi ollut kuukausimaksullinen.
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

10.03.2008 klo 14.44

Halabaa ku hernekeitto. Itse odottelen edelleen, että saisin PS3:n ostettua ja paremman tölkkärin. Eiköhän nuo konsolit sovi rinnakkainkin oleen tappelematta.
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

10.03.2008 klo 15.07

Arcade lähtee kyllä melko huokeaan hintaan. Harmi vain, että pelimiehelle kovalevy on lähes pakollinen lisävaruste. Kyllä tuollakin sitä GTA:ta pääsee hakkaamaan, jos haluaa mutta lisäepisodit eivät vain taida mahtua kortille.
Jarkko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

10.03.2008 klo 15.20

crom kirjoitti:
Halabaa ku hernekeitto. Itse odottelen edelleen, että saisin PS3:n ostettua ja paremman tölkkärin. Eiköhän nuo konsolit sovi rinnakkainkin oleen tappelematta.


Puoli on valittava! Jommankumman konsolin on vain OLTAVA ihan suolesta / universumin paras! ;)
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

10.03.2008 klo 15.23

Jossain vaiheessa vois myydä oman boksin pois ja hommata arcade falconin tilalle.
shaminy

Rekisteröitynyt 23.01.2008

10.03.2008 klo 15.34

Petri kirjoitti:
"Tätä on odotettu. OStan Xboxin mieluummin kuin PS3:n. Live Arcade on loistava homma."

Mun mielestä Liven paras ominaisuus on sen kuukausimaksut. Olisin ostanut PS3:sen jos Playstation Network olisi ollut kuukausimaksullinen.

Toi on kyllä totta. Palvelusta kerättävä maksu on taannut hyvän toimivuuden ja monipuolisuuden. Siitä plussat.
Keke

10.03.2008 klo 16.09

shaminy kirjoitti:
Petri kirjoitti:
"Tätä on odotettu. OStan Xboxin mieluummin kuin PS3:n. Live Arcade on loistava homma."

Mun mielestä Liven paras ominaisuus on sen kuukausimaksut. Olisin ostanut PS3:sen jos Playstation Network olisi ollut kuukausimaksullinen.

Toi on kyllä totta. Palvelusta kerättävä maksu on taannut hyvän toimivuuden ja monipuolisuuden. Siitä plussat.


Joo tosiaan

Kirjoita kommentti