Tuorein sisältö

Nintendolta jymypeli joulumarkkinoille?

16.03.2008 klo 14.08 | Luettu: 6384 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Nintendon 'suurten' ja 'jättimäisten' paljastuksien kanssa on ennenkin jouduttu pettymään, joten otetaan tämä suolajyvästen kera. USA-Nintendon oma Reggie Fils-Aime on hehkuttanut, että heinäkuun E3-tapahtumassa julkistetaan loppuvuoden Nintendopelit ja että 'joulumarkkinoille on tulossa iso peli, jonka pelaajat varmasti haluavat. Voin vain sanoa, että julkistuksemme tulee olemaan fantastinen. Pelaajat ja suuri yleisö tulevat olemaan innoissaan'.

Sekä orkesterinjohtamispelin että uuden Donkey Kongin suhteen Reggie pysyi vaitonaisen vihjailevana, kun kysyttiin, nähdäänkö niitä E3-messuilla.

Sitten vain arvailemaan!

Kuva (c) Penny-Arcade

V2.fi | Manu Pärssinen
< Neljän tuhannen doll... CPL-ammattilaispelil... >

Keskustelut (18 viestiä)

Bamboocha

Rekisteröitynyt 17.09.2007

16.03.2008 klo 14.16

Toivottavasti jokin uusi idea, joka myös meitä "hc" pelaajia miellyttäisi.
Tingle

Rekisteröitynyt 19.04.2007

16.03.2008 klo 14.34

Kyllä kiitos.
Alder

16.03.2008 klo 14.55

Toivottavasti kyseessä on sitten joku "oikea" peli, eikä mikään Nintendon lapsellinen rahastus väännös tai "innoatiivinen" minipeli kokoelma.. Mariot, Kirbyt jne ovat varmasti hyviä pelejä mutta minuun ne eivät ole iskeneet vuosiin.. Zelda on poikkeus, mutta senkin sain GC:lle, joten vielä minulla ei ole ollut syytä ostaa Wii:tä..

Toivottavasti kasvava ja laaukkaampi kolmansien osapuolien tarjonta ja uudet omaperäiset Nintendo pelit muuttavat asian.
peanut

Rekisteröitynyt 16.11.2007

16.03.2008 klo 15.10

Mieleeni hiipii kaamea epäilys, että kyseessä on taas joku Wii Fit -tyyppinen mukapeli... jos vaikka olis Zelda tms oikeasti kiinnostava. Pahimmassa tapauksessa ne säästävät Brawlin Euroopan julkaisun joululle... ;).
[vuodatus ja toisto] Wiin ongelma on se, että pelinkehittäjät kehittävät sille lähinnä uusioversioita ja juuri näitä "helppoa rahaa"-minipelikokoelmia, joita tuntuu mahtuvan jo nyt kolmetoista tusinaan. Mihin hemmettiin se innovatiivisuus, tai edes taito tehdä hyvää Wiin kohdalla on kadonnut? Toisaalta, ei minulla ei ole mitään kiinnostavia PS2-porttauksia vastaan (Okami :P~). [/vuodatus ja toisto]
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

16.03.2008 klo 15.26

Uusi zelda plz :)
Antti

Rekisteröitynyt 16.04.2007

16.03.2008 klo 15.55

Uskon tuon "ison" julkistuksen olevan Animal Crossing Wii. Ja jos mietitään mitä haluaisin sen olevan, niin ehdottomasti uusi F-Zero. Se olis nannaa. Anyway mitään Zeldaa tai Marioo sieltä ei oo tulossa.
Tillu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

16.03.2008 klo 16.02

Joku täysin uusi sarja, jotain RE4:n tyylistä. Kiitos. :
peanut

Rekisteröitynyt 16.11.2007

16.03.2008 klo 16.03

Uusi sarja vois olla hyvä... mutta ei kyllä Zeldaa tule, sitähän hehkutettas vuosi etukäteen.
Sparrow

