Tuorein sisältö

GTA:n omistus siirtyy paloittain - fanifoorumit EA:n haltuun

24.03.2008 klo 21.07 | Luettu: 7196 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


PSXExtreme raportoi huhusta, jonka mukaan Take-Two:ta ja sen myötä GTA-pelejä havitteleva Electronic Arts olisi ostanut fanien pyörittämän GTA Forums -keskustelusivuston 3,4 miljoonan dollarin hintaan. Todisteena toimista on sivuston webmasterin 'Tankin' saama kirje.

Saman tien päivitys: Kyseisten foorumien yläkulmaan on ilmestynyt EA:n logo, joten ilmeisesti tarina on totta.

V2.fi | Manu Pärssinen
< TiQal pohdituttaa ke... Lisätietoa Wiin Rock... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (15 viestiä)

seki

Rekisteröitynyt 04.07.2007

24.03.2008 klo 21.16

Voi huoh.. :D Naurettavaa touhuu EA:lta. Toivottavasti EA ei sitten onnistu mitenkään edes vahingossa viivästyttää GTAIV:n julkaisua osstamalla jotain mitä ei olisi kannattanut.

E: Jaa'a, miksi aprillipila näi aikasin? :F
Tillu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

24.03.2008 klo 21.26

Tiukka hinta jostain fanisivustosta.
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

24.03.2008 klo 21.34

Mitäköhän EA aikoo saavuttaa ko. sivuston kaappaamalla? Toivottavasti nyt eivät kuitenkaan tunge ko. saittia täyteen kaikkea EA-mainoksia tms.
SnakeDrone

Rekisteröitynyt 07.10.2007

24.03.2008 klo 22.01

Bladekill kirjoitti:
Mitäköhän EA aikoo saavuttaa ko. sivuston kaappaamalla? Toivottavasti nyt eivät kuitenkaan tunge ko. saittia täyteen kaikkea EA-mainoksia tms.
Totta kai tunkee. Ja luultavasti ei mainosta iv:tä ollenkaan jos ei saa T2:sta :(
Juhza

Rekisteröitynyt 02.12.2007

24.03.2008 klo 22.14

Hohhoijaa. Jos EA nyt on ostamassa T2:n, niin toivon että Rockstar ottaa ritolat T2:lta ennen sitä.
cs_bot

Rekisteröitynyt 29.05.2007

24.03.2008 klo 23.06

Joo'o, kyllä EAn touhut alkaa pikkuhiljaa näyttämään nololta toimminnalta. Eikö isot miehet sulata sitä, etteivät voi saada kaikkea minkä haluaa. -__-

Pilaavat vain sitäpaitsi kuitenkin koko pelisarjan tekemällä vuosittaisi lisäreitä.

Ja eikös GTA sarja ole jo aika isoille massoille suunnattuna jo? Kun muistelen lukeneeni EA:n valheita johonkin tapaan näin "Tuomme tämän avulla GTA:t ison yleisön luokse ja plaaplaaplaa".

Toivon tosiaan etteivät saisi ostettua T2.
roni

24.03.2008 klo 23.33

isolle yleisölle eli ps2 ja wii josta taas ps3 ja xbox360 versiot kärsivät tulevaisuudessa.
Arttu

Rekisteröitynyt 23.03.2008

25.03.2008 klo 11.28

Ja mitähän EA hyötyy tästä kaupasta?
Quincy

Rekisteröitynyt 13.04.2007

25.03.2008 klo 14.42

Havaitsenko epätoivoisuutta ilmassa?
hotwheels

Rekisteröitynyt 11.08.2007

25.03.2008 klo 15.38

Njääh.. Minulle ei tuu tuota EA-logoa siihen :(
Arttu

Rekisteröitynyt 23.03.2008

25.03.2008 klo 16.04

hotwheels kirjoitti:
Njääh.. Minulle ei tuu tuota EA-logoa siihen :(


Se logo on muuten kadonnut. Ettei ois ollu vaan pilaa koko homma? Jotenkin tuntuu niin kummalliselta että EA ostaisi pelkän foorumin :D
Carlambor

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.03.2008 klo 16.27

Ei se logo ole minnekkään kadonnut.
Hagis

26.03.2008 klo 11.10

Ei mullekkaan tuu mitään EA logoa sinne!
Touho13

Rekisteröitynyt 07.06.2007

26.03.2008 klo 14.31

Pelkäsin ennen sivun latausta, että "GTA:n omistus siirtyy paloittain Microsoftille."
Stene

26.03.2008 klo 18.12

Ahahahaa, EARLY APRIL FOOLS.

Eiköhän ollu ihan vitsi tuo juttu että GTAForums siirtyis EA:lle. Minkä takia ne ostais fanifoorumin joka koostuu ainoastaan pelin modaajista ja muista pelaajista.

...tai sitten voimme pelätä PAHINTA.