Tuorein sisältö

GTA V nousi USA:n kaikkien aikojen myydyimmäksi peliksi - Take Twokin kierii mikromaksurahoissa

09.11.2017 klo 11.00 | Luettu: 3990 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


PC Gamer uutisoi, että Grand Theft Auto 5 on noussut kaikkien aikojen myydyimmäksi peliksi Yhdysvalloissa. Se on siis ohittanut vihdoin Wii Sportsin, jota myytiin kaikille päiväkodeista vanhainkoteihin. Myyntilukema (konsolit + PC, fyysiset + digitaaliset) on 85 miljoonaa.

Eilen kerroimme, että Ubisoft tienasi ensimmäistä kertaa enemmän rahaa pelien digitaalisten lisäsisältöjen myynnistä (DLC, mikromaksut), kuin itse digitaalisten pelien myynnistä.

Kaukana tästä ei ole Take-Twokaan - Eurogamerin mukaan lähes puolet firman tuloista tuli samasta lähteestä, todennäköisesti lähes yksinomaan Grand Theft Auto Onlinesta, joka on edelleen varsin suosittu.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Kuvankaunis Amateras... Nyt se varmistettiin... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (15 viestiä)

floppi

09.11.2017 klo 11.12 7 tykkää tästä

varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.
Czerwony

Rekisteröitynyt 11.04.2007

09.11.2017 klo 13.10

"We've said that we aim to have recurrent consumer spending opportunities for every title that we put out at this company. It may not always be an online model, it probably won't always be a virtual currency model, but there will be some ability to engage in an ongoing basis with our titles after release across the board"
AutismusRex

09.11.2017 klo 13.49

floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.
floppi

09.11.2017 klo 14.01 1 tykkää tästä

Tänään klo 13.49
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

autismusrex kirjotti
Opettele kirjoittamaan....................................................
...........miksi????etkö ymmärrä tekstiä vai sattuuko se ettei kaikki pidä peleistä mistä massat pitää.
LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

09.11.2017 klo 16.29 3 tykkää tästä

GTA6 varmaan sitten täynnä mikromaksuja, myös yksinpelikampanja.
JiiBee

09.11.2017 klo 17.16

AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
floppi

09.11.2017 klo 17.42 3 tykkää tästä

take-twosta tullut rahastus peli firma.onkohan länkkärissäkään yksinpeliä vain otetaanko helpot massit ihmisiltä.boikottiin menee koko firman pelit.
tahra

10.11.2017 klo 05.58

JiiBee kirjoitti:
AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
opettele kiinnostamaan ihmisiä
floppi

10.11.2017 klo 10.01 1 tykkää tästä

JiiBee kirjoitti:
AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
opettele kiinnostamaan ihmisiä

opetelkaa te kestämään kritiikkiä???????????????????????
kaka

10.11.2017 klo 12.57

floppi kirjoitti:
JiiBee kirjoitti:
AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
opettele kiinnostamaan ihmisiä

opetelkaa te kestämään kritiikkiä???????????????????????
opettele lainaamaan homo
floppi

10.11.2017 klo 14.32 1 tykkää tästä

floppi kirjoitti:
JiiBee kirjoitti:
AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
opettele kiinnostamaan ihmisiä

opetelkaa te kestämään kritiikkiä???????????????????????
opettele lainaamaan homo......................................................peli nörttikö käskee paksu pohjaisilla laseilla.hui kamalaa kuin pelottaa.
kaka

10.11.2017 klo 19.51

floppi kirjoitti:
floppi kirjoitti:
JiiBee kirjoitti:
AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
opettele kiinnostamaan ihmisiä

opetelkaa te kestämään kritiikkiä???????????????????????
opettele lainaamaan homo......................................................peli nörttikö käskee paksu pohjaisilla laseilla.hui kamalaa kuin pelottaa.
joo ja sori...........................................
floppi

10.11.2017 klo 20.08

floppi kirjoitti:
floppi kirjoitti:
JiiBee kirjoitti:
AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
opettele kiinnostamaan ihmisiä

opetelkaa te kestämään kritiikkiä???????????????????????
opettele lainaamaan homo......................................................peli nörttikö käskee paksu pohjaisilla laseilla.hui kamalaa kuin pelottaa.
joo ja sori...........................................eipä se mitään.
kaka

12.11.2017 klo 12.50

floppi kirjoitti:
floppi kirjoitti:
floppi kirjoitti:
JiiBee kirjoitti:
AutismusRex kirjoitti:
floppi kirjoitti:
varmasti toi gta 5 tulee seuraaville sukupolvi konsoleille niin rahastetaan sitten oikein kunnolla.koko gta sarjan pelit on todella ylihypetettyjä.

Opettele kirjoittamaan.

Opettele kirjoittamaan kokonaisia lauseita.
opettele kiinnostamaan ihmisiä

opetelkaa te kestämään kritiikkiä???????????????????????
opettele lainaamaan homo......................................................peli nörttikö käskee paksu pohjaisilla laseilla.hui kamalaa kuin pelottaa.
joo ja sori...........................................eipä se mitään.
eiku haista kakka!
HArtsa

Rekisteröitynyt 10.06.2017

23.11.2017 klo 07.44

Jep, about tätä luokkaa on verkkopeli GTA5:ssa.