Rekisteröitynyt 10.04.2007

16.03.2008 klo 16.17

Minä pidän itseäni HC-pelaajana, mutta ei minulla ole aikaa pelata näitä HC-pelaajien vaatimia pelejä. Zeldakin vie aivan liikaa aikaa, enkä ole sitä kovin pitkälle pelannut. Wanhan ajan HC-pelit olivat sellaisia joita pystyi pelaamaan intensiivisesti lyhyitä aikoja kerrallaan, miksei nykyään?
Grrgah

16.03.2008 klo 16.59

Vielä on vähän uskoa wiihin jäljellä... Jos ei vielä ensi jouluksikaan saada mitään järellistä pelattavaa niin sitten huuto.net kutsuu konetta.
mariofab

16.03.2008 klo 17.20

Duck Hunt II
Alder

16.03.2008 klo 17.56

Yksi peli tulee itselleni mieleen.. Kid Icarus II..
Tapza

16.03.2008 klo 21.28

Itse veikkailisin joko sitä huhuttua Kid Icarusta tai Animal Crossing Wiitä. Viimeksi mainittua kohtaan ei tosin ole kovinkaan kiinnostusta.

Mitä sitten toivoisin sen olevan? Uusi Kid Icarus olisi tosiaan nanna hyvin toteutettuna, Kreikan mytologia kiinnostaa melko lailla jne. Originaali KI ei tosin kulttimaineestaan huolimatta ollut mikään todellinen superpeli. Uusi Donkey Kong-tasoloikka voisi olla aika makoisaa pelattavaa, joten sellainenkin kyllä kävisi.

En usko että kyseessä on pelkkä Casual-peli. Katsokaa nyt hyvät ihmiset vaikka Mario Galaxya, Smash Bros Brawlia ja Twilight Princessiä! Ne nyt ainakin todistavat että Nintendolla on vielä homma hanskassa ja hyviä pelejä osataan kehittää HC-yleisöllekin. Mutta jos tästä nyt tosiaan tulee joku Wii Sports 2 niin kyllä laskee kunnioitus Nipaa kohtaan aika reippaasti.

Uutta Zeldaa ei ainakaan ole tulossa (sitä hehkutettaisiin vuosia etukäteen), mutta saas nähdä paljastetaanko sekin kyseisessä tilaisuudessa (annetaan joku traileri tms.).
sylar

17.03.2008 klo 08.42

Wii Sports 2 se on kummkin kun tuossa mainitaan suuri yleisö. Jos se olisi joku uusi pelisarja niin Reggie hehkuttaisi varmaan hieman eri sanoilla ja puhuisi jostain yllätyksestä tms. Fantastistahan se on jos peli myy parissa viikossa pari miljoonaa kopiota.
John4300

17.03.2008 klo 09.50

Toivottavasti ei ole mikään Wii Fit tyylinen "Hieno" peli, joka saa korkeintaan muutamat ei niin peleistä pitävät pelaamaan liikunnan varjolla.

Toivottavasti olisi joku kunnon title. Mario Kartin sekä Brawlin jälkeen näyttää Nintendolla hieman heikolta tänä vuonna...
TheDemon

17.03.2008 klo 11.35

F-zero? 40 pelaajan nettipelillä...nam :D
Sundance_Kid

Rekisteröitynyt 05.02.2008

17.03.2008 klo 18.23

Disaster, F-zero, Kid Icarus...melkein mikä tahansa HC-pelaajaa vähääkään kosiskeleva peli kelpaisi. Kunhan eivät julkaise taas vaan mitään wii fit/wii sports/brain training tapaisia casual massoihin kohistettua peliä.

Henkka

17.03.2008 klo 20.03

Project H.A.M.M.E.R! Pliiis! Miksei sitä voitu tehä loppuun? Donkey Kong Country 4 kelpais kans, samoin kuin Kid Icarus. Tai sit jotain uutta mut epäilen. Ja uskaltavatki laittaa jonku Wii kiip in seipin... HC peli pakko olla.

Kirjoita kommentti